دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان در دیدار با حزب موتلفه اسلامی استان تهران مطرح کرد؛

تشکیل کارگروه مشترک میان جامعه اسلامی فرهنگیان و حزب موتلفه

کدخبر: 2028529

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان در دیدار با حزب موتلفه اسلامی استان تهران از تشکیل کارگروه مشترک آموزشی و پژوهشی میان جامعه اسلامی فرهنگیان و حزب موتلفه اسلامی خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دبیر و اعضای حزب موتلفه اسلامی استان تهران و تعدادی از اعضای هیات اجرایی این حزب با حضور در دفتر جامعه اسلامی فرهنگیان به مناسبت روز معلم با دبیر کل این جامعه دیدار و گفت و گو کردند.

دهقان دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان در این دیدار ضمن تشکر از حضور اعضای حزب موتلفه اسلامی استان تهران در دفتر این جامعه و تبریک روز معلم اظهار داشت: مرحوم استاد پرورش و استاد عسگراولادی دو شخصیت فرهنگی با ابعاد مختلف تربیتی بودند که در حزب موتلفه اسلامی حضور داشتند . این دو بزرگوار تنها به این حزب محدود نبودند بلکه خدمات آنها در حوزه های مختلف برای جامعه اثر بخش بود.

وی افزود: امروز موضوعات تربیتی و آموزشی و پرورشی از مقولات جدی و ضروریات جامعه است و دو تشکل جامعه اسلامی فرهنگیان و حزب موتلفه اسلامی می توانند با تشکیل کارگروه مشترک و همکاری های نزدیک این موضوع را دردستور کار خود قرار دهند.

همچنین در این دیدار جوکار دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران نیز ضمن گرامیداشت روز معلم گفت: معلمی شغل انبیاست و کسانی که به تربیت و آموزش می پردازند آثار بسیاری مثبتی در سطح جامعه از خود باقی گذاشته و جزو حسنات آنها محسوب می شود.

وی با اشاره به همکاری و همگرایی احزاب اصولگرا بیان داشت: اصولگرایان باید همواره با حفظ وحدت به دنبال هم افزایی و همگرایی باشند تا در بزنگاههای مختلف کشور بتوانند به مردم خدمت کنند.

جوکار تصریح کرد: تفرقه میان نیروهای اصولگرایان سمی مهلک است که باعث می شود رقبای اصولگرایی به اهداف خود برسند. خوشبختانه در جبهه پیروان خط امام و رهبری همگرایی و وحدت خوبی میان تمام تشکل های عضو این جبهه برقرار است .

وی همچنین با تاکید بر همکاری های مشترک احزاب اصولگرا گفت: حزب موتلفه اسلامی آمادگی هر نوع فعالیت مشترک در زمینه های مختلف به خصوص اموزشی و پژوهشی با جامعه اسلامی فرهنگیان دارد و می توان کارگروه مشترکی از اعضای این دو تشکل اسلامی تشکیل شود.

ارسال نظر: