شرایط فروش اقساطی 207i ایران خودرو ویژه روز پدر

کدخبر: 2379040

فروش اقساطی 207i موجب شده است تا افرادی که بودجه کافی برای پرداخت یکجای هزینه خودرو را ندارند، بتوانند با پرداخت اقساط بلندمدت این خودرو را تهیه کنند. البته فروش اقساطی 207i تحویل فوری از استقبال بیشتری برخوردار است؛ چرا که بلافاصله خریدار، خودرو را به همراه می‌برد. برای استفاده از بهترین شرایط فروش اقساطی 207i بهتر است با کارشناسان مجموعه کیان خودرو در ارتباط باشید.

نمای سه بعدی از خودرو 207 اتومات

بررسی مشخصات خودرو 207i

خودروهای هاچ‌بک جزء خودروهای پرطرفدار در بازار هستند چرا که برای استفاده روزمره، سفر و حتی ماجراجویی هم کاربرد دارند. به همین سبب خودروی 207i به سرعت در بین جوانان و به خصوص بانوان محبوبیت پیدا کرد. در واقع خرید اقساطی 207i در بین همه افرادی که به دنبال یک خودروی هاچ‌بک جمع‌وجور اما با شتاب مناسب هستند، مورد استقبال قرار گرفت.

مشخصات ظاهری خودرو 207i شباهت بسیار زیادی به ۲۰۶ دارد و چراغ‌های برآمده این خودرو مانند یک لبخند عیان است. در طراحی داخلی هم مهندسان سعی کرده‌اند تفاوت‌های چشمگیری نسبت به برادر کوچکتر در نظر بگیرند. نمایشگر لمسی در میان داشبورد، طراحی جدید فرمان و استفاده از تریم نقره‌ای در داشبورد چشم‌نواز است.

اما به طور کلی مشخصات فنی مهم‌ترین دلیل فروش اقساطی 207 اتومات است. زیرا با وجود پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی با چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ می‌تواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور را به وجود بیاورد.

شرایط فروش اقساطی 207i

مشخصات فنی، ظاهری و ایمنی خودروی ۲۰۷ موجب شده است تا خرید ۲۰۷ اقساطی نسبت به سایر خودروهای هم‌رده بیشتر باشد. به همین دلیل یافتن شرایط مناسب جهت خرید اقساطی برای بسیاری از افراد با شرایط مالی و اقتصادی پایین‌تر اهمیت دارد.

در مجموعه کیان خودرو بهترین شرایط فروش اقساطی 207i در نظر گرفته شده است تا افراد بیشتری بتوانند خودروی مناسب خریداری کنند. در واقع خریدار با توجه به توان اقتصادی می‌تواند از ۱۲ ماه، ۲۴ ماه تا ۳۶ ماه تعداد اقساط را انتخاب کند و برای هر کدام از این اقساط مبلغ پیش‌پرداخت خاصی را در نظر بگیرد.

پژو ۲۰۷ اتومات یا دنده‌ای بخریم؟

زمانی که قرار است در طرح فروش اقساطی 207 شرکت کنید ممکن است با این سوال که پژو ۲۰۷ اتومات یا دنده‌ای بخرم مواجه شوید. بهتر است بسته به نیاز و سلیقه شخصی خود هر کدام از این دو خودرو را انتخاب کنید.

از مهم‌ترین مزیت اصلی خودروی اتومات 207 این است که شما دیگر تلاشی برای تغییر دنده نمی‌کنید و رانندگی لذت‌بخشی دارید. به همین سبب این خودرو در جاده‌های شلوغ و شهرها کاربرد بیشتری پیدا می‌کند. پس با توجه به شرایط خاص خود می‌توانید در طرح فروش اقساطی 207i اتوماتیک شرکت کنید.

در مقابل 207i اقساطی دنده‌ای به خصوص در مسافرت‌های طولانی و جاده‌ای که تردد کمتری وجود دارد یک مزیت محسوب می‌شود. زیرا مصرف سوخت آن کمتر بوده و قدرت موتور همیشه در دسترس است. پس اگر جز افرادی هستید که تمایل دارید با هزینه کمتر یک خودروی مناسب برای جاده و سفر تهیه کنید، شرکت در طرح فروش اقساطی 207i دنده‌ای به شما توصیه می‌شود.

هر تصمیمی که بگیرید، مجموعه کیان خودرو در کنار شما بوده و کمک می‌کند تا مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

نمایی از داخل کابین پژو 207i در طرح فروش اقساطی

مزایای فروش اقساطی 207i تحویل فوری

معمولاً زمانی که ایران خودرو طرح فروش اقساطی در نظر می‌گیرد، تا پایان پرداخت مبلغ خودرو آن را تحویل نمی‌دهد. به همین سبب بسیاری از افراد تمایل ندارند که در این طرح فروش اقساطی ایران خودرو  شرکت کنند، زیرا در طی مدت پرداخت اقساط ترجیح می‌دهند تا از خودرو نیز برای کمکی به پرداخت اقساط استفاده کنند.

مجموعه کیان خودرو با در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی تلاش کرده تا طرح فروش اقساطی 207i را به بهترین شکل اجرا کند. به همین سبب شرایط فروش اقساطی 207i تحویل فوری را فراهم کرده است.

پس از عقد قرارداد و واریز پیش پرداخت و مشخص کردن تعداد اقساط و نحوه پرداخت آنها، بلافاصله خودرو تحویل خریدار می‌شود. مزایایی که نصیب خریدار می‌شود بسیار زیاد بوده و از مهم‌ترین آنها می‌توان به استفاده خریدار و خانواده از خودرو اشاره کرد. همچنین در هنگام پرداخت اقساط بلند مدت می‌توان از خودرو نیز برای کسب درآمد استفاده نمود تا پرداخت اقساط به موقع صورت بگیرد.

فروش اقساطی 207i با کمترین میزان بهره با کیان خودرو

با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور، بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن طرح‌های خرید اقساطی 207 اتومات مناسب هستند. مجموعه کیان خودرو یکی از این مراکز معتبر و شناخته شده است که بر اساس میزان پیش پرداخت، با حداقل سرمایه امکان خرید خودرو را فراهم کرده است.

دریافت سود متعارف در مقابل فروش اقساطی 207i سقف شیشه ای که شکل ظاهری بسیار زیبا و خاصی دارد، از سوی مجموعه کیان خودرو موجب شده تا دغدغه و نگرانی بابت خرید اقساطی کاهش پیدا کند.

برای اینکه بهترین طرح فروش اقساطی 207i را دریافت کنید، کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید تا بهترین شرایط را متناسب با میزان بودجه اولیه و توانایی پرداخت اقساط برای شما در نظر بگیرند تا با کمترین فشار مالی بتوانید خودروی خوبی تهیه کنید.

خودرو پژو 207 اتومات ایران خودرو

سوالات متداول

مدت زمان تحویل خودرو در فروش اقساطی 207i در کیان خودرو چقدر است؟

فروش اقساطی 207i تحویل فوری در مجموعه کیان خودرو صورت می‌گیرد و حدود یک ساعت پس از عقد قرارداد می‌توانید خودرو را به همراه ببرید.

بهترین زمان برای خرید اقساطی 207i چه زمانی است؟

تجربه ثابت کرده که در کشور ما قیمت‌ها همیشه رو به افزایش است. پس با داشتن اولین میزان پیش پرداخت و توانایی پرداخت اقساط، بهتر است اقدام به خرید قسطی 207i کنید.

 

ارسال نظر: