صدور گواهینامه یک‌روزه برای موتورسیکلت

کدخبر: 2376711

جانشین پلیس راهور گفت: سعی داریم تا با کمترین هزینه در یک روز، گواهینامه موتورسیکلت را به داوطلبان بدهیم.

نسیم آنلاین: جانشین پلس راهور، درباره طرح گوهینامه آسان بیان کرد: اکثر موتورسیکلت‌سوارانی که اقدام به گرفتن گواهینامه موتورسیکلت نمی‌کنند، دلیل این کار را هزینه زیاد و زمان بر بودن اخذ گواهینامه عنوان کرده‌اند؛ به همین دلیل سعی داریم تا با کمترین هزینه در یک روز، گواهینامه موتورسیکلت را به داوطلبان بدهیم.

وی در دامه گفت: ارائه خدمات مانند صدور گواهینامه موتورسیکلت در یک روز در هر دوره‌ای با توجه به شرایط موجود یک اقدام را می‌طلبد. لذا در هر زمان افراد سیاست‌گذار تلاش می‌کنند با هدف ارائه خدمت مناسب، بهترین شرایط را ایجاد کنند!

او در ادامه افزود: طرح دریافت «گواهینامه آسان» برای کسانی است که مالک موتورسیکلت هستند. به محض هماهنگی دیگر سازمان‌ها، بخش گواهینامه موتورسیکلت بر روی اپلیکیشن پلیس من اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: درخواست‌های پلیس این بوده است که هم هزینه دریافت گواهینامه موتورسیکلت کاهش پیدا کند و هم بخشی از فرایند آن کوتاه شود. رقمی که مدنظر ما هست تقریبا کاهش ۵۰ درصدی هزینه‌ها است.

جانشین پلیس راهور گفت: در این طرح نیاز به گذراندن کلاس‌های آیین‌نامه و جلسات آموزش عملی نیست. اگر فردی بگوید من آیین‌نامه را بلد هستم و کار با موتورسیکلت را هم بلدم می‌تواند از یک صبح تا ظهر گواهینامه موتورسیکلت را دریافت کند.

 

ارسال نظر: