متقی‌فر: مرعشی‌ها اول تکلیف خود را با نظام روشن کنند، بعد فحاشی کنند

کدخبر: 1027303

عضو جبهه پایداری در گفتگو با «نسیم» در خصوص اظهارات اخیر حسین مرعشی: اینها با بد اخلاقی برنامه‌ریزی شده می‌خواهند برای خود حاشیه امن بسازند/ بهتر است چند کلامی هم از کارنامه خودشان برای مردم بگویند

مجید متقی‌فر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفتگو با «نسیم» در واکنش به اظهارات اخیر حسین مرعشی گفت: بد اخلاقی این طیف به نوعی از پیش طراحی شده است، این جریان بر سر مسائل مهمی در حال آسیب دیدن است، و تلاش می‌کنند همه توجهات مردم را به سمت دیگری ببرند تا ضعف هایشان کمتر به چشم آید، مانند نقد احمدی‌نژاد یا فحاشی، و.. که قصد دارند از این طریق برای خود یک حاشیه امن درست کنند .

وی در ادامه افزود: این جریان تلاش می کند بحث برجام، مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی و مسائل فرهنگی مطرح نشود و به نوعی بر روی این مسائل درپوش بگذارند، دولت دهم و نهم هم هر چی بوده تمام شده است و برای نقد احمدی نژاد این ادبیات درست نیست.

متقی‌فر با بیان اینکه این نوع رفتارها و ادبیات را نه رهبری و نه مردم تایید می کنند اظهار داشت: بالاخره ایشان خدماتی هم داشته و اشکالاتی هم داشته است، پرداختن به این بی ادبی‌ها و بی اخلاقی‌ها درست نیست اگر نقدی وجود دارد بهتر است در محافل علمی مناظره‌ای صورت گیرد و حتی بهتر است این افراد از دستاوردهای خودشان دفاع کنند و چند کلامی هم از عملکرد خودشان برای مردم بگویند.

وی تأکید کرد: مشکلاتی که در برجام وجود دارد و بسترهای نفوذی که فراهم کرده است نگرانتی شدیدی را ایجاد کرده است که حتی مقام معظم رهبری نیز نگرانی خود را اعلام کرده‌اند، چرا در دوره‌های قبل این نگرانی ها وجود نداشت اما الآن هست؟ مشخص است یک جایی یک مجرایی برای نفوذ باز شده است باید دید این را چه کسی و چه جریانی باز کرده است؟

وی افزود: اینها توجه ندارند که حرف‌هایشان به کجا می‌خورد ، قطعأ این حرف‌ها آسیب می‎زند و این نوع ادبیات نشان از قدرت گرفتن و مسئولیت در بین مردم نیست، ما نیز به احمدی نژاد نقد داریم ولی موضوع اصلی این نیست، این آقایانی که اینگونه صحبت میکنند ابتدا باید پاسخگوی مشکلات اقتصادی که فراهم کرده‌اند را بدهند.

عضو جبهه پایاداری با اشاره به اهانت‌های صورت گرفته به قوه قضائیه از سوی برخی دیگر از خاندان مرعشی گفت: در بسیاری امور شاهد بوده‌ایم که به دستگاه قضایی و سایر ارکان نظام توهین می‌کنند، غیر مستقیم و بعضی اوقات مستقیم نظام را زیر سوال می‌برند، اینها باید تکلیف خود را با این نظام و مردم روشن کنند بعد عیبی ندارد فحش می خواهند بدهند می‌خواهند نقد کنند.

وی در پایان اظهار داشت: نگویند رهبری را قبول داریم و علیه اندیشه و فکر و ریلی که رهبری تعیین می‌کنند در اقتصاد و فرهنگ خلاف آن عمل کنند و خلاف آن حرف بزنند، این کار آنها شرافتمندانه نیست .

ارسال نظر: