یادداشت/ محمدعلی جمشیدی

اصلاح‌طلبان دیگر به چه زبانی بگویند که دولتی هستند

کدخبر: 2029446

این فعال دانشجویی با اشاره به نشست غیرمعمول امروز منتخبین اصلاح‌طلب دهمین دوره مجلس در نهاد ریاست جمهوری و دعوت به شام آنها از طرف روحانی نوشت: در برخی از حوزه‌های انتخابیه که لیست امید پیروزی خود را کسب کرده‌ شائبه جدی دخالت فرمانداران در انتخابات وجود دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدعلی جمشیدی فعال دانشجویی در یادداشتی با عنوان "اصلاح طلبان دیگر به چه زبانی بگویند که دولتی هستند" نوشت:

ظهر امروز نشست منتخبین اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی به دعوت محمدرضا عارف در تهران منتشر شد.

در این نشست که رسانه‌های اصلاح طلب آماری بین 140 تا 155 منتخب را از حاضرین در این نشست معرفی کردند اتفاقات جالبی رخ داد که نظر برخی کارشناسان سیاسی در خصوص دولتی بودن فراکسیون امید را به صورت جدی تائید کرد.

1. نشست فراکسیون امید در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد گویی که دیگر مکانی در تهران برای برگزاری نشست منتخبین مردم وجود ندارد.

2. در این مراسم چهره‌های شاخص دولت از جمله محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و شهیندخت ملاوردی معاون رئیس جمهور به عنوان سخنران و مدعو اصلی حضور داشتند.

3. مدعوین لیست امید امشب میهمان ضیافت شام شخص حسن روحانی رئیس جمهور هستند.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که در قریب به اتفاق حوزه‌هایی که لیست امید پیروزی خود را کسب کرده‌اند ردپای نیروهای نزدیک به دولت از جمله حزب اعتدال و توسعه به چشم می‌خورد و حتی در برخی حوزه‌های انتخابیه شائبه جدی دخالت فرمانداران در انتخابات وجود دارد.

این سخنی است که حداد عادل نیز به آن اشاره کرده بود و گفته بود که مستندات خود را به مراجع قانونی ارائه خواهد کرد.

ارسال نظر: