اینورتر چینی بخریم یا نه؟

کدخبر: 2380000

امروزه اینورترها به یکی از اصلی‌ترین اجزای اتوماسیون صنعتی تبدیل شده‌اند و می‌توانند در مصرف انرژی تاثیر بسزایی داشته باشند. به همین دلیل، برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و نام‌های چینی نیز سهم زیادی از این بازار را به خود اختصاص داده‌اند. این امر باعث شده که سوالی برای خریداران مطرح شود: آیا باید اینورتر چینی بخریم یا نه؟ به عبارت بهتر، آیا اینورترهای چینی از کیفیت خوبی برخوردار هستند یا خیر؟ در این مقاله، به بررسی این سوال می‌پردازیم تا به شما در انتخاب بهتر کمک کنیم.

00

ویژگی های اینورتر چینی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینورترهای چینی، قیمت مناسب آن‌هاست که باعث شده افراد بسیاری به خرید آن‌ها تمایل نشان دهند. با این حال، نمی‌توان ادعا کرد که این امر تنها عامل تداوم فروش و بقای اینورترهای چینی در بازار بوده است؛ چرا که کیفیت اینورتر مستقیماً بر کیفیت فرآیندها تأثیر می‌گذارد. در نتیجه، استفاده از اینورتر بی‌کیفیت می‌تواند خسارت‌های زیادی به سیستم وارد کند. به همین دلیل، شرکت‌های چینی هزینه‌های زیادی را برای تحقیق و توسعه اختصاص داده و محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده‌اند. بنابراین، امروز در پاسخ به این پرسش که آیا اینورتر چینی بخریم یا نه، می‌توانیم بگوییم که بله! این اینورتر می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای شما باشد. برای خرید اینورتر چینی بر روی لینک درج شده کلیک کنید. از مهم‌ترین مشخصات اینورتر چینی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندازه کوچک

تولید در گستره توانی متنوع

مجهز به کی‌پد جداشونده

امکان ذخیره‌سازی پارامترهای اصلی

قابلیت کار مداوم تا بیش از 70 هزار ساعت

امکان پرش جریان به سلف‌های ورودی

قابلیت برنامه‌نویسی و شخصی‌سازی فرآیند

دارای صفحه‌کلید از راه دور

بهترین برند های اینورتر چینی

حال که تا حدی به پاسخ سوال “آیا باید اینورتر چینی بخریم یا نه” رسیده‌ایم، باید بگوییم که در زمان خرید اینورتر چینی بهتر است بهترین برندهای تولیدکننده این محصولات را بشناسید؛ در غیر این صورت ممکن است محصولات بی‌کیفیتی به شما عرضه شوند. در حال حاضر، فهرست بهترین مارک‌های اینورتر چینی در بازار شامل موارد زیر می‌شود:

00

اینورتر اینوت

اینورتر اینوت که به عنوان اینورتر پمپ هم شناخته می‌شود، بهترین مارک اینورتر چینی برای استفاده در دستگاه‌های هواساز و بوستر پمپ است. این نوع از اینورترها قابلیت برنامه‌پذیری بسیار ساده‌ای داشته و می‌توانند با موتورهای تک‌فاز و سه‌فاز سازگار شوند. همچنین اینوت محصولات خود را در گستره توان متنوعی به بازار عرضه کرده تا بتوانند کاربردهای متنوعی را پوشش دهند. برای اطلاع از قیمت اینورتر اینوت می‌توانید بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

اینورتر یاسکاوا

اینورتر یاسکاوا در واقع دارای ریشه ژاپنی است؛ اما به دلیل اینکه در کشور چین هم تولید می‌شود، به عنوان اینورتر چینی در بازار شهرت دارد. این برند محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند که در سری‌های مختلفی مانند A1000، J1000، L1000A و V1000 موجود هستند. هر یک از این سری‌ها دارای رنج توان متفاوتی بوده و ویژگی‌هایی مانند عملکرد step wizard، حالت blackout و امکان ذخیره اطلاعات در USB را دارند. برای اطلاع از قیمت اینورتر یاسکاوا و خرید این محصول می‌توانید با ما تماس بگیرید.

اچ پی مونت یک برند چینی است که در زمینه تولید و عرضه ادوات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت تمرکز خود را بر روی اینورترها گذاشته و طیف گسترده‌ای از اینورترهای آسانسوری و صنعتی را در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند. تنوع بالای محصولات اچ پی مونت، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است.

  • اینورتر اچ پی مونت HD09
  • اینورتر اچ پی مونت HD30
  • اینورتر اچ پی مونت HD31

مزایای خرید اینورتر چینی

  • کاهش هزینه‌های صنعت
  • افزایش طول عمر موتور
  • کاهش ضربات مکانیکی
  • راه‌اندازی نرم موتور
  • امکان تغییر جهت و سرعت موتور بدون کنتاکتور
  • امکان روشن و خاموش کردن موتور بدون قطع برق
  • جلوگیری از سوختن موتور
  • مقاومت در برابر اضافه بار

خرید اینورتر چینی

اگر به دنبال خرید اینورترهای چینی هستید قطعا قیمت برای شما مهم می باشد برای همین در کنار آن ها می توانید به اینورتر با کیفیت و قیمت مناسب تایوانی مثل اینورتر دلتا واینورتر هایتک و یا اینورتر های ایرانی مثل اینورتر پنتاکس ایرانی، زیما، Parto Sanat , پرتو صنعت و... هم فکر کنید. این اینورتر ها با گذشت زمان و تمرکز تجربه مهندسان ایرانی کیفیت بسیار خوبی یافته اند و بسیار قابل اعتماد میباشند

سخن پایانی

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که آیا باید اینورتر چینی بخریم یا نه؟ اینورترهای چینی برای مصارف اقتصادی گزینه مناسبی هستند؛ اما برای مصارف حساس یا دستگاه‌های بسیار گران‌قیمت توصیه می‌شود که از اینورترهای آلمانی یا برندهای مشهور دیگر استفاده کنید.

سوالات متداول

اینورتر ایرانی بهتر است یا چینی؟

اینورترهای ایرانی و چینی از نظر کیفی تقریباً در یک سطح قرار دارند؛ با این حال، قطعات اینورترهای داخلی در دسترس‌تر هستند و پشتیبانی معتبرتری را ارائه می‌دهند. اما اگر از فروشگاه‌های معتبر این وسایل را خریداری کنید، می‌توانید از کیفیت خدمات پس از فروش برای هر برندی مطمئن باشید.

اینورتر چینی بهتر است یا اروپایی؟

اینورترهای چینی از نظر قیمت به‌صرفه‌تر از اینورترهای اروپایی هستند؛ با این حال، از نظر کیفیت، اینورترهای اروپایی و آسیایی همچون اینورتر ال اس برای کاربردهای حساس توصیه می‌شوند.

 

ارسال نظر: