از محضر مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم

کدخبر: 2375799

نماینده اهواز: با اینکه کار اجرایی با ما نیست اما با شهامت از محضر ملت بزرگ ایران و مردم استان خوزستان و حوزه انتخابیه عذرخواهی میکنیم.

نماینده اهواز در مجلس با انتقاد از این‌که ویژه بودن استاندار خوزستان فقط حرف است و در عمل معمولی، گفت: پروژه آبرسانی غدیر با عجله استاندار خوزستان افتتاح شد و مسئولان باید در این رابطه از مردم عذرخواهی کنند.
یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: علیرغم اینکه با پیگیری و تلاش توانستیم مشکل آبرسانی به حدود ۱۵۰۰ روستا را در ۱۸ ماه اخیر حل کنیم، اما کمبودهایی وجود دارد که بابت آن از مردم عذرخواهی می کنیم.
وی افزود: در ۱۰ ماه ریاست جمهور بالغ بر ۵ سفر به استان خوزستان داشته اند و در کنار مجموعه وزارت نیرو کارهای بزرگی صورت گرفت اما در افتتاحیه غدیر به دکتر رییسی گفتیم که ظرفیتی که برای آبرسانی باید در نظر گرفته شود ۲۲ متر مکعب است و این ۱۲ متر مکعب و تقریباً ۴۰ درصد از پروژه اصلی اتفاق افتاده است.
یوسفی با انتقاد از اینکه چرا آقای استاندار با عجله این پروژه را افتتاح کرد، گفت: امروز مردم گلایه مندند چون آب گل آلود در اهواز، حمیدیه، باوی و کوت عبدالله به خانه های مردم رسیده است.
نماینده اهواز تصریح کرد: با اینکه کار اجرایی با ما نیست اما با شهامت از محضر ملت بزرگ ایران و مردم استان خوزستان و حوزه انتخابیه عذرخواهی میکنیم.

ارسال نظر: