تشکیل کمیته تخصصی بازار سرمایه در کمیسیون اقتصادی

کدخبر: 2355658

سید احسان خاندوزی نماینده مردم تهران گفت: تلاش خواهیم کرد در روز یکشنبه که کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل می‌شود کمیته تخصصی مستقلی با هدف تمرکز بر قوانین مورد نیاز بازار تشکیل شود.

سید احسان خاندوزی نماینده مردم تهران درمجلس امروز (دوشنبه 26 خرداد) در سلسله نشست‌های مجلس و اقتصاد «بازار سرمایه و آینده اقتصادی کشور» اظهار داشت: با توجه به جایگاه ویژه‌ای که در سال اخیر بازار سرمایه در اقتصاد ایران پیدا کرده است تلاش خواهیم کرد در روز یکشنبه که کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل می‌شود کمیته تخصصی مستقلی با هدف تمرکز بر قوانین مورد نیاز بازار تشکیل شود تا هم شأن نظارتی مجلس رعایت شود و هم خلاء‌های قانونی با اولویت‌بندی ویژه از سوی مجلس رفع شود.

وی از مرکز پژوهش‌های مجلس خواست که پیشنهادهای خود را در موضوع تقنینی بازار سرمایه و بورس به نمایندگان مجلس ارائه کند تا آنها بتوانند مشکلات تقنینی را رفع کرده و نظارت بیشتری بر این حوزه داشته باشند.

نماینده مردم تهران درمجلس تصریح کرد: فعالان بازار سرمایه باید پیام کمیسیون اقتصادی مجلس برای اصلاحات آتی بازار سرمایه و رفع خلاءهای قانونی را دریافت کنند البته تلاش می‌کنیم نظرات کارشناسان و ذی ‌ نفعان این بازار را در این باره اخذ کنیم.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: