کمپین جذاب ستاره سوئدی میلان برای ریشه کنی کرونا

کدخبر: 2349492

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان که سالهای زیادی را در ایتالیا سپری کرده است با راه اندازی یک کمپین جذاب به جنگ کرونا رفته تا این بیماری را ریشه کن کند.

ایتالیا هم مثل خیلی از کشورهای دنیا درگیری شدیدی با ویروس کرونا دارد و بعد از چین دارای بیشترین مبتلایان است. در این میان برخی چهره های مطرح ورزش هم با راه اندازی کمپین مبارزه به کرونا به کمک مردم آمده اند.

زلاتان ایبراهیموویچ با راه اندازی یکی از این کمپین ها به دنبال کمک به مردم است. وی با شعار «اگر ویروس سراغ زلاتان نرود، زلاتان سراغ ویروس می‌رود!» کارش را شروع کرده است.

این بازیکن در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته است: «ایتالیا همیشه چیزهای زیادی به من داد و در این لحظه غم انگیز، می‌خواهم بیش از پیش محبت این کشور را جبران کنم. روی سخاوتمندی همکارانم، تمامی ورزشکاران حرفه‌ای و آن‌هایی که می‌خواهند در حد توان خود کمک کوچک یا بزرگی در راستای ریشه کن کردن این ویروس انجام بدهند، حساب باز می‌کنم.

ما با هم می‌توانیم به بیمارستان‌ها، پزشکان و پرستارانی کمک کنیم که هر روز با از خود گذشتگی تلاش می‌کنند تا جان ما را نجات بدهند. بیایید همراه هم ویروس کرونا را ریشه کن کنیم و برنده این مسابقه شویم!»

این اقدام جالب زلاتان با استقبال مردم و ورزشکاران همراه شده به گونه ای که یک ساعت پس از ارسال این پست، مبلغ ۱۰۹ هزار و ۶۵۲ یورو از کمک‌های مردمی جمع آوری شده بود.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: