هتل لاله کندوان تبریز

کدخبر: 2361418

اگر هدف شما از سفر به گوشه‌وکنار دنیا، دیدن جذابیت‌های گردشگری مختلف باشد، حتما طرفدار مکان‌های اقامتی شگفت‌انگیز هستید که خودشان یک بنای دیدنی و سوژه ناب عکاسی محسوب ‌می‌شوند. هتل‌هایی که با طراحی زیبا و حیرت‌انگیزشان، گردشگران زیادی را برای تماشا و اقامت به‌سمت خود جذب می‌کنند. دراین‌بین همراهی معماری هتل با طبیعت، جذابیت آن را چندبرابر می‌کند.

نسیم آنلاین : اگر هدف شما از سفر به گوشه‌وکنار دنیا، دیدن جذابیت‌های گردشگری مختلف باشد، حتما طرفدار مکان‌های اقامتی شگفت‌انگیز هستید که خودشان یک بنای دیدنی و سوژه ناب عکاسی محسوب ‌می‌شوند. هتل‌هایی که با طراحی زیبا و حیرت‌انگیزشان، گردشگران زیادی را برای تماشا و اقامت به‌سمت خود جذب می‌کنند. دراین‌بین همراهی معماری هتل با طبیعت، جذابیت آن را چندبرابر می‌کند. هتل‌های صخره‌ای را می‌توان ازآن‌دسته هتل‌های بی‌نظیری دانست که در سراسر دنیا علاقه‌مندان زیادی دارد. از هتل polurrian bay در آمریکا تا هتل بین‌قاره‌ای Koh Samui ، همگی مسافران زیادی را از نقاط مختلف دنیا برای اقامتی به‌یادماندنی در هتل‌های صخره‌ای، پذیرش می‌کنند. اگر اقامت در این اماکن را دوست دارید، حتما سری به هتل صخره‌ای لاله کندوان تبریز بزنید. هتل لاله کندوان تبریز به‌عنوان سومین هتل صخره‌ای دنیا، با ظاهری مسحورکننده، در صدر هتل‌های صخره‌ای موردعلاقه شما قرار خواهد گرفت. درادامه به معرفی این هتل می‌پردازیم.

هتل صخره‌ای ایران

پس‌از حدود 60 کیلومتر رانندگی از شهر تبریز، به روستای کندوان از توابع شهر اسکو می‌رسید. شاید برای رزرو هتل تبریز همیشه گزینه‌های لوکس و لاکچری داخل شهر، مناسب به‌نظر برسد؛ ولی با دیدن این روستا و هتل زیبای صخره‌ای آن، احتمالا نظرتان را عوض می‌کنید. ازبین هتل های تبریز هتل لاله کندوان به‌دلیل خاص‌بودن و قرارگرفتن در بافت روستای بی‌نظیر کندوان همواره ماجراجویان زیادی را به‌سمت خود می‌کشاند. روستای کندوان، بنابر نقل‌های تاریخی، از دوران حمله مغول‌ها به عرصه زمین پا گذاشت. این روستا به خانه‌هایی که در دل کوه تراشیده‌اند، شهرت دارد. خانه‌هایی که مانند کندوهای زنبورعسل کنار یکدیگر قرار گرفته و ساکنان روستا را در خود جای‌ داده‌اند. هتل لاله کندوان در سال 86 در این روستای تاریخی، فعالیت خود را به‌عنوان سومین هتل صخره‌ای دنیا آغاز کرد. هتل پنج ستاره لاله کندوان یک بنای کاملا صخره‌ای با 40 کرانه بوده که از این تعداد، 16 باب به بهره‌برداری رسیده ‌است. اگرچه هتل و تنها روستای صخره‌ای باقی‌مانده در دنیا یعنی کندوان، خود، جاذبه گردشگری و مقصد بسیاری از مسافران به‌شمار می‌آید؛ اما برای کسانی که می‌خواهند سایر بناها و اماکن معروف را تماشا کنند، این منطقه به ارگ تبریز، موزه تبریز، دریاچه شاهگلی، خانه مشروطه تبریز و... هم دسترسی دارد.

این هتل صخره‌ای به‌خاطر موقعیت طبیعی خاص منطقه، آسانسور ندارد و افراد برای رسیدن به قسمت اصلی هتل باید 180 پله را طی کنند. ازاین‌رو برای سالمندان و افراد بیمار، اقامت در این هتل شاید پیشنهاد مناسبی نباشد. اگر همراه فرزندان خود این سفر هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید، خوب است بدانید که این هتل برای اقامت کودکان زیر هفت سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس اضافه، هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند. بانوان مجرد هم با ارائه کارت‌ملی و شناسنامه عکس‌دار قادر به رزرو اتاق خواهند بود. اگر با ماشین به کندوان بروید، نگرانی بابت جای پارک ماشین در مدت اقامت وجود ندارد؛ زیرا پارکینگ هتل با ظرفیت 16 خودرو، رایگان دراختیار شما قرار می‌گیرد.

اقامت

اقامت در هتل لاله کندوان ، تفاوت‌های زیادی با سایر هتل های تبریز دارد. اتاق‌های این هتل از سنگ بوده و تجربه زیستن در دل طبیعت را برای شما به‌ارمغان‌ می‌آورند. اتاق دوتخته دابل معمولی، دوتخته توئین معمولی، دوتخته دابل با جکوزی، سوئیت یک‌خوابه چهارتخته معمولی با جکوزی، سوئیت دوخوابه چهارتخته رویال با جکوزی، سوئیت سه‌خوابه پنج‌تخته امپریال با جکوزی انواع اتاق‌های هتل را تشکیل می‌دهند که می‌توانید مطابق با سلیقه خود اتاق موردنظرتان را رزرو کنید. برای اقامت در این هتل باید دست‌کم بودجه 763 هزارتومانی را کنار بگذارید. البته با رزرو هتل تبریز از سایت می‌توانید از تخفیف‌های رزرو آنلاین هتل های تبریز علی بابا استفاده کنید. باتوجه به سردسیربودن منطقه، فصل تابستان زمان مناسبی برای سفر به این هتل خواهد بود.

آب موردنیاز برای جکوزی اتاق‌ها، از چشمه طبیعی روستا تامین می‌شود. درصورت زیادبودن تعداد همراهان‌تان، اتاق دوبلکس این هتل می‌تواند انتخاب خوب و جذابی برای اقامت باشد. برخلاف تصوری که برای برخی افراد درباره هتل‌های صخره‌ای وجود دارد، این هتل‌ها امکانات خوبی برای اسکان مسافران دارند و خدماتی شبیه و گاهی بیشتر از یک هتل معمولی را به مسافران ارائه می‌دهند. هر اتاق هتل صخره‌ای لاله کندوان امکاناتی نظیر تلویزیون، میز کار، یخچال، تلفن، اینترنت، سیستم تهویه، روم‌سرویس، بسته بهداشتی، سرویس فرنگی، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی و... دارد.

امکانات

این هتل امکانات زیادی را برای توریست‌های داخلی و خارجی فراهم می‌کند. برای رفتن به هتل و برگشت از آن می‌توانید از خدمات ترانسفر غیررایگان این هتل بهره‌مند شوید. گشت‌وگذار و خرید سوغاتی از روستای کندوان کنار هم‌نشینی با مردم این روستا لذت وصف‌ناشدنی دارد. ولی برای خرید می‌توانید از فروشگاه هتل هم دیدن کنید. اگر هنگام رزرو هتل تبریز اقامت در این هتل را انتخاب کرده‌اید، سرو نوشیدنی و گپ‌وگفت با دوستان را در فضای کافی‌شاپ و چایخانه سنتی هتل ازدست ‌ندهید. برای سرو غذا هم می‌توانید رستوران ایرانی هتل را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی هتل سهند مشهد

چشمه آب معدنی روستای کندوان، آب جکوزی هتل و آب لوله‌کشی را تامین می‌کند و آب گرم و طبیعی همواره دردسترس شما خواهد بود. خدمات باربری، تاکسی‌سرویس، خدمات تور، اتاق چمدان، لاندری، فوتوکپی، فکس، پرینتر، صندوق امانت، سرویس‌بهداشتی ایرانی در طبقات و... ازدیگر امکانات این هتل پنج ستاره هستند. همراه همه این امکانات، فضای سبز و طراحی خیره‌کننده هتل، سفری جدید و فراموش‌نشدنی را برای‌تان رقم‌می‌زند.

ارسال نظر: