قیمت قالیشویی ها چقدر است؟

کدخبر: 2367710

از آنجایی که فرش بر روی زمین گسترده است، بیش از سایر اجناس خانه در معرض هرگونه آلودگی است. شستشوی آن نیز گرچه در حیاط‌های سنتی خانه‌های قدیمی ممکن بود، اما در زندگی شهری امروزی، کاری بسیار دشوار است. برای همین است که سپردن عملیات شستشوی، لکه‌بری و تعمیر به بهترین قالیشویی ، خیال شما را راحت می‌کند. عوامل متعددی بر قیمت قالیشویی و خدمات آن اثرگذارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

نسیم آنلاین : می دونید قیمت شستن فرشاتون توی  قالیشویی  چقدر هست؟ می دونید برای هر متر مربع فرش، قالیشویی چقدر می گیره؟ قالیشویی ها آیا تعرفه ایی برای شستن فرش، موکت، خوشخواب، مبلمان و پرده شما دارند؟ فکر می کنید قالیشویی فرش و قالی تون به چه چیزهایی بستگی دارد؟

از آنجایی که فرش بر روی زمین گسترده است، بیش از سایر اجناس خانه در معرض هرگونه آلودگی است. شستشوی آن نیز گرچه در حیاط‌های سنتی خانه‌های قدیمی ممکن بود، اما در زندگی شهری امروزی، کاری بسیار دشوار است. برای همین است که سپردن عملیات شستشوی، لکه‌بری و تعمیر به بهترین قالیشویی ، خیال شما را راحت می‌کند. عوامل متعددی بر قیمت قالیشویی و خدمات آن اثرگذارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

عوامل موثر بر قیمت قالیشویی

دشواری انجام عمل شستشوی قالی باعث شده تا معمولا مشتریان به دنبال  بهترین قالیشویی  باشند تا با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت عملیات شستشو را انجام دهد. اما چه عواملی بر قیمت قالیشویی اثرگذارند؟

تاثیر جنس فرش بر قیمت قالیشویی

یکی از مهم‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت قالیشویی جنس و نوع فرش است. فرش‌هایی با تراکم بافت ریزتر و متراکم‎تر نیازمند دقت بیشتری هستند. به علاوه در شستن فرش دستباف نوع الیاف و بافت اهمیت زیادی دارد، برای همین نسبت به فرش ماشینی زمان بیشتری می‌برد.

همچنین فرش‌های ابریشمی و دیگر فرش‌های نفیس که ترکیب رنگ و تراکم نخ‌ها در آن‌ها متفاوت است نیازمند مهارت بیشتر و شوینده‌های متفاوت هستند.

تاثیر سایز فرش بر قیمت قالیشویی

عامل موثر دیگر در قیمت قالیشویی ، ابعاد و سایز فرش است. نرخ مصوب اتحادیه قالیشویی تهران ، قیمت فرش را بر اساس هر متر مربع حساب می‌کند، در نتیجه در فرش 10 متری، نرخ باید در عدد 10 ضرب شود. بنابراین هرچه سایز فرش بزرگتر باشد، هزینه قالیشویی نیز بیشتر خواهد بود.

تاثیر میزان لکه و شستشوی لازم بر قیمت قالیشویی

برخی لکه‌ها هستند، که به سختی از روی فرش پاک می‌شوند. برای شستشوی لکه‌هایی همچون چای یا چربی قالیشویی نیازمند مواد شوینده مخصوص است. در این صورت می‌توان سفارش اعلاءشویی داد که بر هزینه شستشوی فرش اثرگذار است.

تاثیر انجام تعمیرات بر قیمت قالیشویی

گاهی فرش نیاز به ریشه‌زنی، شیرازه دوزی، پرزگیری، ترمیم پارگی و سوختگی و رفوگری دارد. در این صورت یک قالیشویی معتبر علاوه بر خدمات شستشوی فرش، کلیه تعمیرات لازم را نیز بر روی فرش شما انجام می‌دهد.

تاثیر حمل و نقل بر قیمت قالیشویی

در این مورد، برخی قالیشویی‌های تهران، هزینه حمل و نقل را حساب کرده و برخی نیز این کار را رایگان انجام می‌دهند. برای همین این هزینه در قالیشویی‌های مختلف متفاوت است. در صورت انجام قالیشویی در تهران ، با توجه به اینکه در کدام منطقه از شهر باشید و میزان نزدیکی و دوری قالیشویی به محل مورد نظر شما نرخ متفاوت خواهد بود. همچنین برخی از قالیشویی‌ها خدمات قالیشویی در محل به مشتریان خود ارائه می‌کنند که هزینه بیشتری در پی دارد.

قیمت قالیشویی در سال 99

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1399 و آغاز عملیات خانه‌تکانی، اکثر خانواده‌ها برای شستن فرش‌های خود به تکاپو می‌افتند. در همین راستا، نرخ و تعرفه خدمات قالیشویی توسط اتحادیه قالیشویی مطرح شده است. قیمت قالیشویی فرش ماشینی در تهران بر حسب متر مربع حداقل 5000 تومان و برای فرش دستباف این قیمت حداقل 7000 تومان برآورد شده است. در ادامه جدول قیمت قالیشویی در سال 1399 ارائه می‌شود.

نوع خدمات (در سال 1399)

از قیمت (تومان)

تا قیمت (تومان )

شستشوی فرش ماشینی (متر مربع)

7500

-

شستشوی فرش دستباف (متر مربع)

11000

-

اعلاء شویی فرش ماشینی (متر مربع)

12000

14000

اعلاء شویی فرش دستباف (متر مربع)

20000

25000

خشکشویی فرش ماشینی در محل (متر مربع)

9000

-

خشکشویی فرش دستباف در محل (متر مربع)

12000

-

شستشوی موکت (جدا از زمین)

4000

-

خشکشویی موکت در محل (متراژ کمتر از 50 متر)

100000

 

سرویس حمل فرش

20000

-

بهترین قالیشویی تهران کجا است؟

پس از تعیین نرخ تعرفه مصوب، شما قطعا به دنبال بهترین قالیشویی تهران خواهید بود که با قیمت مناسب و منصفانه، بهترین کیفیت را به شما ارائه کند. قالیشویی نوین بهترین قالیشویی، با برخورداری از سال‌ها تجربه در ارائه کلیه خدمات شستشوی فرش، ترمیم و رفوگری و خشکشویی فرش و مبلمان، آماده ارائه خدمات به مشتریان ارجمند است. در هر نقطه‌ای از تهران که باشید، خدمات قالیشویی نوین برای شما فراهم است.

در قالیشویی نوین با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و بهترین مواد شوینده متناسب با نوع فرش شما در کنار کارکنان آموزش دیده و مجرب بهترین خدمات شستشوی فرش با قیمت مناسب ارائه می‌شود. خدمات آنلاین قالیشویی نوین و همچنین مشاوره‌های تلفنی این مرکز، این امکان را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است تا در روزهای کرونایی، به ایمن‌ترین و راحت‌ترین شیوه، بدون نگرانی از قیمت قالیشویی، فرش‌های ارزشمند خود را بشورید.

ارسال نظر: