معرفی 3 مدل از گوشی های شیائومی

کدخبر: 2364496

از جمله محبوب ترین برندهای گوشی همراه در سراسر دنیا، برند شیائومی می باشد که از سخت افزار بسیار خوب و قیمتی مناسب برخوردار است و ارزش خرید فوق العاده ای دارد. یکی از دلایلی که سبب شده گوشی شیائومی به این اندازه محبوب باشند، نوآوری و طراحی ایده های جذاب بر روی این گوشی ها بوده است. در حال حاضر شیائومی جزو 5 برند برتر در کشور چین محسوب می شود.

نسیم آنلاین : از جمله محبوب ترین برندهای گوشی همراه در سراسر دنیا، برند شیائومی می باشد که از سخت افزار بسیار خوب و قیمتی مناسب برخوردار است و ارزش خرید فوق العاده ای دارد. یکی از دلایلی که سبب شده گوشی شیائومی  به این اندازه محبوب باشند، نوآوری و طراحی ایده های جذاب بر روی این گوشی ها بوده است. در حال حاضر شیائومی جزو 5 برند برتر در کشور چین محسوب می شود.

معرفی گوشی های شیائومی

  • گوشی شیائومی Xiaomi Mi Note 10

گوشی های Mi Note 10 و CC9 دارای مشخصات سخت افزاری شبیه بهم می باشند و بین قطعات این دو گوشی تفاوت زیادی وجود ندارد. تنها تفاوت بین این دو گوشی، حافظه رم و حافظه داخلی دستگاه می باشد. نسخه‌ی ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت گوشی شیائومی CC9 در مدل Mi Note 10 تعبیه نشده است. همچنین Mi Note 10 به خاطر شیار‌های میکرو اس دی و یو اس بی که حاصل از جک ۳٫۵ میلی متری آن می‌باشد، ضد آب نمی باشد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی Xiaomi Mi Note 10

بدنه آن ۱۵۷.۸ در ۴/۷۶ در ۹.۷ میلی متر، وزن آن ۲۰۸ گرم و جنس آن شیشه ای می باشد. نمایشگر این مدل super AMOLED لمسی خازنی، دارای ۱۶ میلیون رنگ، ۵۳/۶ اینچ ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل /۹:۵/۱۹ و کورنینگ گوریلا گلس ۵ فریم آلومینومی می باشد.

حافظه گوشی های شیائومی ۱۲۸ گیگابایت، ۶ گیگابایت رم و یا ۲۵۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت رم و دارای سیستم عامل اندروید۹.۰ و MIUI 11 می باشد. دوربین پشتی این گوشی ها ۱۰۸ و ۵ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۳۲ مگاپیکسل می باشد.

  • گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

این گوشی در ماه اوت 2019 معرفی و در ماه سپتامبر همان سال به بازار عرضه شد. دوربینی که در سمت چپ Note 8 و دوربین‌هایی که در وسط تعبیه شده‌اند از سری Pro ، می‌باشند. ضبط تصاویر و فیلم با دوربین جلو این مدل از کیفیت بالایی برخوردار است. نمایشگر این سری از گوشی‌های شرکت شیائومی از سری‌ های قبلی بزرگ ‌تر بوده و می تواند ۱۶ میلیون رنگ را نشان دهد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

این گوشی دارای بدنه ۳/۱۶۱ در ۴/۷۶ در ۸/۸ میلی متر، وزن ۱۹۹ گرم واز جنس شیشه می باشد. صفحه نمایشگر آن IPS LCD ، لمسی خازنی، توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ۵۳/۶ اینچ ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل /۹:۵/۱۹ و کورنینگ گوریلا گلس ۵ می باشد.

حافظه گوشی های نوت 8 پرو ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم یا ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم و دارای میکرو اس ‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت و سیستم عامل اندروید۹.۰ و MIUI 10 می باشد. دوربین پشتی این محصول ۶۴ مگاپیکسل، دوربین جلویی۲۰

مگاپیکسل و ظرفیت باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت و غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری می باشد.

گوشی شیائومی MI10 و MI10 PRO

می ۱۰ جدیدترین محصول شرکت شیائومی می باشد. در واقع دو گوشی می ۱۰ و می ۱۰ پرو بهترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۰ می باشند. اگرچه از نظر ظاهری و مشخصات فنی گوشی های می 10 بسیارعالی هستند، اما برخلاف سیاست شیائومی، قیمت نسبتا بالایی دارند

هر دو گوشی در این سری از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، اینترنت ۵ G ، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی، ۸/۱۲ گیگابایت رم و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردارند. از نظر تعداد دوربین، می ۱۰ پرو به نسبت می ۱۰ برتری دارد. می ۱۰ پرو از دوربین عریض، فوق عریض و دو دوربین تله ‌فوتو بهره می‌برد.

می ۱۰ به یک دوربین عریض، یک دوربین فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو مجهز می باشد. اگرچه شیائومی باتری مدل پرو را اندکی ضعیف ‌تر از مدل استاندارد در نظر گرفته، اما سرعت شارژر مدل پرو، ۲۰ وات بیشتر از مدل ۳۰ واتی بکار رفته در می ۱۰ می باشد.

مشخصات فنی شیائومی MI10 PRO ۵ G

می 10 پرو دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با وضوح + FHD ، اسنپدراگون ۸۶۵، رم ۸ و۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱2 و۲۵۶ گیگابایتی، دوربین‌های ۱۰۸، ۲۰، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۱۰ می باشد.

مشخصات فنی شیائومی MI10 ۵ G

می 10 با می 10 پرو یکسری تفاوت های جزئی دارد. صفحه نمایشگر این مدل ۶.۶۷ اینچی با وضوح + FHD ، اسنپدراگون ۸۶۵، رم 8 و۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ و۲۵۶گیگابایتی، دوربین‌های ۱۰۸، ۱۳، ۲ و ۲، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۱۰ می باشد.

شما می توانید برای خرید انواع گوشی شیائومی و همچنین سایر محصولات آن نظیر پاوربانک ، دستبند سلامت، هندزفری شیائومی و ... به وب سایت www.xiaomishop.ir مراجعه نمایید.

ارسال نظر: