محسن رهامی: باید خرد جمعی در اداره کشور حاکم باشد

کدخبر: 975004

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در کنگره سالانه حزب مردم‌سالاری افزود:اگر در مجلس و دولت افرادی در فساد دست داشتند قوه قضائیه بدون مماشات برخوردکند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در کنگره سالانه حزب مردم‌سالاری که در تالار آینه برگزار شد، گفت: احزاب و تشکل‌ها و فعالیت های سیاسی گامی است برای اصلاح جامعه و همه اینها باید در مسیر اصلاح قدم بردارند.

وی با بیان اینکه اگر امرا وارد اختلاس شدند امیدی به اصلاح جامعه نیست افزود: اگر فکر جمهویت نداشته باشیم، اسلامیت به تنهایی نمیتواند موثر باشد، جدایی این دو را در کشورهای منطقه می‌بینیم، لازمه جمهوریت گردش آزاد اطلاعات و حضور مردم است. آزادی اطلاعات منوط به گردش اطلاعات در مطبوعات است و گردش آزاد قدرت نیز لازمه‌اش فعالیت احزاب است. ما حامی نظام و جمهوریت هستیم و معتقدیم همه لوازم آن باید اجرا شود.

رهامی ادامه داد: اگر در مجلس ما و در دولت افرادی در فساد دست داشتند قوه قضائیه بدون مماشات برخوردکند، برخی نمایندگان باید مراقب جیب ما باشند، کسی که در فساد دست داشته نباید بر روی صندلی مجلس بنشیند.

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به اینکه اصلح ترین مردم باید در مجلس باشند افزود: باید خرد جمعی در اداره کشور حاکم باشد و فردسالاری باید برداشته شود، حضور و توسعه احزاب و دخالت همه در تمام شئون دولت لازم است.

ارسال نظر: