سجادی: برگزاری همایش ملی اعتدال فعالیتی حزبی است نه دولتی

کدخبر: 889419

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با «نسیم» از تذکر اخیر یکی از بزرگان نظام نسبت به برگزاری همایش‌های بی‌فایده درکشور خبرداد و گفت: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی باید در برگزاری این همایش‌ها حساس باشند

سید کمال سجادی در گفتگو با خبرنگار «نسیم» با اشاره به اظهارات چندی پیش رئیس کتابخانه ملی مبنی بر اینکه"دولت قصد دارد همایش اعتدال را در 31 استان کشور به مناسبت سالگرد پیروزی رئیس جمهور در انتخابات برگزار نماید"، اظهار داشت : کتابخانه ملی، دستگاه ها و وزارت‌خانه ها شرح وظایفی برای خودشان دارند و موظفند براساس آن شرح وظایف، فعالیت های خود را انجام دهند ولی نمی دانم برگزاری همچین همایشی در کدام بخش از وظایف کتابخانه ملی و سایر دستگاه می گنجد!

وی با بیان اینکه هیچ ارتباطی بین شرح وظایف دستگاه ها با برگزاری همایش اعتدال نیست، تصریح کرد: برگزاری این همایش ها یک کار حزبی است که در نهایت به ستاد های انتخاباتی روحانی مربوط می شود نه دستگاه های دولتی و وزارت خانه ها!

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: یکی از بزرگان اخیرا در خصوص کثرت برگزاری همایش ها و سمینارهایی که نتیجه ای برای کشور و مردم در برندارد، ‌تذکر دادند.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش اعتدال در 31 استان هزینه های بسیاری را روی دست بیت المال و خزانه دولت می گذارد،‌تاکید کرد: مسئولان امر از جمله مجلس شورای اسلامی، سازمان بازرسی و خود ریاست جمهوری حساس ودقت بیشتری نسبت به برگزاری این همایش داشته باشند و اعلام کنند که لزوم چنین همایش های پرخرجی چیست؟

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان اظهارداشت: هر تحرک و فعالیتی که تا زمان انتخابات از سوی دولت انجام شود باعث انتخاباتی شدن فضای کشور و مشغولیت ذهنی مردم و مسئولین می شود که در واقع ضرر فراوانی برای دولت در برخواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد:برگزاری همایش "ملی اعتدال" از آن دست کارهایی است که به تمرکز کارهایی که از سوی دولت انجام می شود، لطمه وارد می کند و ذهن مردم و مسئولین را نسبت به اولویت های کشور پراکنده می کند.

ارسال نظر: