شغل های پردرآمد با سرمایه کم و درآمد بالا

کدخبر: 2363613

امروزه داشتن شغلی پردرآمد با سرمایه کم آرزو هر فردی است. شغلی که برای راه اندازی آن نیاز به سرمایه بالایی نداشته و بتوان از آن حداقل درآمد 10 میلیون تومانی کسب نمود. در این بخش قصد داریم به معرفی شغل های پردرآمد بپردازیم، مشاغلی که ورود به آنها آسان بوده و تنها کافیست مهارت های مورد نیاز آن را فرا بگیرید.

نسیم آنلاین : امروزه داشتن شغلی پردرآمد با سرمایه کم آرزو هر فردی است. شغلی که برای راه اندازی آن نیاز به سرمایه بالایی نداشته و بتوان از آن حداقل درآمد 10 میلیون تومانی کسب نمود. در این بخش قصد داریم به معرفی شغل های پردرآمد بپردازیم، مشاغلی که ورود به آنها آسان بوده و تنها کافیست مهارت های مورد نیاز آن را فرا بگیرید.

شغل تعمیرات و نصب پکیج دیواری

به سراغ شغل هایی بروید که نیاز روز جامعه است و میزان تقاضا برای آن خیلی زیاد است. همانطور که می دانید امروزه با توجه به جایگزینی پکیج به جای دیگر سیستم های گرمایشی تقاضا برای نصب پکیج افزایش یافته است؛ با افزایش تقاضا برای نصب این وسیله تقاضا برای تعمیرات آن نیز افزایش خواهد یافت. همین امر شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری را به یکی مشاغل پردرآمد و پولساز تبدیل کرده است.

برای ورود به بازار کار پکیج دیواری نیاز به سرمایه بالایی نبوده و تنها کافیست مهارت ها لازم برای نصب و تعمیرات این وسیله را فرا بگیرید و ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشید. با یادگیری مهارت های این شغل می توانید از طریق ثبت نام در سایت هایی مانند آچاره، استادکار، پلاک، سنجاق و غیره که تعداد آنها بسیار می باشد به جذب مشتری بپردازید.

برای یادگیری مهارت های لازم این شغل توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج را شناسایی کرده و در دوره های آموزش نصب پکیج و تعمیرات آن ثبت نام نمایید. زیرا در این دوره های آموزشی به صورت تخصصی و کاملا عملی با صفر تا صد نصب و تعمیرات انواع پکیج آشنا شده و در مدت زمان کوتاهی می توانید وارد بازار کار شوید.

شغل برقکاری ساختمان

یکی از دیگر مشاغلی که همواره نیاز جامعه بوده و امروزه نیز با توجه به افزایش پروژه های ساختمانی بازار کار آن رونق بیشتری پیدا کرده است، شغل برقکاری ساختمان است. برقکار ساختمان شخصی است که مهارت های لازم برای نصب انواع سیستم های امنیتی رفاهی، سیم کشی ساختمان و رفع انواع مشکلات مربوط به برق کشی در ساختمان را دارد.

در صورتی که قصد دارید شغلی پردرآمد داشته و علاقه مند به برق کشی ساختمان و کار با برق دارید، توصیه می کنیم مهارت های مورد نیاز این شغل را فرا گرفته و وارد بازار کار برق کشی شوید. در مدت زمان کوتاهی با دریافت پروژه های ساختمانی و انجام سیستم های برق کشی آن می توانید به برقکاری حرفه ای تبدیل شده و درآمد 20 میلیونی در ماه داشته باشید.

پیش نیاز ورود به شغل برق ساختمان یادگیری مهارت های برق کشی می باشد. زیرا همانطور که می دانید برق ساختمان موضوعی مهم و خطرناک می باشد و نداشتن تخصص در این زمینه می تواند خسارت های جانی و مالی بسیاری را برای شما به همراه بیاورد.

برای یادگیری مهارت های برق کشی ساختمان توصیه می کنیم در دوره های آموزش برق ساختمان فنی حرفه ای ثبت نام کرده و مهارت های مورد نیاز این حرفه را فرا بگیرید.

شغل تعمیرات برد الکترونیکی

یکی از دیگر مشاغل بسیار تخصصی و درآمدزا در بازار کار ایران و دیگر کشورها تعمیرات بردهای الکترونیکی می باشد. همانطور که می دانید برد الکترونیک یکی از مهم ترین قطعات در تمامی لوازم برقی و الکترونیکی از صنعتی تا خانگی می باشد. امروزه در تمامی لوازم برقی از جمله آسانسور، لوازم خانگی، لوازم صنعتی، مخابراتی و غیره برد به کار رفته شده است.

با توجه به نقش مهم برد در لوازم الکترونیک، خراب شدن آن مشکلات بسیاری را به همراه داشته و باعث از کارافتادن این لوازم می باشد. همین امر شغل تعمیرات برد الکترونیک را همانند شغل برقکار ساختمان و نصاب و تعمیرکار پکیج به شغلی پردرآمد تبدیل کرده است.

از آنجایی که بردهای الکترونیک بسیار حساس می باشند، بنابراین تعمیر و عیب یابی آنها نیاز به تخصص بالایی داشته و همین امر دانش و مهارت را پیش نیاز ورود به این شغل کرده است. بنابراین در صورتی که علاقه مند ورود به بازار کار این شغل هستید توصیه می کنیم در دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی ثبت نام کرده و مهارت های مورد نیاز این شغل را فرا گرفته و وارد بازارکار پردرآمد تعمیر برد شوید.

شغل تعمیرات لوازم خانگی

شغل تعمیرات لوازم خانگی را می توان یکی از بهترین شغل های تعمیرات دانست که ورود به آن نیاز به سرمایه بالایی نداشته و در مقابل از درآمد بالایی برخوردار می باشد. همانطور که می دانید امروزه با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت دلار قیمت لوازم خانگی به میزان زیادی افزایش یافته است، همین امر باعث شده تا افراد در صورت بروز مشکل در لوازم خانگی به جای تعویض آن به دنبال تعمیرکاری حرفه ای بوده تا عیب به وجود آمده را عیب یابی و تعمیر نماید.

از آنجایی تکنولوژی های به کار رفته در لوازم خانگی امروزی بسیار پیچیده می باشد بنابراین تعداد متخصصان حرفه ای تعمیر لوازم خانگی اندک می باشد، بنابراین در صورتی که به تعمیرات لوازم خانگی علاقه مند هستید توصیه می کنیم با یادگیری مهارت های لازم برای تعمیرات لوازم خانگی به تعمیرکاری حرفه ای تبدیل شده و در مدت زمان کوتاهی به متوسط درآمد 10 میلیون تومان در ماه دست یابید.

امروزه آموزشگاه های متعددی با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و عملی در زمینه مشاغل فوق کارآموزان را برای ورود به بازار کار و درآمدزایی آماده می کنند. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که با برگزاری بیش از 50 دوره آموزشی در زمینه برق و الکترونیک همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز دوره های آموزشی خود را برگزار می نماید. بنابراین در صورتی که قصد دارید وارد بازار کار مشاغل پردرآمد شوید، توصیه می کنیم در دوره های این آموزشگاه ثبت نام کرده و در مدت زمان کوتاهی با یادگیری صفر تا صد مهارت های مورد نیاز شغل دلخواه و پشتیبانی نامحدود آموزشگاه وارد بازار شده و به درآمدزایی بپردازید.

آموزشگاه فنی حرفه ای فنون برق همواره آماده مشاوره رایگان برای ثبت نام در رشته های برق و الکترونیک و راه اندازی کسب و کار می باشد. شما می توانید برای کشف استعداد و علاقه خود در زمینه مشاغل فنی با کارشناسان آموزشگاه فنون برق در ارتباط باشید .

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرس https://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید .

ارسال نظر: