هدیه تبلیغاتی از کجا بخریم؟

کدخبر: 2379160

همان‌طور که می‌دانید، تبلیغات دیجیتال فقط برای یک لحظه جلوی چشم افراد می‌ماند. درصورتی که اگر هدیه تبلیغاتی را به ترکیب اضافه کنید، تاثیر طولانی‌تری را ایجاد می‌کند. وقتی مخاطبان از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده کنند، تبدیل به تبلیغ برند شده و محصول را به فروش می‌رسانند.

درحالت ایده‌آل، راهنمای هدیه شما باید حاوی محصولاتی باشد که برای بخش‌های مختلف خریداران جذاب باشد اما این هدایای تبلیغاتی را باید از کجا تهیه کنیم؟ اگر قصد خرید این هدایای هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی ارزشمند با معقول‌ترین قیمت را دارید و به‌ دنبال محصولاتی هستید که با مخاطب هدف شما مرتبط باشد، ادامه مقاله به شما کمک می‌کند.

انواع هدایای تبلیغاتی

انتخاب هدیه تبلیغاتی یک اهرم جذب، برای مخاطبانی است که از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای اثرگذاری بیشتر، مشتریان هدف را در نظر بگیرید و موارد مفید را برای توزیع انتخاب کنید. به این طریق گیرندگان، آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارند و با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

  • فلش تبلیغاتی
  • روان نویس مدیریتی
  • جعبه پذیرایی دمنوش
  • پایه موبایل چوبی
  • بخور تبلیغاتی کوزه‌ای
  • کاغذ چسبی
  • پاور بانک هولدر دار

در کل سعی کنید محصولات پرطرفدار را در لیست خرید خود بگنجانید. مطمئن شوید که اطلاعات کیفی را از افراد، جمع‌آوری کرده‌اید. نظر آن‌ها را در مورد این‌که کدام محصول در طول تعطیلات یا مناسبت خاصی عملکرد خوبی دارند، دریافت کنید. به این طریق می‌توانید اقلامی که کاربرد زیادی برای افراد دارند را هدیه دهید.

به‌طور قطع، ایده‌های زیادی برای هدیه تبلیغاتی وجود دارد که مشاغل مختلف می‌توانند ارائه دهند. شناخت کافی از انواع هدایای تبلیغاتی، استعداد خلاق شما را به صنعت نشان می‌دهد و تعاملات بهتری برای برند شما ایجاد می‌کند.

سررسید تبلیغاتی

زمانی که می‌خواهید ایده خلاقانه‌ای برای هدیه تبلیغاتی ارائه دهید، سررسیدهای سفارشی گزینه عالی هستند. درحالی که طیف وسیعی از گزینه‌های دیجیتالی برای کمک به ردیابی وظایف روزانه و ماهانه وجود دارد. گاهی اوقات افراد می‌خواهند برنامه‌ریزی‌های ماهانه خود را فقط در قالب یک تقویم کاغذی ارائه دهند. گیرندگان می‌توانند، تمام تاریخ‌های مهم خود را پیگیری کنند و همزمان با یادآوری روزانه از برند شما داشته باشند. سررسید تبلیغاتی به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات کسب‌وکار خود را برای کل سال، سازماندهی کنید. همچنین، تلاش‌های بازاریابی را درحین دریافت بازخورد مشتری از قبل برنامه‌ریزی کنید.

دقت کنید که تصاویر معنادار را برای این کار انتخاب کنید. یادداشت‌ برداری تبلیغاتی، بسته به صنعت مشاغل و خدماتی که ارائه می‌دهید، متفاوت به نظر می‌رسند اما هدف آن‌ها، جهانی است. این محصول پرکاربرد را می‌توان با مبلغی پایین با کمی تغییرات، مانند جلد چرمی یا همراه با روان نویس به هدیه‌ لوکس تبلیغاتی، تبدیل کرد. انجام این کار برای هر شغل کوچک یا بزرگ، فوق‌العاده موثر است. از مزایای سررسید تبلیغاتی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • گزینه‌ مناسب برای تبلیغات طولانی مدت
  • امکان برنامه‌ریزی‌های دقیق و یادداشت برداری
  • اطمینان داشتن از فرصت‌های فروش و تبلیغات بیشتر
  • حفظ بهتر مشتری

Picture1

ماگ تبلیغاتی

ماگ‌های تبلیغاتی دارای آرم و شعار شرکت هستند که پیام را به‌طور مستقیم در دست مشتریان قرار می‌دهد. این هدیه تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها، برای ایجاد آگاهی از هویت سازمانی به شمار می‌آید. علاوه‌بر این زمانی که خریداران بدانند پاداش دریافت می‌کنند، تمایل بیشتر به خریدهای تکراری پیدا می‌کنند. این محصول باکیفیت که هر روز از آن استفاده می‌شود، انگیزه بیشتری برای خرید به افراد می‌دهد.

هر سبکی از این نوع محصول را که انتخاب کنید، روش اثبات‌شده برای انتقال پیام‌های بازاریابی و تولید سرنخ‌های فروش جدید است. این محصول، گزینه بسیار بهتری نسبت به کارت ویزیت است؛ دلیل این است که می‌توانید خلاقیت زیادی روی آن انجام دهید. ماگ حرارتی یکی از محبوب ترین انواع ماگ های تبلیغاتی است که از سایت پارسیانوین قابل خریداری است.

در ضمن وقتی از محصول چاپی صحبت می‌کنید، پیوند بهتری با مشتری ایجاد می‌شود. ماگ‌ها در جنس و رنگ‌های متنوع و زیبایی هستند که در هنگام خرید، باید کیفیت را در اولویت قرار دهید. این ابزار تبلیغ کسب‌وکار در مکان‌های زیر، بیشتر می‌تواند کاربرد داشته باشد:

  • دفاتر کنفرانس‌ها
  • نمایشگاه‌های تجاری
  • کمپین‌های پستی

خودکار تبلیغاتی

خودکار، رایج‌ترین هدیه تبلیغاتی است که به‌راحتی می‌توانید آن را به مشتریان در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها ارائه دهید. با حداقل‌ترین هزینه، نام خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید. خودکارهای پلاستیکی و فلزی دو نوع ابزار تبلیغاتی هستند که می‌توانید باتوجه به بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

این محصول، ابزار بازاریابی همه کاره‌ است که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا اهداف و خدمات خود را بهتر تبلیغ کنند. پیشنهاد این است خودکاری انتخاب کنید که جنس و طراحی، زیبایی لوگو یا نام شرکت، همراه با کیفیت بهتر روی آن چاپ شده باشد. در این صورت علاوه‌بر ماندگاری بیشتر، بازدهی بالاتری هم خواهد داشت. از مزایای خودکارهای تبلیغاتی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کاربردی بودن آن
  • تبلیغات ارزان قیمت
  • دسترسی خوب و قابل حمل بودن
  • یادآوری برند

اسپیکر تبلیغاتی

اسپیکرها نیز می‌توانند یکی از اقلام هدیه تبلیغاتی باشند؛ درصورتی که لوگوی شما روی آن حک شده باشد. در این حالت، بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد و با هر بار استفاده‌کردن از آن، نام شرکت تداعی می‌شود. هدیه‌های تبلیغاتی همیشه باید از میان محصولاتی باشند که در جامعه، بسیار پرطرفدار است. اسپیکرها نیز از جمله وسایل جذاب و شیک، برای تبلیغ مجموعه‌های کسب‌وکار افراد است.

Picture1

این کالا از کیفیت صدای عالی برخوردار است و به‌دلیل ابعاد کوچک و مناسب، قابلیت حمل بالایی دارد. در نتیجه در مکان‌های بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول، قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی دارد که درحال حاضر، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اسپیکر تبلیغاتی به‌علت بهره‌مندی از بلوتوث، usb و رادیو در موقعیت‌های مختلف، کارایی بیشتر دارد. از طرفی، موسیقی باعث آرامبخشی روحیه افراد می‌شود. به همین دلیل تاثیرگذاری آن هم نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی، بیشتر است. از این رو می‌توان به این هدیه تبلیغاتی به عنوان یک محصول مناسب و منحصر به‌فرد نگاه کرد.

پارسیانوین بزرگترین تولید کننده هدایای تبلیغاتی

ارائه هدیه تبلیغاتی به مشتریان، راهی برای متمایز ساختن یک شرکت از رقبای خود و افزایش رضایت مشتری است. یکپارچه‌سازی محصولات تبلیغاتی، نیاز به بررسی و استراتژی دقیق دارد. اگر به‌دنبال ایده‌های منحصر به‌فرد برای تبلیغات کسب‌وکار خود هستید، پارسیانوین بزرگترین تولید کننده هدیه‌های تبلیغاتی، از جمله سررسید 1403 است.

سفارشی‌سازی و طراحی عمیق برند را ارائه می‌دهد و آن را برای کمپین بازاریابی شما چاپ می‌کند. این شرکت، همیشه هجوم ثابتی از پیشنهادات جدید و نوآورانه برای طراحی‌ها دارد. همچنین این تیم، محصولات مناسب برای تبلیغات شرکت‌‌ها را دارد که هم کاربردی و هم خاطره انگیز هستند. علاوه‌بر این با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، لوگوی شما را متمایز می‌کند. در آخر این‌که با دریافت هدایای باکیفیت و ارزان قیمت از این شرکت، تجربه‌ بدون استرس خواهید داشت.

سخن پایانی

ارائه هدیه تبلیغاتی ثابت کرده است که به حفظ مشتریان دائمی و وفادار همچنین، جذب مشتریان جدید بالقوه کمک می‌کند. گروه بزرگ پارسیانوین در محقق ساختن اهداف شما، منحصر به‌فرد عمل می‌کند. این مجموعه، طرح‌ها و ایده‌های اثرگذار را در قالب هدیه‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهد. با انتخاب پارسیانوین، مطمئن می‌شوید که هدایای کاربردی را با بهترین کیفیت دریافت می‌کنید.

کارشناسان ماهر در شرکت پارسیانوین، برای مشاوره در جهت انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی به شما کمک می‌کنند. با تماس با این مجموعه، می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها از بسته‌بندی‌های جذاب و ویژه آن‌ها هم خبردار شوید. ضمن‌ این‌که دغدغه قیمت‌های گزاف را هم نخواهید داشت.

 

 

ارسال نظر: