حبیبی مطرح کرد:

بدعهدی آمریکایی‌ها ادامه یابد باید برجام کاغذپاره تلقی شود/ تخطئه عملکرد دولت‌های قبل توسط روسای جمهور ضربه به نظام است

کدخبر: 2053017

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: اگر بدعهدی آمریکایی‌ها ادامه یابد برجام باید کاغذپاره تلقی شود.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه در مراسم تقدیر از خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار « نسیم آنلاین » در خصوص نحوه عمل حزب متبوعش در انتخابات آتی شورای شهر گفت:‌ ما از هم اکنون معتقد به ائتلاف اصولگرایان در انتخابات شورای شهر و روستا هستیم. بنابراین در عین حالی که نامزد خواهیم داشت جمع‌بندی ما بر این است که اصولگرایان باید برای انتخابات شورای شهر و روستا حضوری ائتلافی داشته باشند.

حبیبی همچنین با بیان اینکه در انتخابات آتی ریاست جمهوری نیز پایبند به هم‌گرایی اصولگرایان هستیم و در عین حال نامزد خودمان را خواهیم داشت گفت: اگر اصولگرایان قرار کلی‌شان ائتلاف باشد به ائتلاف اصولگرایان و نامزد آنان تمکین می‌کنیم.

وی در همین رابطه افزود: بنابراین اگر مصلحت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری این باشد که با یک نامزد بیایند ما در مذاکرات ائتلاف هم دست پر خواهیم بود. البته این را هم باید بگویم که تا کنون مؤتلفه منافع جریان اصولگرایایی را به منفعت خود ترجیح دادند و در این امر پا برجا است اما قائل شدن ارجحیت به مصلحت اصولگرایی مانع از معرفی نامزدی از مؤتلفه نخواهد شد.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه اگر در انتخابات ریاست جمهوری بنا شود که اصولگرایان از احمدی نژاد حمایت کنند مؤتلفه چه خواهد کرد گفت: راجع به اشخاص نفیاً و اثباتاً فعلاً صحبتی نخواهیم کرد اما اگر مجبور باشیم بین بد و بدتر انتخاب داشته باشیم قطعاً بد را انتخاب می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تخطئه روسای جمهور نسبت به عملکرد دولت‌های قبل خود به نظام ضربه می‌زند.

حبیبی در بخش پایانی سخنانش در مورد نوع نگاه مؤتلفه به برجام نیز با اشاره به اینکه خود آقای روحانی گفته بودند که در برجام 3 گل زده‌ایم و 2 گل خورده‌ایم اما برخی یا برجام را فتح‌الفتوح می‌دانند و یا آن را خیانت بر می‌شمارند که ما نه فتح الفتوح بودن آن و نه خیانت آن را قبول نداریم.

وی ادامه داد: اینکه عده‌ای می‌خواهند مانعی روی کارهای خلاف اصول و بدعهدی‌های آمریکایی‌ها (در برجام) بکشند این امر مردم را متقاعد نخواهد کرد چرا که ما مؤتلفه‌ای‌ها معتقدیم آمریکایی‌ها هر کاری توانسته‌اند علیه ملت و انقلابمان کرده‌اند و ما به اندازه سر سوزن هم به آنها خوش‌بین نیستیم بنابراین باید بگویم اینکه قبلاً آقای روحانی از زدن 3 گل و خوردن 2 گل صحبت کرده‌اند در حال حاضر چنین نیست چرا که ما در مقابل بدعهدی آمریکایی‌ها ضرر کرده‌ایم.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: اگر بدعهدی آمریکایی‌ها ادامه یابد برجام باید کاغذپاره تلقی شود.

ارسال نظر: