حزب موتلفه اسلامی:

شمارش معکوس سقوط حکومت ضداسلامی و ضدانسانی آل سعود آغاز شده است

کدخبر: 2001295

حزب موتلفه اسلامی با صدور پیامی با تسلیت شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان تاکید کرد: شمارش معکوس سقوط حکومت ضد اسلامی و ضد انسانی آل سعود آغاز شده است؛ وزارت خارجه موضع قاطع اتخاذ کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حزب موتلفه اسلامی با صدور پیامی شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خبر شهادت رهبر شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر بدست جلادان تروریست پرور ظالم آل سعود قلوب مسلمانان جهان اعم از سنی و شیعه را جریحه دار و تنفر امت اسلامی از خائینن به حرمین شریفین را عمیق تر ساخت.

امت اسلامی حاکمان آل سعود را که از نسل امویان صدر اسلام و یزیدیان تارخ اند بزرگترین مصیبت امروز جهان اسلام همچون صهیونیسم جنایتکار می دانند که دستان آنها به خون هزاران مسلمانان شیعه وسنی و مسیحی و کوبانی و کردی و علوی زیدی و … در عراق و سوریه و بحرین و یمن و نیجریه و لبنان و شرق عربستان آغشته است.

امروز آل سعود که شعار مرگ بر آنها سراسر کشورهای اسلامی را فراگرفته، ما حمایت معنوی مفتی های وهابی و تکفیری عربستان و پول نفت مسلمانان و تروریست های پرورش یافته ها در دامان صهیونیستی شان با به شهادت رساندن دهها شیعه معترض و منتقد عربستانی بویژه آیت الله شیخ نمر شمارش معکوس سقوط حکومت ضد اسلامی و ضد انسانی خود را رقم زده و جهان اسلام را علیه خود به قیام و خیزش فرا خوانده است .

حکام فاقد عقل و شعور سعودی تصور کرده اند که زیر سایه حمایت آمریکا و انگلیس و صهیونیست های جنایتکار می توانند با این نوع جنایات به حیات خود ادامه دهند. آنان ماموریت دارند ذخایر زیرزمینی مسلمانان را به پای اهداف پلید صهیونیسم و وهابیت و آمریکا ریخته و عزت و نسل مسلمان را با حمایت از تروریسم های تکفیری و بی لیاقتی در اداره حج نابود نموده و جنبش های انقلابی مسلمانان علیه حکام جور ال سعود را سرکوب کنند.

ولی بزودی خواهند دید که خون مظلومان کشورهای اسلامی گریبان آنها را خواهد گرفت و کاخ ظلم آنها را در هم خواهد شکست، حزب موتلفه اسلامی ضمن محکوم کردن اعدام این روحانی مبارز از عموم احزاب اسلامی جهان اسلام و مسئولان وزارت امور خارجه می خواهد که علیه این اقدام آل سعود موضع قاطع اتخاذ نموده و شیعیان شرق عربستان بیش از این جنایات آل سعود را تحمل نکنند و انتقام خون آنان را بگیرند.

ارسال نظر: