فروش انواع دستگاه اسکرابر فلامک ماشین در ایران

کدخبر: 2366004

اسکرابرهای صنعتی به طور کلی به دو نوع تقسیم‌بندی می‌شوند؛ اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار یا همان خودرویی. ما در این مطلب قصد بررسی به نحوه فروش و خرید انواع دستگاه اسکرابر فلامک ماشین در ایران بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

نسیم آنلاین : اسکرابرهای صنعتی به طور کلی به دو نوع تقسیم‌بندی می‌شوند؛ اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار یا همان خودرویی. ما در این مطلب قصد بررسی به نحوه فروش و خرید انواع دستگاه اسکرابر فلامک ماشین در ایران بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

اسکرابر دستی چیست ؟

اسکرابر دستی یا کف شوی صنعتی فلامک ماشین یکی از انواع اسکرابرهای صنعتی است که حجم و اندازه‌های کوچکی داشته و بسیار جمع و جور می‌باشد. از این دستگاه در بسیاری از محیط‌های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسکرابر دستی به نام‌ های زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی در مدل‌ها و انواع متنوعی طراحی و ساخته می‌شود و این مدل‌ها بسته به امکانات خود کاربردهای گوناگونی را برای استفاده کنندگان در محیط‌های مختلف به همراه دارند.

دستگاه‌های اسکرابر دستی فلامک ماشین و قیمت مناسب این محصولات انتخاب‌های متعددی را پیش روی مصرف کنندگان قرار داده و خرید و بکارگیری آن‌ها می‌تواند پاسخ بخش اعظمی از نیازهای یک محیط صنعتی به شست و شو را بدهد. اسکرابرهای دستی خود نیز به دو صورت برقی و باطری دار تقسیم می‌شوند. این دو نوع ساختار شبیه به هم داشته و با توجه به شرایط و امکانات موردنیاز افراد در یک محیط صنعتی از آن‌ها استفاده می‌شود. نیروی که اسکرابر دستی را به جلو حرکت می‌دهد معمولا یا از برق و باتری بوده و یا به کمک خود کاربر تامین می‌شود.

ویژگی‌های اسکرابر دستی

اگر بخواهیم به بخش‌های اصلی اسکرابرهای دستی اشاره کوتاهی داشته باشیم می‌توان گفت بخش‌هایی مثل موتور دستگاه، برسی که زیر آن تعبیه شده، طی پلاستیکی و همچنین مخزن آب تمیز و کثیف ساختار اصلی این محصول را تشکیل می‌دهند. موتور اسکرابر دستی از نوع الکتریکی بوده و تامین منبع تغذیه دستگاه از طریق جریان مستقیم برق یا باتری تامین می‌شود. باتری‌های اسکرابر دستی با توجه به مدل دستگاه دارای ظرفیت‌های مختلفی بوده و معمولا با یک بار شارژ کامل حدود ۲ ساعت در حالت کار باقی می‌ماند. در مقابل اسکرابر دستی باتری دار، اسکرابر دستی برقی وجود دارد که نیازی به باتری نداشته و از این رو قدرت نظافتی بسیار بهتری نسبت به مدل‌های باتری دار این دستگاه دارد.

همچنین اسکرابر دستی برقی وزن کمی داشته و هدایت آن با سهولت بیشتری انجام می‌شود. تمام دستگاه‌های اسکرابر دستی دارای برس یا برس‌هایی هستند که زیر دستگاه قرار داشته و وظیفه آن‌ها حذف آلودگی از روی سطح با یک حرکت چرخشی است. علاوه بر این، طی اسکرابر دستی در پشت شاسی دستگاه قرار داشته و کاربرد آن جمع آوری آب آلوده برای مکش به داخل مخزن آب کثیف می‌باشد. اسکرابر دستی برقی فلامک ماشین به دلیل کاربرد بهینه‌تری که دارند محبوب‌تر از نوع باتری دارد محسوب می‌شوند.

مزایای اسکرابر دستی

از جمله مزایای مهم دستگاه اسکرابر دستی می‌توان به مواردی مثل سهولت در استفاده و جابجایی بسیار آسان، قیمت مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست، هدایت توسط افراد و امکان مانور بالا در محیط‌های کوچک و فضاهای بسته‌تر وزن کم و امکان استفاده توسط افراد مختلف حتی کسانی که مهارت بالایی در این زمینه ندارند اشاره کرد.

اسکرابر سرنشین دار چیست ؟

اسکرابر سرنشین دار یا همان اسکرابر خودرویی یکی دیگر از مدل‌های دستگاه اسکرابر صنعتی بوده که هدایت آن توسط کاربر و بوسیله فرمان و پدال گاز انجام می‌گیرد. در واقع اسکرابر سرنشین دار خودرویی است که وظیفه آن تمیز کردن محیط می‌باشد. برای هدایت این دستگاه کاربر بر روی صندلی نشسته و درست مثل یک خودرو، اسکرابر را به سمت محیط‌هایی که روی آن‌ها آلودگی وجود دارد هدایت کرده و آن را نظافت می‌نماید. اسکرابر سرنشین دار به دلیل کارایی بسیار بالا و همچنین مخازن آب تمیز و کثیف بسیار بزرگی که دارد، یک دستگاه عالی برای شست و شو و نظافت انواع محیط‌های صنعتی بزرگ به شمار رفته و از آن بیش از مدل دستی در این گونه فضاها استفاده می‌شود.

اسکرابرهای خودرویی یا سرنشین دار در انواع و ابعاد گوناگون تولید شده و همین تنوع برند و مدل این امکان را به مشتریان می‌دهد تا با توجه به نیاز خود و شرایطی که دارند، دستگاه مناسب را انتخاب و خریداری کنند. منبع تغذیه اسکرابر سرنشین دار معمولا به وسیله باتری تامین شده و این موضوع باعث می‌شود تا دستگاه به راحتی وارد فضاهای مختلف شود. از این رو کسانی که نگران استفاده از اسکرابر سرنشین دار در محیط‌های کوچک و فضاهای صنعتی پیچیده هستند دیگر نگرانی بابت کاربرد این دستگاه عالی نداشته باشند.

ویژگی‌های اسکرابر سرنشین دار

در واقع مهم‌ترین ویژگی اسکرابر سرنشین دار شکل خودرویی آن است که موجب سهولت کاربر برای جابجایی و هدایت دستگاه شده و فرآیند نظافت محیط‌های صنعتی را به بهترین شکل پیش می‌برد. اسکرابر خودرویی برای شست و شو و نظافت سطوح مختلف معمولا از دو برس چرخان آغشته به محلول شست و شو بهره برده و با کمک این برس‌ها جرم را از سطح جدا کرده و با طی مکنده که زیر آن قرار دارد، آب آلوده را جمع و با موتور مکش به مخزن منتقل می‌کند.

این یعنی به صورت همزمان و فوری هم سطوح با مواد شوینده و آب شسته شده و هم به کمک طی و موتور مکش خشک می‌شود. به یاد داشته باشید هرچه پهنای شست و شوی اسکرابر سرنشین دار بیشتر باشد، سرعت دستگاه هم بالاتر بوده و هرچه مخزن آب در آن ظرفیت بیشری داشته باشد، تعداد دفعاتی که نیاز به تخلیه و پر کردن آب پیدا می‌کنید کمتر خواهد بود.

مزایای اسکرابر سرنشین دار

خیلی‌ها معتقدند قیمت بالایی که اسکرابر سرنشین دار نسبت به نوع دستی دارد وقتی در کنار مزیت‌های این دستگاه قرار می‌گیرد، کفه ترازو به سمت مزیت‌ها بوده و قیمت آن اهمیت کمتری پیدا می‌کند. از جمله مزایای دستگاه اسکرابر سرنشین دار می‌توان به هدایت‌پذیری بسیار آسان و بدون دردسر، وجود مخازن آب بزرگ، موتور مکش بسیار قدرتمند، پهنای شست و شوی عریض و همچنین مصرف بهینه‌تر آب وعدم نیاز به ماده شوینده در اغلب موارد اشاره کرد.

نکته

علاوه بر توضیحات داده شده با مراجعه به صفحه  دستگاه اسکرابر در سایت falamakmachine.com یا تماس با شماره تلفن 88747810 (021) می‌توانید به بررسی و انتخاب انواع دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی بپردازنید و طبق بودجه و موقعیت مکانی خود اسکرابر مناسبی را انتخاب و خرید نمایید که در نهایت سرعت نظافت و شست و شوی محیط‌های صنعتی شما به طرز چشمگیری نسبت به نوع دستی با کمک دستگاه اسکرابر بیشتر خواهد بود.

ارسال نظر: