کارتن و پلاستیک حبابدار برای اسباب کشی باید چه جنسی داشته باشد؟

کدخبر: 2363697

انتقال دادن وسیله های از مکانی به مکانی دیگر را اسباب کشی یا اثاث کشی می گویند. همه ی ما اسباب کشی کردیم و فکر میکنیم از سخت ترین کارها است.

نسیم آنلاین : انتقال دادن وسیله های از مکانی به مکانی دیگر را اسباب کشی یا اثاث کشی می گویند. همه ی ما اسباب کشی کردیم و فکر میکنیم از سخت ترین کارها است. اگر میخواهید بدون استرس و نگرانی شکستن وسایل ها اسباب کشی کنید متن زیر را بخوانید:

در ابتدا بدانید که در هنگام جمع کردن وسایل های که نمی خواهید و خراب شده اند را دور بریزید و وسایل های که در خانه جدید نیاز به آن ندارید را در صورت سالم بودن به خیریه بدهید و یا می توانید آنها را بفروش بگذارید. با پلاستیک حباب دار ایزی پک میتوانید وسایل خود را بسته بندی کنید.

1.خرید: در ابتدا کیف پول خود را بردارید و به خرید وسایل های مورد نیاز بروید از وسایل های مورد نیاز عبارتند از:

چسب های نواری و 5 سانتی

پلاستیک های حباب دار

کارتن های بزرگ و کوچک

قیچی

2.انتخاب باربر برای جابه جایی: انتخاب باربر مناسب بسیار مهم است. شما باید یک بابر ملاحظه کار پیدا کنید و وسایلات خود را به آن بسپارید.

3.آرامش و آمادگی: اسباب کشی از نمونه کار های است که انرژی و وقت ما را می گیرد پس سعی کنید در شب قبل اسباب کشی یک خواب کافی کرده باشید و سپس در هنگام بیدار شدن یک صبحانه سالم برای داشتن انرژی بخورید.

4.جمع کردن تمام اعضای خانواده: همه ی اعضای خانواده را جمع کنید و گفتگو کنید و کار ها را بین اعضای خانواده تقسیم کنید. همچنین بچه ها یا حیوانات خانگی را به پدر بزرگ و مادر بزرگ ها بسپارید.

5.وسایل های بزرگ: در اثاث کشی ابتدا وسایل های بزرگ مثل یخچال، گاز، لباسشویی ، تخت خواب و غیره را داخل کارتن های خودشان بگذارید و اگر از قبل کارتن های این وسایل های بزرگ را دور ریختید دور آنها پتو یا پارچه ای ضخیم بپیچید و یا می توانید از پلاستیک های حباب دار برای پیچیدن به دور وسایل های بزرگ استفاده کنید. و آنها را با طناب های خریداری شده ببندید و بسیار مواظب باشید. در آخر وسایل های بزرگ را به باربر بسپارید.

6.کمدها و کشوها: حالا نوبت کمدها و کشو ها رسید شما میتوانید وسایل و لباس های داخل کمد های دیواری را بیرون ریخته و در یک پارچه بزرگ بریزید و پارچه را گره بدهید. در کشو ها هم میتوانید وسایل ها را بیرون نیاورید و کشوها را با طناب بپیچید و داخل کامیون باربر بگذارید.

7.کتاب ها: کتاب ها از سنگین ترین وسایل هستند اگر کتاب های زیادی دارید برای جابه جایی از کارتن های محکم استفاده کنید و یا می توانید آنها را در چمدان های چرخی بگذارید. یا کتاب های که نمیخواهید را به کتابخانه و یا به سطل آشغال های بازیافت بریزید.

8.خطرات: اگر با بعضی از وسایل هایی که نمیخواهید خاطره های قشنگ دارید به این فکر کنید که با رفتن به خانه جدید خاطره های جدید با همسر و فرزندان خود خواهید ساخت.

9.فرش ها: فرش ها را در کنار وسایل های بزرگ بگذارید و لوله کنید و سعی کنید با رفتن به خونه جدید فرش ها را به فرش شویی بسپارید. با خرید کارتن اسباب کشی ایزی پک میتوانید اسباب کشی خود را آسان تر کنید.

10.وسایلات برقی: وسایلات برقی را به دور روزنامه یا پلاستیک های حباب دار بگذارید و سپس به داخل کارتن بگذارید و برای بستن کارتن از چسب نواری استفاده کنید.

11.نوشتن روی کارتن: با ماژیک بر روی کارتن ها نام کالا را بنویسید و شکستنی و حساس بودن وسایل را بر روی آن بنویسید. به خاطر اینکه کارتن ها را برای چیدن در خانه جدید سریع پیدا کنیم.

12.ظرف ها: بسته بندی ظرف ها از مهم ترین موارد اسباب کشی است زیرا در اسباب کشی ظرف های زیادی می شکنند. پس در بسته بندی آنها بسیار دقت کنید شما می توانید ظرف ها را به روزنامه و پلاستیک های حبابدار بپیچید. پلاستیک های حباب دار در اسباب کشی به ما کمک زیادی می کنند. ظرف ها را در کارتن بگذارید و در روی کارتن ها چسب های 5 سانتی محکم بزنید.

13.تمیز کاری: در کنار اعضای خانواده خود گروه بشوید تا خانه قبلی را تمیز کنید پله ها کابینت ها را دستمال بکشید و یک صاحب خانه خوب باشید و خانه را تمیز به نفر بدی بسپارید. همچنین در آخر نگاهی به میزها ، کمد ها ، کابینت ها و کل خانه کنید تا مبادا چیزی جا گذاشته باشید

خلاصه

در اسباب کشی باید بسیار محتاط باشیم و مواظب اموال و وسایل های خودمان باشیم . اگر از وسایلات بسته بندی اسباب کشی مانند پلاستیک های حباب دار و کارتن های اسباب کشی استفاده نکنیم باعث میشود ضرر های زیادی به ما و خانواده زده شود. پس سعی کنید در اسباب کشی آرامش خود را حفظ کنیم. حفظ نکردن آرامش باعث می شود. ضرر های زیادی به ما بخورد و اعصابمان بد تر خورد شود. در اسباب کشی سعی کنیم با خانواده خود بسیار مهربان باشیم تا همچنین آنها با آرامش بیشتری کمک ما کنند و یک اسباب کشی بدون دردسر خواهیم داشت.

ارسال نظر: