ساختمانچی قیمت مصالح ساختمانی کابینت درب ضد سرقت

کدخبر: 2365756

امروزه در بحث دکوراسیون داخلی ساختمان های لوکس و مدرن از متریال های طبیعی بیشتر استفاده می شود. استفاده از این متریال ها اگرچه از لحاظ اقتصادی دارای قیمت های بالایی است، اما در عوض زیبایی و برتری قابل توجهی را نسبت به مصالح صنعتی و مصنوعی دارد.

نسیم آنلاین : امروزه در بحث دکوراسیون داخلی ساختمان های لوکس و مدرن از متریال های طبیعی بیشتر استفاده می شود. استفاده از این متریال ها اگرچه از لحاظ اقتصادی دارای قیمت های بالایی است، اما در عوض زیبایی و برتری قابل توجهی را نسبت به مصالح صنعتی و مصنوعی دارد.

چوب طبیعی یکی از المان هایی است که از گذشته تا کنون به وفور مورد استفاده قرار گرفته و از جمله مصالحی است که بسیار مورد توجه معماران و طراحان داخلی قرار دارد. از این محصول در قسمت های مختلف خانه از جمله کف، سقف، دیوار، درب، کابینت و کمد دیواری استفاده می شود.

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی، نمای شیک و مدرنی را بوجود می اورد و فضا خانه را گرم و آرامش بخش جلوه می دهد. چوب ها انواع و مدل های مختلفی دارند و بنا به نوع درخت، دارای قیمت های متنوع و کاربردهای گوناگون می باشند. این نوشته قصد دارد به بررسی چوب های مورد استفاده در کابینت آشپزخانه و درب های ساختمان بپردازد.

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه از زمانی که زندگی شهری و صنعتی بوجود آمد، به خانه ها راه پیدا کرد. اولین آشپزخانه هایی که که با چیدمان کامل وسایل به بشر معرفی شدند، آشپزخانه هایی به سبک چوب بودند. این سبک در ابتدا توسط اروپاییان استفاده می شد. اما طی این سال ها از چوب ها با تنوع متعددی در صنعت ساختمان و به خصوص ساخت کابینت استفاده می شود.

از نظر زیبایی و اصالت مطمئنا کابینت های تمام چوب نسبت به کابینت ام دی اف با روکش چوب طبیعی ارجحیت دارند، اما از نظر قیمت کابینت با روکش چوب طبیعی مقرون به صرفه تر است. همچنین ظاهر آنها با کابینت های تمام چوب تفاوت کمی دارد و همان زیبایی را به فضای خانه می بخشد. البته دوام کابینت تمام چوب بیشتر و کیفیت آن بالاتر می باشد.

  • چوب افرا

این چوب با تراکم کم، طرح‌ها و دانه‌های ریزی بر روی سطح خود دارد و از نظر قیمت چوب گران ‌تری نسبت به بعضی از چوب های طبیعی مثل چوب بلوط می‌باشد. استفاده از این چوب در ساخت کابینت‌ مناسب می باشد، اما به دلیل بالا رفتن قیمت کابینت چوبی، بسیاری از مردم توان خرید آن را ندارند. چوب افرا قابلیت خوبی در رنگ‌ پذیری دارد ولی به طور کلی بیشتر در سبک های مدرن و سنتی کاربرد دارد.

  • چوب ام دی اف

چوب ام دی اف از جمله پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین انواع چوب در ساخت کابینت می باشد. این نوع چوب دارای قیمت های بسیار مناسبی نسبت به چوب های طبیعی بوده و می توان با استفاده از یک روکش با طرح چوب طبیعی بر روی آن، دقیقا همان جلوه ای که از چوب طبیعی انتظار داریم را در ام در اف نیز بوجود بیاوریم.

درب ها

چوب هایی که در ساخت درب ها بکار می روند انواع متنوعی دارند اما برخی از آن ها به دلیل کیفیت بالاتر، نسبت به بقیه ارجحیت دارند. در ادامه برخی از این نوع چوب ها ذکر شده است.

  • چوب راش

برای درب های ورودی و داخلی ساختمان ها می توان از چوب راش استفاده کرد، زیرا دارای کیفیت و دوام عمر بالایی می باشد و علاوه بر آن، سطحی صاف و صیقلی دارد که می توان بر روی آن را با براق کننده جلا بخشید. از این نوع چوب برای ساخت درب ضد سرقت با کیفیت استفاداه می شود.

  • بلوط قرمز

چوب بلوط برای درب های ورودی ساختمان و درب های داخلی مناسب است. همچنین در سبک های طراحی مدرن و کلاسیک استفاده می شود. اگر به دنبال چوبی هستید که طراحی داخلی شما را لوکس تر به نشان دهد، بی شک یکی از بهترین انتخاب ها چوب بلوط قرمز می باشد.

  • چوب گردو

چوب گردو یکی از متنوع تری انواع چوب محسوب می شود که در رنگ های کرم سفید، قهوه ای شکلاتی، قهوه ای خنک یا روشن و قهوه ای مایل به بنفش وجود دارد. این نوع چوب استحکام بسیار زیاد و منافذ بسیار ریزی دارد و برای ساخت درب ضد سرقت مناسب می باشد. البته این چوب ها قیمت بالایی دارند و درب های ساخته شده با این نوع چوب بسیار گران تمام می شود.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مصالح ساختمانی از جمله چوب و قیمت انواع درب ضد سرقت و کابینت، به اپلیکیشن و وب سایت ساختمانچی http://price.sakhtemanchi.com مراجعه فرمایید.

ارسال نظر: