کرایه حمل و نقل عمومی تهران در انتظار افزایش

کدخبر: 2363042

رئیس شورای شهر تهران درباره افزایش نرخ کرایه‌ها در پایتخت تصریح کرد: امروز این مسئله در جلسه مطرح خواهد شد.

محسن هاشمی در حاشیه برگزاری جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق روزهای یکشنبه هر هفته جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با حضور حناچی شهردار تهران برگزار شد.

وی درباره موضع جلسه هم‌ اندیشی اعضای شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: قرار به دو موضوع مسائل مالی شهرداری و انتصابات در شهرداری تهران پرداخته شود که با توجه به کمبود وقت تنها انتصابات در شهرداری تهران پرداخته شد و دیگر به مسائل مالی نرسیدیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه تعداد اعضای شورای شهر تهران در جلسه هم اندیشی به حد نصاب نرسید بنده از شهردار تهران خواستم که اگر کاری دارند جلسه را ترک کنند تا در جلسه بعدی به موضوعات مالی پرداخت شود.

وی همچنین درباره صحبت‌های اعضای شورای شهر تهران در ارتباط با انتصابات خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در سال پایانی شورا قرار داریم قاعدتاً انتصابات با دقت بیشتری انجام شود. ضمن اینکه قبل از اینکه انتصابات به ویژه در سطح معاونین و مدیران ارشد سازمان‌ها اجرا شود قرار بود 48 ساعت قبل از آن به اطلاع اعضای شورای شهر تهران رسانده شود تا چنانچه نظری دارند اعلام شود.

هاشمی درباره افزایش نرخ کرایه‌ها در پایتخت تصریح کرد: امروز این مسئله در جلسه مطرح خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره واگذاری واگن از سوی دولت به شهرداری تهران، گفت: امیدوارم دولت به تعهد خود درباره واگذاری واگن عمل کند. همچنین هر مصوبه قانونی که در این باره نیاز بود در شورای شهر تهران تصویب شده است.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: