عجب پاییزی شد!

مختاباد: راغب یکی از آهنگسازان متواضع کشور بود

کدخبر: 2367225

خواننده و آهنگساز سرشناس موسیقی ایرانی از مرحوم احمدعلی راغب به‌عنوان یکی از آهنگسازان پیشرو و متواضع کشورمان در حوزه موسیقی یاد کرد.

عبدالحسین مختاباد از خوانندگان و مدرسان شناخته شده موسیقی ایرانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت احمدعلی راغب استاد موسیقی ایرانی بیان کرد: عجب پاییز بدی شده که در آن تعدادی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین هنرمندان موسیقی کشورمان را از دست می‌دهیم و امروز هم با خبر شد که استاد احمد علی راغب یکی از بهترین و ممتازترین هنرمندان موسیقی ایرانی به سوی پروردگار شتافت.

وی افزود: من با زنده یاد احمدعلی راغب از دهه ۶۰ آشنا هستم و او را هنرمندی دیدم که همواره متواضع و آهنگسازی متخلق بود. او از جمله افرادی بود که وقتی هنرمندان جوان حوزه موسیقی به او مراجعه می‌کردند به کمک آنها می‌آمد و از هیچ تلاشی برای پیشرفت و معرفی آنها دریغ نمی‌کرد.

این خواننده موسیقی ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: من با مرحوم راغب دو اثر را تولید کردیم که اولی با عنوان «اشک مهتاب» در سال‌های گذشته منتشر شد. دومین اثر هم «کوچه عشق» نام دارد که متاسفانه هیچ وقت وارد بازار موسیقی نشد. اما به طور حتم آنچه در تجربه همکاری با این هنرمند داشتم قطعاً خاطراتی ماندگار و ارزشمند است که فراموشش نخواهم کرد.

مختاباد در پایان گفت: متاسفانه بعد از دوران بازنشستگی مرحوم راغب گوشه‌گیری را انتخاب کرد و امروز هم خبر فوت او را می‌شنویم. به هر صورت او یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین آهنگسازانی بود که ضایعه درگذشتش قطعاً برای موسیقی کشورمان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ارسال نظر: