۹ هزار خودرو از فروش فوق‌العاده ایران خودرو تحویل داده شد

کدخبر: 2357265

قائم مقام ایران خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش از فاکتور شدن و تحویل حدود ۹ هزار دستگاه از مجموع ۱۵ هزار دستگاه خودروی تعهد شده از سوی این گروه در برنامه فروش فوق‌العاده اخیر خبر داد.

محسن ناقدی امروز (شنبه) در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در محل شرکت ساپکو افزود: تا پیش از پایان تیرماه به عدد قابل توجهی در حوزه تحویل خواهیم رسید.

وی بیان داشت: برنامه فروش بعدی را پس از اتمام تحویل های خودروهای یاد شده آغاز خواهیم کرد.

ناقدی خاطرنشان کرد: از ۲۵ آبان پارسال تا امروز همه خودروهای برنامه های فروش فوری ایران خودرو به مشتریان تحویل شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا امروز ۱۴۲ هزار دستگاه خودرو در این گروه تولید شده که در همسنجی با پارسال ۳۱ درصد رشد داشته است.

قائم مقام ایران خودرو، تعداد خودروهای تحویل شده تا امروز را ۹۵ هزار دستگاه برشمرد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد رشد داشته است.

به گفته این مقام مسوول ایران خودرو، مجموعه تعهدات معوق این خودروساز از شهریورماه پارسال که ۲۰۰ هزار عدد دستگاه خودرو بود امروز به ۵۰ هزار دستگاه کاهش یافته است.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از خودروهای مونتاژی تولیدی یعنی دانگ فنگ، سوزوکی و تندر ۹۰ که به دلیل تحریم ها تولید نمی شوند، با مشتریان تعیین تکلیف شده و برای بقیه مشتریان به دنبال برنامه های فروش جایگزین هستیم.

به گزارش ایرنا، در ۱۷ خردادماه با حضور نهادهای نظارتی و رسانه‌ها، مراسم قرعه‌کشی ایران خودرو مربوط به فروش فوق‌العاده ۱۵ هزار دستگاه محصولات این گروه خودروسازی در عید سعید فطر، در شرکت ساپکو انجام شد.

مطابق آمار اعلامی ایران خودرو در مجموع چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر در طرح پیش‌فروش ویژه عید فطر این خودروساز شرکت کردند که ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر متقاضی رانا، دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر متقاضی پژو پارس، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی پژو ۲۰۶ معمولی و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر متقاضی پژو ۴۰۵ اس ال ایکس بودند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: