صادق محصولی:

حادثه پلاسکو نشان می‌دهد ضعف‌های زیادی در کار است/ به جای سیاست‌کاری باید مشکلات را ریشه‌یابی کرد

کدخبر: 2084655

وزیر سابق کشور با گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو، یادآور شد: این حوادث نشان می‌دهد ضعف‌های زیادی در کار است و به جای سیاست‌کاری باید مشکلات را ریشه‌یابی کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، صادق محصولی در حاشیه مراسم یادواره سردار شهید مسعود قربانی مسجد بالامحله فومن در گفتگو با فارس با گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای اخیر آتش‌نشان اظهار کرد: اگر در زندگی دنیا و آخرت موفق باشیم باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید با استفاده از راه شهدا بتوانیم مسیر درست را انتخاب کنیم، افزود: مسیر شهدا همان مسیری مورد تأکید امام راحل و رهبری بوده و راه شهدا تبعیت محض از ولایت‌فقیه است.

وزیر سابق کشور شهید مسعود قربانی را از شهدای شجاع در عملیات‌های منظم و نامنظم جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: این شهید تا عمق 200 کیلومتری خاک عراق عملیات‌های موفق را انجام داد.

وی نقش شهید قربانی در عملیات بیت‌المقدس دو را مهم خواند و گفت: شهید قربانی در منطقه بیت‌المقدس دو و شمال غرب کشور در خاک عراق شهید شد و توفیق ما این است که راه شهدا را ادامه دهیم.

محصولی با بیان اینکه یادواره شهدا برای ما باید از نان شب هم واجب‌تر باشد، خاطرنشان کرد: اگر شهدا را مد نظر قرار دهیم تمام مشکلات فرهنگی و سیاسی برطرف می‌شود و راه شهدا در راه تبعیت محض از ولایت‌فقیه است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو، یادآور شد: این حوادث نشان می‌دهد ضعف‌های زیادی در کار است و به جای سیاست‌کاری باید مشکلات را ریشه‌یابی کنند.

وزیر سابق کشور با تصریح بر اینکه اگر فرافکنی باشد نتیجه لازم گرفته نمی‌شود، متذکر شد: ضمن گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان باید از تکرار چنین حوادث جلوگیری شود.

ارسال نظر: