تعداد بیماران کرونا در اهواز به مرز هشدار رسید

کدخبر: 2352638

استاندار خوزستان اظهار کرد: تعداد بیماران خصوصاً در اهواز در حال افزایش است که برای ما تا حدودی هشداردهنده است اگر چه شرایط همچنان تحت کنترل است.

استاندار خوزستان از افزایش تعداد بیماران کرونایی این استان در روزهای اخیر و رسیدن این رقم در اهواز به مرز هشدار دهنده خبر داد.

غلامرضا شریعتی پنجشنبه شب در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در محل دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص این نشست اظهار کرد: در این جلسه نظرات مختلف کارشناسی ارائه شد و بنا شد کمیته علمی از طریق دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیشنهاد نهایی خود را به ستاد استانی و شورای تأمین استان ارائه دهد تا در صورت لزوم با رعایت همه جوانب تصمیمات مقتضی برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه اتخاذ شود.

وی افزود: از مردم استان به ویژه مردم اهواز برای چندمین بار خواهش می‌کنم که مراقبت و ملاحظه داشته باشند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و سعی کنند جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: تعداد بیماران خصوصاً در اهواز در حال افزایش است که برای ما تا حدودی هشداردهنده است اگر چه شرایط همچنان تحت کنترل است.

شریعتی توضیح داد: در مقابله با اپیدمی‌ها شاخص مهم آمار مرگ و میر است که باید تلاش کنیم این آمار را تا جای ممکن کاهش دهیم.

رئیس شورای تأمین استان خوزستان ادامه داد: مراقبت‌های لازم در دست انجام است در عین حال هر لحظه امکان دارد کنترل این اپیدمی از دست ما خارج شود و مهمترین راه مقابله با آن رفتار مردم است از این رو اگر مردم رفتار خود را اصلاح کنند شرایط بهبود پیدا خواهد کرد در غیر این صورت شاهد تشدید و اوج گیری فزاینده این بیماری خواهیم بود.

استاندار خوزستان بیان کرد: کادر درمانی و بهداشتی نقش حمایتی دارند اما پیشگیری به سبک زندگی مردم بستگی دارد.

وی یادآور شد: ما در حال طی کردن این بحران هستیم و هنوز آن را پشت سر نگذاشته‌ایم و در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس هستیم از این رو نیاز به همراهی بیش از پیش مردم داریم.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: