آشنایی با انواع مبلمان اداری

کدخبر: 2367658

افرادی که تصمیم می گیرند تا طراحی داخلی دفتر کارشان را انجام بدهند پیش از هر چیزی باید سبکی از مبلمان اداری را بدین منظور انتخاب کنند.معمولا افراد به سراغ سبک هایی می‌روند که بتوانند در محیط آرامش بیشتری را تجربه کنند و البته راحت بودن در آن محیط را نیز در اولویت قرار میدهند.

نسیم آنلاین : افرادی که تصمیم می گیرند تا طراحی داخلی دفتر کارشان را انجام بدهند پیش از هر چیزی باید سبکی از مبلمان اداری را بدین منظور انتخاب کنند. معمولا افراد به سراغ سبک هایی می‌روند که بتوانند در محیط آرامش بیشتری را تجربه کنند و البته راحت بودن در آن محیط را نیز در اولویت قرار میدهند .

برای دکوراسیون داخلی اداره ها سبک های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این سبک ها خود دارای مزیت ها و معایبی می باشد؛

البته بهتر است شما پیش از هر انتخابی به سلیقه تان دقت کنید و توجه کنید که کدام یگ را بیشتر از سبک های دیگر پسند می‌کنید .

در واقع علاقمندی و سلیقه در این شرایط حرف اول را می‌زند و اگر شما مطابق میل خود انتخابی را انجام ندهید قطعاً پس از مدت زمان کوتاهی پشیمان می شوید و به سراغ تغییر دکوراسیون می روید مثلاً عده ای از افراد از مبلمان اداری کلاسیک استفاده می کنند اما چون سبک مبلمان اداری مدرن را پسند می کنند پس از مدتی پشیمان میشوند و دکوراسیون را به سمت مدرن بودن تغییر می‌دهد .

در خصوص طراحی مبلمان اداری کلاسیک بهتر از همین ابتدا این نکته را به خاطر بسپارید که این نوع سبک معمولا از دید مراجعه کنندگان و از دید اکثر کارمندان سبکی ساده و خوب می باشد و مدرن بودن می تواند عملکرد را کاهش می دهد اما در هر صورت همانطور که اشاره کرده ایم هر کدام از این سبکها خود مزیت و معایبی دارند که ما هدفمان در این مقاله پرداختن به معرفی سبک کلاسیک و سبک مدرن می باشد .

به جز این سبکهای معرفی شده سبک های دیگری نیز وجود دارند که شامل :

  • سبک مدرن مینیمالیستی
  • سبک روستیک
  • سبک کلاسیک تفسیری
  • سبک ماوریک
  • سبک رترو
  • سبک معاصر
  • سبک هایتک

معرفی سبک مدرن

سبک مدرن را میتوان سبکی معرفی کرد که در آن به دقت بسیار زیادی نیاز می باشد و در واقع دارای زمینه شلوغی نیست و هر چیزی به اندازه در این سبک استفاده می شود .

بر خلاف تصور اکثر افراد در این سبک تا حد بسیار زیادی به ساده‌ سازی تاکید می‌کند و معمولاً رنگ‌هایی که در سبک مدرن استفاده می‌شوند شامل رنگ های روشن یا رنگ هایی ست که پر از زرق و برق هستند .

در این نوع سبک ( سبک مدرن) اشیاء به صورت مثلثی، مستطیلی، دایره می باشند و همه چیز در این سبک ساده می باشد و جزئیات یا هیچ طرحی بر روی آنها وجود ندارد؛

همانطور که از نام این سبک می توان متوجه شد سبک جدید و تازه است که می تواند همه چیز را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد و افراد زیادی هستند که این روزها سبک مدرن را به دلیل پیشرفت های مختلف در عرصه تکنولوژی و جهان انتخاب می کند .

اگر قرار است که شما سبک مدرن را برای دفتر کاری تان انتخاب کنید باید همه چیز را از نوع مدرن استفاده نمایید مثلا نمی‌توان میز اداری مدرن را در دفتر کار انتخاب کرد و در کنار آن از مبلمان اداری کلاسیک استفاده نمود؛

این نوع حرکت می توانند هارمونی کلی دفتر شما را به هم بریزد و جلوه بسیار نامناسبی را در محیط شما لحاظ نماید .

معرفی سبک کلاسیک

سبک دیگری که قصد معرفی آن را به شما داریم سبک کلاسیک می باشد .

در بسیاری از مواقع زمانی که افراد نام سبک کلاسیک را می شنوند سریعا ذهنشان به سمت قدیمی بودن دکوراسیون حرکت می کند اما باید به خاطر داشته باشید که سبک های کلاسیک اصلاً قدیمی نیستند و این نوع سبک ها در اصل از ریشه هنرهای اصیل گرفته شده‌اند .

در سبک کلاسیک شکل نوع طراحی سنتی را در اختیار داریم که این سبک از ویژگی هایی خاصی استفاده می شود و جذابیت و زیبایی را در خود جای کرده است و این می تواند یک سبک بسیار بینظیر را برای شما در فضا به وجود بیاورد .

مبلمان کلاسیک به عنوان یکی از ظریف ترین نوع مبلمان به شمار می رود که منظور ظریف بودن شکننده بودن مبل نیست بلکه ظرافت و هنری است که در طراحی این نوع وسایل به کار برده شده است .

در اخر بهتر است بدانید که شما می توانید در این نوع سبک هماهنگی و هارمونی را به وضوح مشاهده کنید

ارسال نظر: