حبیبی در پنجاه و یکمین سالگرد طلایه داران آفتاب:

متقن بودن پایه‌های فکری حزب موتلفه دلیل ثبات قدم پنجاه و سه ساله آن است

کدخبر: 2040036

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه یکی از خصوصیات بارز حزب موتلفه اسلامی ثبات قدم آن است گفت: این مسئله به این دلیل است که آنچه مدنظر سران موتلفه بوده است اطاعت از مرجع ولی فقیه به عنوان اعتقادات اساسی خود است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بزرگداشت پنجاه و یکمین سالگرد طلایه داران آفتاب با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی تنها حزبی است که با دستور و تصمیم مستقیم امام در منزل ایشان شکل گرفت اظهار داشت: در جلسه ای که با سید حسن نصرالله بودیم ایشان این را گفت که در کره زمین دو حزب استثنایی وجود دارد که یکی از آنها حزب الله است و دیگری حزب موتلفه اسلامی است و این مسئله به این معناست که هر دوی این حزب به دستور امام (ره) شکل گرفته است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اساسنامه موتلفه با نظر مستقیم شهید بهشتی تدوین شد.

وی افزود: شهدای موتلفه اسلامی برای تحقق حکومت اسلامی این راه را انتخاب کرده‌اند و حزب موتلفه اسلامی از سال 1342 به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بود.

حبیبی ادامه داد: اگر کسی شرایط آن زمان را درک نکند نمی‌تواند در یک اقدام انقلابی این شهید را متوجه شود.

وی با اشاره به لایحه کاپیتولاسیون و احیای توحش به آمریکاییان حاضر در ایران در دوران ستم شاهی اظهار داشت: انقلابی بودن اگر در چارچوب تدین شکل بگیرد معنا دارد و از این رو این اقدام شهدای موتلفه و ترور حسنعلی منصور پس از جلسه‌ای 18 ساعته انجام شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: همچنین چون امام خمینی در تبعید بودند از آیت الله میلانی برای انجام این عمل حکم شرعی گرفته شد و بعد از‌ آن حزب موتلفه اسلامی دست به اسلحه برد.

حبیبی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی یکی از خصوصیات بارزش ثبات قدم آن است اظهار داشت: این مسئله مورد تشویق همه است که موتلفه 53 سال است که یک مسیر را ادامه می‌دهد و دلیل آن متقن بودن پایه‌های فکری این حزب است.

حبیبی در پایان با تاکید بر اینکه رنگ در حزب موتلفه دینی است و لاغیر خاطرنشان کرد: آنچه مدنظر سران موتلفه اسلامی است این است که دین و اطاعت از مرجع و ولی فقیه را به عنوان اعتقادات اساسی خود حفظ کند و در راه شهدا ثبات قدم داشته باشد.

ارسال نظر: