جدول پخش مداحی و سخنران محرم سیما

کدخبر: 2360159

شبکه‌های سیما در دهه اول محرم از وعظ سخنرانان متنوع و نوحه‌خوانی مداحان صاحب‌نام و جوان بهره خواهند برد که جزئیات آن در گزارش آمده است.

در این گزارش به جزئیات سخنرانی‌ها و مداحی‌های هر شبکه تلویزیونی می‌پردازیم که در ادامه آمده است:

دستِ پُرِ شبکه قرآن در دهه اول محرم

شبکه قرآن و معارف سیما سخنرانی حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا را ساعت 6:30، سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی را ساعت 10:35، سخنرانی و مداحی حسینیه امام خمینی (ره) در سال‌های گذشته را هر روز ساعت 13:30، سخنرانی آیت‌الله جاودان را ساعت 15، سخنرانی حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) و مداحی حاج میثم مطیعی را ساعت 18 و سخنرانی استاد حسین انصاریان به همراه مداحی حاج مهدی سلحشور را ساعت 21، روی آنتن می‌برد. مرثیه سرایی مداحان مطرح کشوری همچون حاج منصور ارضی، حاج محمدرضا طاهری و مداحان سراسر کشور نیز از دیگر برنامه‌های «حسینیه تلویزیونی ایران» در قاب شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام به شمار می‌آید.

مداحی و سخنرانی شبکه یک

شبکه یک سیما در ساعت 14:45 مداحی حاج منصور ارضی، ساعت 18 سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی و ساعت 19:30 سخنرانی حجت الاسلام میرهاشم حسینی را پخش می‌کند و ساعت 24 مداحی حاج محمدرضا طاهری و سید مجید بنی فاطمه را روی آنتن سیما می‌ برد.

شبکه دو؛ مداحی محمود کریمی و سخنرانی شیخ حسین انصاریان

در ساعت 13:30 هر روز شبکه دو سیما سخنرانی حجت‌الاسلام حسین انصاریان و ساعت 17:45 سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی و ساعت 23:30 مداحی حاج محمود کریمی، حاج حسن خلج، حاج حسین فخری و دیگر مداحان را پخش می‌کند.

مداحان جوان در شبکه سه

شبکه سه سیما از ساعت 15:30 سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و در ساعت 17:30، 22:15 و 23:30 مداحی سعید حدادیان، میثم مطیعی، مهدی رسولی و محمدحسین پویانفر را تقدیم مخاطبان می‌کند.

سخنرانان و مداحان شبکه 4 و 5

شبکه چهار سخنرانی حجت‌الاسلام میرباقری در ساعت 17 تا 18 و شبکه پنج سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان ساعت 16 و مداحی حاج حسین سازور و سیدامیر حسینی در ساعت 22 را روی آنتن می‌برند.

شبکه افق و شبکه مستند

سخنرانی از حرم مطهر امام رضا(ع) در ساعت 12:30و مداحی کربلایی سیدرضا نریمانی هر شب ساعت 21:15 از شبکه افق پخش می‌شود. مستندهای ویژه ماه محرم نیز از ساعت 19 تا 22 از شبکه مستند سیما تقدیم مخاطبان می‌شود.

عزاداری نوجوانان در شبکه امید و مداحی مطیعی در شبکه کودک

شبکه امید با پخش عزاداری هیئت‌های نوجوان از ساعت 22:30 با بینندگان این شبکه همراه خواهد شد و میثم مطیعی در حضور دانش‌آموزان امامزاده قاضی الصابر(ع) مداحی می‌کند و روی آنتن شبکه کودک می‌رود.

تصویر زیر مجموعه مداحی‌ها و سخنرانی‌هایی که روی آنتن شبکه سیما می‌رود را نشان می‌دهد:

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: