تدریس خصوصی زبان ایتالیایی: یادگیری سریع و جذاب با استاد مجرب

کدخبر: 2380039

زبان ایتالیایی مانند بسیاری از زبان ها از لاتین الهام گرفته شده است. بعد از این که امپراتوری روم سقوط کرد، لاتین کلاسیک برای بیشتر مکاتبات استفاده میشد. نسخه های دیگری از لاتین توسط افراد عادی در بخش هایی از ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت و در نهایت به زبان کلاسیک آن ها تبدیل شد.

لاتین در طی سال های مختلف دست خوش تغییرات زیادی شد و زبان های زیادی از همین لاتین از جمله ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، رومانیایی و.... ایجاد شد. که بین این زبان ها زبان ها، ایتالیایی نزدیک ترین به لاتین است.

این زبان جذاب ، توسط 85 میلیون نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد. این زبان، علاوه بر خود کشور ایتالیا در سان مارینو و شهر واتیکان زبان اصلی حساب می شود و بسیاری از مردم در سوئیس، کرواسی و اسلوونی نیز با این زبان صحبت میکنند.

از این رو یادگیری و استفاده از این زبان، اهمیت زیادی دارد و برای تحصیل و مهاجرت و .... می تواند مفید باشد.

images_1718017676_6666de8c677a4.jpg

چرا باید زبان ایتالیایی را یاد بگیریم؟

فراگیری زبان ایتالیایی از اهمیت زیادی در زندگی فردی و حرفه ای برخوردار است. یادگیری این زبان به دلایل متعددی از جمله وجود میراث فرهنگی غنی، ارتباطات تجاری و فرهنگی با کشور ایتالیا، فرصت‌های شغلی و تحصیلی در این کشور می تواند فرصت بسیار خوبی باشد. همچنین این زبان چون از لاتین سرچمشه گرفته است، یادگیری آن می تواند دری باشد به یادگیری زبان های دیگری همچون انگلیسی.

یادگیری زبان ایتالیایی به صورت خصوصی

یکی ازموسساتی که در زمینه آموزش انواع زبان های خارجی از جمله ایتالیایی فعالیت میکند، موسسه آموزشی دنیای زبان است که با بیش از 20 سال  تجربه در این زمینه و به کمک اساتید مجرب و تحصیل کرده می تواند به شما در این مسیر کمک کند.

این موسسه کلاس های خود را به صورت حضوری و آنلاین برگزار میکند که یک فرصت خوب برای زبان آموزانی است که از نظر مکانی با محدودیت مواجه هستند. به زبان ساده تر زبان آموز بسته به شرایط خود می تواند نوع کلاس را انتخاب کند یعنی به صورت حضوری کلاس تشکیل شود یا به صورت آنلاین.

مزایای تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

کلاس های خصوصی نسبت به کلاس های عمومی مزایای زیادی دارد چون در کلاس های عمومی علاوه بر محدود بودن زمان تعداد دانش آموزان هم زیاد است اما در کلاس های خصوصی استاد مربوطه مستیما برای شما آموزش میدهد که می تواند سرعت آموزش را بالا ببرد و شما در کمترین زمان به زبان مد نظر خود تسلط پیدا کنید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که باید هرچه زودتر زبان ایتالیایی را یاد بگیرید، می توانید با شرکت در دوره های تدریس خصوصی زبان ایتالیایی دنیای زبان به این خواسته مهم خود دست پیدا کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به دلایل مختلف باید در کمترین زمان، زبان ایتالیایی را یاد بگیرید، پس فرصت را از دست ندید و آموزش را شروع کنید. موسسه دنیای زبان به شما کمک میکند که در حداقل زمان ممکن به این زبان مسلط شویددر امتحان هایمختلف با نمره خوبی قبول شوید و بتوانید مکالمه ساده و روانی داشته باشید.

یکی دیگر از مزایایی که کلاس های خصوصی دارند متغییر بودن روز و زمان کلاس است. یعنی شما بسته به شرایط خودتان می توانید روز، زمان و مکان تشکیل کلاس را مشخص کنید. برای مثال اگر شرایط آمدن به موسسه را ندارید کلاس را می توانید در خانه و یا در محل کار خود تشکیل دهید. به همین دلیل آنچنان محدودیت و مشکلی باقی نمیماند می توانید به راحتی در کلاس ها چه به صورت حضوری و چه آنلاین شرکت کرده و آموزش را شروع کنید.

یکی از مهم ترین مزایایی که دنیای زبان در اختیار زبان آموزان قرار میدهد انتخاب استاد است. یعنی اگر شما خانم هستید و به صورت خصوصی می خواهید در منزل شروع به یادگیری کیند می توانید استاد خانم انتخاب کنید که احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

images_1718017682_6666de92a13b0.jpg

قیمت تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در موسسه دنیای زبان چقدر است؟

همانطور که مشخص است کلاس های خصوصی نسبتا هزینه زیادی در مقایسه با سایر کلاس ها دارد که برای اطلاع از قیمت ها می توانید با تیم پشتیبانی دنیای زبان تماس بگیرید و جویای شرایط و قیمت ها شوید.

نکته قابل توجهی که باعث متمایز کردن موسسه دنیای زبان نسبت به دیگر موسسه ها می شود، داشتن گزینه پرداخت شهریه به صورت اقساطی است که باعث برتر شدن موسسه دنیای زبان از دیگر مراکز یادگیری زبان شده است.

اما این وسط دنیای زبان شرایطی را فراهم کرده است که باعث برتری آن نسبت به سایر موسسات شده است و آن هم چیزی نیست جزء پرداخت اقساطی. یعنی می توانید بسته به شرایط خود شهریه کلاس را تا پایان کامل دوره به صورت اقساطی پرداخت کنید.

در آموزش مکالمه تضمینی، جهت کسب اعتماد شما عزیزان از روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد و زبان آموز تا 3 جلسه می تواند بنا بر نیاز، استاد خود را تغییر دهد. چنانچه رضایت زبان آموز تا 3 جلسه اول حاصل نشد، آموزشگاه موظف است تا کل مبلغ شهریه را مسترد کند.

این امکان هم برای زبان آموزان عزیز فراهم است که در صورت نارضایتی از کلاس یا استاد مربوطه، زبان آموز تا سه جلسه می تواند استاد خود را تغییر دهد و اگر باز هم نتوانست از کلاس ها رضایت کامل را پیدا کند، اموزشگاه موظف به برگردانی کل مبلغ شهریه است.

البته لازم به ذکر است که هزینه کلاس خصوصی زبان ایتالیایی چه در موسسه، خانه یا محل کار و... یکسان و ثابت است و با یکدیگر تفاوت ندارند.

images_1718017693_6666de9d26325.jpg

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان ایتالیایی  

  • آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)
  • دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  • دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
  • اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  • مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
  • آموزش مکالمه تضمینی بین 35 الی 70 جلسه با جدید ترین و به روز ترین متد های آموزشی
  • پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان ایتالیایی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
  • کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  • اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان
  • هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان است.
  • چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاوران ما تماس بگیرید.

سخن آخر

موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های اموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسان است که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارد و شما می توانید هر زبانی که می خواهید و نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید، حتی موسسه دنیای زبان امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط اموزشی راحت نیستید در مکان مورد علاقه خودتان با مدرس خصوصی زبان ایتالیایی شروع به یادگیری کنید. و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه دنیای زبان در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

 

ارسال نظر: