اخبار آرشیوی

کدخبر: 255840

کامران باقری لنکرانی: کمیته ۸+۷ ماموریتی انتخاباتی دارد و طبیعتاً جبهه پایداری هم برای موضوع انتخابات مجلس نهم همه تلاش خود را برای موفقیت جریان اصولگرا انجام می‌دهد

عضو هیأت مؤسس جبهه پایداری انقلاب‌اسلامی، درخصوص ادامه فعالیت این جبهه پس از انتخابات نهمین دوره مجلس نیز اظهار داشت: موضوع جبهه پایداری فقط انتخاباتی نیست؛ چراکه باید گفتمان‌سازی و ظرفیت‌سازی ایجاد شده از سوی این جبهه در سایر صحنه‌ها ادامه پیدا کند.
خبرگزاری فارس نوشت: کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت نهم و عضو مؤسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به سئوالاتی درباره ضرورت تشکیل جبهه متبوعش با وجود سایر گروها و احزاب جریان اصولگرا، نوع تعامل این جبهه با کمیته 7+8 و نیز آینده فعالیت‌های جبهه مذکور پاسخ گفت. وی رویش‌های جدید نظام در دهه گذشته را که با قرائت حضرت امام خمینی (ره) و رهبری، انقلاب اسلامی را درک و ترویج کرده‌اند مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این افراد در این 10 سال در صحنه‌های مختلف اعجاب آفرینی کردند، گفت: این نیروها گفتمان سوم تیر را رقم زدند و در انتخابات 22 خرداد 88 و نیز حماسه 9 دی حضوری فعال و تاثیرگذار داشتند از این رو در قالب جبهه پایداری، گفتمان اصیل انقلاب را عمیق‌تر و پیوسته‌تر دنبال می‌کنند. لنکرانی با بیان اینکه جریان اصولگرا با تشکیل جبهه پایداری از ظرفیت بیشتری برخوردار می‌شود، وجود این جبهه را در راستای کمک به جریان اصولگرا و نیروهای انقلاب ارزیابی کرد. وی در ادامه گفت‌وگوی خود با فارس در پاسخ به این سئوال که برخی مدعی‌اند "تشکیل جبهه پایداری برای مقابله با جامعتین و کمیته وحدت اصولگرایان (8+7) است " این موضوع را قویاً رد کرد.
ارسال نظر: