حسن سبحانی:

اقتضا ایران، تشکیل دولتی است که ادعای حل معجزه وار مشکلات را به موزه ها سپرده باشد

کدخبر: 2094125

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتضا ایران امروز، تشکیل دولتی است که ادعای حل معجزه وار مشکلات عدیده مردم را به موزه ها سپرده باشد و با جستجوی توانمند سازی دولت، نشان دهد که مشکلات واقعی و فعلی جامعه را می شناسد.

به گزارش « نسیم آنلاین » حسن سبحانی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهور در نشست خبری اظهار داشت: به دلایل معین دوره توسعه یافتن کشور طولانی شده است. یعنی ما در نیل به توسعه یافتگی که موجبات رفاه و آرامش و معنویت انسان ها را تدارک می بیند، با تاخیر تاریخی مواجهیم.

وی افزود:از این روی برای جبران این عقب افتادگی طولانی، ملت ما باید انجام کارهای سختی را متعهد شود. بدون شک حداقل به یک دهه کوشش و هشیاری و کار و مشارکت نفس گیر در همه ابعاد احتیاج است تا جامعه وارد مرحله توسعه یافتگی خویش شود.

این استاد اقتصاد دانشگاه تهران تصریح کرد: تحقق این مهم تشکیل دولت هایی را می طلبد که با تبیین عادلانه و اخلاق مدارانه امور، پیچیدگی های آن را به مردم بگویند و در کنار آنان ، لزوم حل و فصل و گشایش مشکلات سخت و گره ی برداشته ی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه ایران را زمینه سازی کنند.

به گزارش فارس سبحانی ادامه داد: اقتضا ایران امروز، تشکیل دولتی است که ادعای حل معجزه وار مشکلات عدیده مردم را به موزه ها سپرده باشد و با جستجوی توانمند سازی دولت، نشان دهد که مشکلات واقعی و فعلی جامعه را می شناسد. دولتی که شجاعانه به ملت بگوید طی کردن این مسیر به تحمل رنج و سختی و فداکاری نیازمند است.

وی در پایان تاکید کرد: مساله امروز ملت، آماده شدن برای بستن کمربندهای کار، تلاش، تحمل ریاضت و پرداختن هزینه های آزادی، استقلال و عدالت به منظور سرعت بخشیدن به حرکت کُند توسعه یافتگی ایران است. و من تشکیل چنین دولتی را تعقیب میکنم.

ارسال نظر: