چطور و از چه راهی آموزش فتوشاپ را شروع کنیم؟

کدخبر: 2367870

فتوشاپ یک نرم‌افزار گرافیکی حرفه‌ای است که از اصلی‌ترین ابزارهای کار یک طراح، به حساب می‌آید. این نرم‌افزار با تأمین نیازهای طراحان، برای انجام کارهای گرافیکی زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از فتوشاپ برای طراحی محصولات، طراحی پوستر، کارت ویزیت، نقاشی دیجیتال، اصلاح و ویرایش عکس، تغییر رنگ‌بندی و ترکیب تصاویر تولید آثار هنری، استفاده می‌شود. این نرم‌افزار کاربردی و کارآمد، می‌تواند بهترین و اولین گام برای ورود به دنیای بزرگ هنر گرافیک باشد. پس بهتر است هزچه زودتر آموزش فتوشاپ را شروع کنید.

نسیم آنلاین : فتوشاپ یک نرم‌افزار گرافیکی حرفه‌ای است که از اصلی‌ترین ابزارهای کار یک طراح، به حساب می‌آید. این نرم‌افزار با تأمین نیازهای طراحان، برای انجام کارهای گرافیکی زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از فتوشاپ برای طراحی محصولات، طراحی پوستر، کارت ویزیت، نقاشی دیجیتال، اصلاح و ویرایش عکس، تغییر رنگ‌بندی و ترکیب تصاویر تولید آثار هنری، استفاده می‌شود. این نرم‌افزار کاربردی و کارآمد، می‌تواند بهترین و اولین گام برای ورود به دنیای بزرگ هنر گرافیک باشد. پس بهتر است هزچه زودتر آموزش فتوشاپ را شروع کنید.

اگر هنوز در حال جمع‌آوری اطلاعات برای شروع به یادگیری طراحی گرافیکی هستید و یا نیاز دارید که دانش خودتان را در زمینه نرم‌فزار کاربردی فتوشاپ افزایش دهید، سایت جی ‌اف ‌ایکس دانلود در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. با آموزش فتوشاپ این سایت حرفه‌ای‌تر عمل خواهید کرد.

آموزش‌ فتوشاپ فارسی این سایت، به دلیل دسته‌بندی در سه سطح مقدماتی، میانی و پیشرفته برای دوست‌داران و تازه‌کاران این حوزه مناسب بوده و برای طراحانی که این نرم‌افزار را به صورت حرفه‌ای و یا نیمه‌حرفه‌ای استفاده می‌نمایند، مباحث جدید و مهمی را ارائه خواهد کرد. قالب‌ها و افزونه‌های نرم‌افزار فتوشاپ که در این سایت قرار دارد نیز می‌تواند به شما در زمینه طراحی کمک رساند.

استفاده از موکاپ لایه ‌باز جی اف ایکس دانلود و تسریع کار

تصویر گران و افرادی که با فتوشاپ کار می‌کنند، با استفاده از موکاپ لایه باز، طرح‌های حرفه‌ای تری ارائه می‌کنند. موکاپ لایه باز چیست؟ یک فایل گرافیکی است که به عنوان تصویر پشت‌زمینه قرار می‌گیرد و شما می‌توانید طراحی مورد نظرتان را روی آن تصویر قرار دهید. به این ترتیب می‌توانید برای طراحی کارت ویزیت، ست اداری، محصول غذایی و ... روی آن‌ حساب کنید. استفاده از موکاپ لایه باز مزایای بسیاری دارد که عبارت‌اند از:

  1. ارائه درست و صحیح محصول به مشتری همان‌گونه که در نهایت امر اتفاق خواهد افتاد (مانند کارت ویزیت و یا پوستر چاپ شده)
  2. هزینه‌های طراح و مشتری را به دلیل عدم نیاز به چاپ و یا ساخت محصول قبل از تأیید نهایی را کاهش می‌دهد.
  3. سرعت فعالیت را تسریع می‌بخشد.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که که موکاپ‌ هر محصول متفاوت از محصول دیگر است و شما باید موکاپ هر محصول را جداگانه تهیه نمایید یعنی موکاپ لایه باز کارت ویزیت با موکاپ یک بنر متفاوت خواهد بود. برای طراحی کارت ویزیت نیز می‌توانید از طرح لایه باز کارت ویزیت استفاده کنید. به این ترتیب با سرعت بیشتر و با کیفیت مطلوب‌تر، یک کارت ویزیت زیبا طراحی خواهید کرد.

موکاپ و طرح لایه باز کارت ویزیت را چگونه تهیه نماییم؟

شما می‌توانید موکاپ‌ لایه باز و طرح لایه باز کارت ویزیت  آماده استفاده را از طریق سایت‌های مخصوص دانلود نرم‌افزار دریافت کنید. سایت جی ‌اف ‌ایکس دانلود در این زمینه می‌تواند بهترین گزینه باشد. با مراجعه به سایت این مجموعه، به نشانی www.gfxdownload.ir موکاپ لایه باز مورد نظر خودتان را با طرح و قالب دلخواه دانلود خواهید کرد، همچنین می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار گرافیکی فتوشاپ موکاپ شخصی خودتان را طراحی و استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که این فایل‌های آماده و ارائه شده در سایت‌ها به صورت لایه باز و با فرمت PSD بوده و امکان استفاده برای هر کسی را خواهد داشت.

چرا جی‌ اف ‌ایکس دانلود بهترین پیشنهاد است؟

شاید شما برای یادگیری نرم‌افزار و مباحث مورد نظرتان به فکر ثبت ‌نام در کلا‌س‌های آموزشی افتاده باشید و در این مرحله با آموزشگاه‌‌ها و مراکز مختلفی نیز آشنا شده باشید، ولی اطمینان از نحوه آموزش و حجم مطالب و کاربردی بودن هر یک برای شما، مشخص نباشد.

صرف هزینه‌های گزاف و رفت‌ و آمد به این مراکز و هدر دادن زمان در این مسیر، ممکن است شما را از آموزش فتوشاپ و سایر برنامه‌های کاربردی گرافیکی منصرف کرده باشد. سایت جی ‌اف ‌ایکس دانلود که از حدود 10 سال پیش مشغول به فعالیت تخصصی در زمینه ارائه محتوای آموزش نرم‌افزار است، با بیش از ۶۰۰۰ محتوای آموزشی، قالب پاورپوینت مرجع مهمی برای طراحان بوده و می‌تواند به شما برای یادگیری نرم‌افزارهای مختلف و کاربردی مثل فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و دیگر نرم‌افزارها و راه‌های ارائه مطالب یاری رساند. شما می‌توانید با تهیه اشتراک ماهانه این سایت به صورت نامحدود از محتواهای آموزشی و قالب‌های آماده استفاده کنید .پس این بهترین فرصت را غنیمت بشمارید و همین الان از آموزش‌های جی‌اف‌ایکس دانلود استفاده کنید.

https://www.gfxdownload.ir/

ارسال نظر: