حق‌شانس در مناظره با حسینی:

نه هاشمی و نه روحانی صفر تا صدشان مورد قبول نیست

کدخبر: 2009503

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه در مورد دولت نقدهایی داریم و می‌توانستیم دولت قوی‌تری داشته باشیم گفت: نه هاشمی و نه روحانی صفر تا صدشان مورد قبول نیست.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، بخش دوم مناظره‌ محمدجواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و سید محمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه یکتا که با عنوان "نماینده طراز انقلاب" در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد بدین شرح است:

محمدجواد حق شناس در ادامه این مناظره اظهار داشت: مجلس وابسته مورد اقبال نیروهای بیرونی است و اگر امثال مدرس‌ها برسر کار آیند مجلس مطلوب است.

حق شناس با بیان اینکه افتخار داریم بگوییم شخصیتی مثل علی مطهری به عنوان یک اصولگرا از چهره های شایسته مجلس شورای اسلامی است و همواره منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح می‌دهد گفت: من حاضرم دوستان اصلاح طلب را خط بزنم و ایشان را در لیست بگذارم.

وی با بیان اینکه در مورد جبهه نجات ملی مخاطبم اصلاح طلبان بودند گفت: نمایندگان شهرستانی گزارش‌هایی کرده بودند که نامزدهایشان در شهرستانها قلع و قمع شده‌اند، نکته ای که من آنجا گفتم این بود که چاره در تحریم نیست و با تحریم و اعتراض مخالفم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی افزود: آنجا گفتم بروید و از تائید شدگان بهترین را انتخاب کنید حتی اگر از اصولگرایان معتدل باشد.

وی تاکید کرد: بازگشت به سالهای قبل از 92 را واپس گرایی میدانیم.

حق شناس در پاسخ به سوال دانشجویی در مورد ضعف مجلس ششم اظهار داشت: با نظرات روحانی موافقم که مجلس اول قویترین مجلس تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود که تمام جریانات فکری در آن حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس نهم را ضعیف‌ترین مجلس تاریخ انقلاب می‌دانم و مجلس ششم را نسبت به سایر مجالس در جایگاه بهتری می‌دانم.

حق شناس در پاسخ سوالی در خصوص مواضع دولت در قبال منتقدان اظهار داشت: قطعا اگر برخی منتقدین را بی‌سواد خطاب نمی‌کردند بهتر بود.

وی با بیان اینکه در مورد دولت نقدهایی داریم و می‌توانستیم دولت قوی‌تری داشته باشیم گفت: مثلا در مورد وزارت کشور می توانست گزینه بهتری روی کار آید.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تاکید کرد: نه هاشمی و نه روحانی صفرتاصدشان مورد قبول نیست ولی روحانی با احمدی نژاد قابل مقایسه نیست.

در ادامه این مناظره حسینی با بیان اینکه صحبت‌های حق شناس را در مورد لزوم نقد دولت‌ها قبول دارم گفت: این نقطه ضعف اصلاح‌طلبان است که ضعف‌های خود را نقد نمیکنند.

حسینی با بیان اینکه همه ما به دولت نقد داشتیم گفت: بنده علی رغم حضور در دولت به آن همواره نقدهایی داشتم ولی زیرسوال بردن کلی آن ناصحیح است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر مذاکراتی به نتیجه رسیده بخاطر دیپلماسی لبخند نبوده بلکه به پشتوانه 20 هزار سانتریفیوژ و اورانیوم 20 درصد بوده است.

ارسال نظر: