حبیبی در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه:

انتخابات اخیر آخرین میخ بر تابوت ادعای تقلب بود

کدخبر: 2016460

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه انتخابات اخیر آخرین میخ بر تابوت ادعای تقلب بود گفت: هر نماینده‌ای از هر جناح و گروهی که در این انتخابات رای آورده نماینده ملت است و باید با وحدت و همدلی مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد نبی‌حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استانهای این حزب با اشاره به انتخابات اخیر اظهار داشت: مردم در سراسر کشور در لبیک به رهبری پای صندوق های رای آمدند و عظمت مردمسالاری دینی را به جهانیان نشان دادند.

حبیبی تصریح کرد: هر رای مردم برگی از دفتر اقتدار و عزت ایران اسلامی شد و انتخابات اخیر آخرین میخ بر تابوت ادعای تقلب بود؛ هر نماینده ای از هر جناح و گروهی که در این انتخابات رای آورده نماینده ملت است و باید با وحدت و همدلی مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

وی در ادامه افزود: در این دوره از انتخابات نظم و انضباط مردم در پای صندوقهای رأی، ادب گفتگو در رقابت‌ها در تضمین امنیت انتخابات مؤثر بود و ازاین بابت از مردم کمال تشکر را داریم.

همچنین در این اجلاس بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز با اشاره به اخلاق پیروزی در انسانها بیان داشت: انسانی که برای خدا کار می کند همیشه پیروز است و در پیروزی و شکست همیشه اخلاق ویژه توحیدی دارد.

وی افزود: انسان خدایی وقتی پیروز می شود آن را از جانب خداوند متعال می یابد زیرا کار خدایی اوست که پیروز شده است و نه اینکه ان شخص غلبه پیدا کرده است.

بادامچیان ادامه داد: به همین دلیل در فتح خرمشهر امام عزیز و بزرگوار فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد زیرا کار به صورت خالص برای خدا انجام شده است.

وی تصریح کرد:‌ مومنان خدا مانند اهل جهنم که به جان یکدیگر می افتند و یکدیگر را مقصر می‌دانند، نیستند بلکه به محاسبه خود پرداخته و نگاه می کنند ببینند کجا در انجام وظیفه کوتاهی کرده اند و سپس بررسی می کنند که وظیفه و تکلیف آنها در شرایط کنونی چیست و به برنامه ریزی برای آینده روی می آورند.

ارسال نظر: