بهترین بازی های ویدیویی برای یادگیری زبان انگلیسی

کدخبر: 2363624

با خرید اکانت قانونی و دنبال کردن بهترین بازی های ویدیویی برای یادگیری زبان انگلیسی، می توانید با یک تیر دو نشان زده و در عین بهره مند شدن از جذابیت این بازی های ویدیویی، زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید. در گامالوپ با ارائه خرید گیفت کارت و اکانت قانونی بازی های مختلف، می توانید تجربه بهترین و جدیدترین بازی های روز جهان را داشته و از تمامی جذابیت ها و آموزش های آن ها بهره مند شوید.

نسیم آنلاین : با خرید اکانت قانونی و دنبال کردن بهترین بازی های ویدیویی برای یادگیری زبان انگلیسی، می توانید با یک تیر دو نشان زده و در عین بهره مند شدن از جذابیت این بازی های ویدیویی، زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید. در گامالوپ با ارائه خرید گیفت کارت و اکانت قانونی بازی های مختلف، می توانید تجربه بهترین و جدیدترین بازی های روز جهان را داشته و از تمامی جذابیت ها و آموزش های آن ها بهره مند شوید.

چرا از بازی های ویدیویی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید؟

آ نها تعاملی هستند: برخلاف ویدئوها یا آهنگ ها، عملکردهای شما از طریق روش های مهم بر روی بازی تأثیر می گذارد. این درگیری فعال به شما کمک می کند تا توجه عمیق تری به مطالب داشته باشید و آن ها را بهتر درک کنید.

آن ها موقعیت های زندگی واقعی را تقلید می کنند: تقریباً هر بازی به دنبال شبیه سازی است. به عبارت دیگر، هر بازی سعی می کند واقعیت را تقلید کند یا به شما این احساس را دهد که آن چه در بازی اتفاق می افتد، واقعاً برای شما رخ می دهد. این به شما کمک می کند مهارت های خود را در محیطی نزدیک به زندگی روزمره تمرین کنید و خواسته های مشابهی را از شما ایجاد کند.

آن ها اعتیاد آور هستند: از آنجا که بازی ها شما را به عمل دعوت می کنند و سپس بر اساس عملکردتان به شما پاداش می دهند یا مجازات می کنند، می توانند به سرعت اعتیاد آور شوند. البته اگر از کنترل خارج شود، این می تواند خطرناک باشد. اما با اعتدال (نه زیاده روی) بازی ها می توانند دروس خسته کننده زبان را به فعالیت های لذت بخشی تبدیل کنند که می خواهید مرتباً انجام دهید.

می توانید پاسخ های مختلفی را در یک موقعیت یکسان انتخاب کنید: عنصر انتخاب یکی از مهم ترین ویژگی های هر بازی است. این امر به ویژه برای مکالمات درون بازی که هر انتخابی که انجام دهید نتیجه کل را تغییر می دهد، صادق است. شما همیشه می توانید به عقب برگردید و بازی را به صورت متفاوتی انجام دهید تا واکنش های مختلف دریافت کنید و با استفاده از واژگان مختلف تمرین کنید.

شما با سرعت خود بازی می کنید: به غیر از برخی بازی های مبتنی بر زمان، امروزه بیشتر بازی های ویدیویی به شما امکان می دهند با سرعت خود چیزها را کشف کنید، جذب کنید و از آن ها لذت ببرید.

بازی های ویدیویی برای یادگیری زبان انگلیسی

  1. بازی Influent
  2. بازی Professor Garfiled: Reading Ring
  3. بازی Clifford: Make a Word
  4. بازی Bubbles
  5. بازی 21 Days
  6. بازی Fluent U
  7. بازی Fable
  8. بازی Civilization 4, 5 or 6
  9. بازی Deponia
  10. بازی Orwell: Keeping an Eye on You
  11. بازی Fallout 3
  12. بازی BioShock
  13. بازی Tropico 4
  14. بازی Fire watch

هر یک از این بازی های زمینه های جذابیت خود را داشته و دنبال کردن آن ها به سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت کمک می کند. در عین حال برای یادگیری زبان انگلیسی و تمرین کردن آن نیز گزینه هایی عالی به حساب می آیند. از این جهت اگر می خواهید زبان انگلیسی خود یا فرزند شما بهبود پیدا کرده و به روشی موثر و دوست داشتنی مورد تمرین قرار بگیرد، هر یک از این بازی ها می توانند گزینه هایی عالی باشند.

در گامالوپ انواع و اقسام بازی ها به همراه امکان خرید اکانت قانونی PS5 ارائه شده است و شما می توانید از جدیدترین و به روز ترین اخبار دنیای گیم نیز در این وب سایت آگاهی یابید.

ارسال نظر: