خرید درب های ضد سرقت بصورت آنلاین

کدخبر: 2367963

بسیاری از مشتریان در دنیای پرمشغله امروز می خواهند همه مراحل خرید درب ضد سرقت ارزان  بصورت آنلاین انجام شود. برای چنین مشتریانی خرید اینترنتی درب ضد سرقت ، فروش آنلاین درب ضد سرقت و سفارش آنلاین درب ضد سرقت ، فروش آنلاین درب ضد سرقت ایجاد شده است.

نسیم آنلاین :

خرید درب های ضد سرقت بصورت آنلاین

بسیاری از مشتریان در دنیای پرمشغله امروز می خواهند همه مراحل خرید درب ضد سرقت ارزان بصورت آنلاین انجام شود. برای چنین مشتریانی خرید اینترنتی درب ضد سرقت ، فروش آنلاین درب ضد سرقت و سفارش آنلاین درب ضد سرقت ، فروش آنلاین درب ضد سرقت ایجاد شده است.

مراحل خرید درب ضد سرقت بصورت آنلاین به شرح زیر است

مرحله 1: با شرکت تماس بگیرید و آدرس را برای بازدید از نصب کننده و تخمین ابعاد دقیق درب ضد سرقت مورد نیاز اعلام کنید.

مرحله 2: ارسال فاکتور برای درب در برابر سرقت مشتری بصورت آنلاین و کلیه موارد موجود در فاکتور توسط مشتری و فروشنده بررسی مجدد می شود.

تفاوت درب های ضد سرقت از ایران ، چین و ترکیه چیست؟

انواع درب های ضد سرقت در بازار این کشور موجود است. اما این درب ها چه ویژگی هایی دارند و انتخاب بهتری برای ما چیست؟

اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید ، با ما همراه باشید.

انواع درب های ضد سرقت ایرانی ، چینی و ترکی

اگر برای  خرید درب ضد سرقت ارزان به بازار ایران آمده اید ، احتمالاً سه نوع درب ضد سرقت را در ایران ، چین و ترکیه مشاهده کرده اید و شما را به انتخاب یکی از این سه نوع واگذار کرده اند. شاید ما باید معرفی شما را متوقف کنیم و اطلاعات مورد نظر خود را به شما ارائه دهیم.

درب ایرانی در برابر سرقت

انواع مختلفی از درب های ضد سرقت ایرانی وجود دارد که در بازار یافت می شود. به عنوان مثال درب های ضد سرقت طرح ترکی با طرح ترکی که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و اغلب در بازار یافت می شوند. همچنین درب ضد سرقت در ایران تولید می شود اما با طراحی چینی که کیفیت آن در مقایسه با کیفیت درب ضد سرقت ایرانی تعریف چندانی ندارد.

به طور کلی برای ایرانی ها درب ضد سرقت ایرانی بهترین گزینه است زیرا آنها در مورد کیفیت حرف های زیادی برای گفتن دارند. از طرف دیگر گرانترین درب در برابر سرقت در بازار ایران نوع ایرانی آن است. قاب درب ضد سرقت ایرانی از هر طرحی کاملاً در ایران ساخته شده است.

درب ضد سرقت ترک

گرانترین و در عین حال بهترین و با دوام ترین درب ضد سرقت موجود در بازار ایران درب ضد سرقت ترکیه است. اگر بودجه خرید آن را دارید ، در انتخاب آن دریغ نکنید.

درب های ضد سرقت ترک در سری های اقتصادی (معروف) ، برجسته ، لوکس و چند لوکس از ترکیه وارد بازار ایران می شوند. برخی از درهای ضد سرقت ترکها در ایران نیز مونتاژ شده اند. این بدان معنی است که قاب و قاب این درب ها در کشور ساخته شده و سطح آن ، روکش ، رنگ و موارد دیگر ساخته شده است. از ترکیه وارد می شوند.

درب ضد سرقت چینی

شما از ورود مواد چینی به ایران چه کیفیتی انتظار دارید؟ شاید همان دری که با کارت اعتباری باز شد یکی از درهای بی کیفیت چینی بود. صادقانه باید گفت که درب ضد سرقت چینی کیفیت خوبی ندارد. اگر بودجه محدودی دارید ، بهتر است در برابر سرقت به درب ایرانی بروید.

مقایسه درب های ضد سرقت ایرانی ، چینی و ترکی

از چند طریق می توان درهای ضد سرقت ایرانی ، ترکی و چینی را مقایسه کرد که به هر یک از این موارد در زیر نگاه خواهیم کرد

مقایسه چارچوب درب ضد سرقت

چارچوب در ضد ضد سرقت ترک ، همگی در ایران ساخته می شود و سطح چارچوب آن صاف نیست (یعنی امکان باز شدن در حتی زمانی قافل هم نیست ، با کارت اعتباری غیرممکن است!).

مشخصات درب ضد سرقت چیست؟

اگر بخواهیم مشخصات و مزایای درب های ضد سرقت را به طور خلاصه بیان کنیم ، این موارد زیر را شامل می شود:

مقاومت بالا در برابر فشار خارجی امکان نصب بهترین و با کیفیت قفل ضد سرقت مقاومت در برابر حرارت بالا عایق سرما و گرما ضد صدا کیفیت و عمر طولانی

درب ضد سرقت یا محافظ آکاردئون ؛ کی بهتره؟

نصب درب آکاردئونی بر روی درب های معمولی سالهاست که در کشور ما مرسوم است.

اما آیا تأثیری در جلوگیری از ورود سارقان به خانه دارند؟

این نرده های فلزی اغلب بسته به نوع قفلی که به آنها می بندید ، می توانند مقاومت بالایی داشته باشند. اما یکی از بزرگترین نقاط ضعف آنها ، مانند درهای معمولی ، وجود لولاهای آنهاست. سارقان با وارد آوردن فشار از طریق جسم خارجی می توانند به راحتی خم شوند و در آکاردئون را باز کنند.

بنابراین ، وقتی سارق از این لایه محافظ که همان آکاردئون است عبور می کند ، امنیت بسیاری از درب معمولی از بین می رود. زیرا یکی از نقاط منفی درب های معمولی درزهایی است که وجود دارد.

اگر توجه کنید ، همیشه در گوشه و کنار می بینید که به دلیل اندازه نادرست ، فاصله کمی بین قاب و درب وجود دارد. بنابراین با فشار دادن در این نقاط خاص می توان در را باز کرد. در برخی موارد ، حتی می توان این شکاف را روی خود درب ایجاد کرد. بنابراین مقاومت آن بسیار کم است و به راحتی قابل نفوذ است.

یکی از مزایای درب در برابر سرقت این است که دیگر سوراخ یا خطای نصب وجود ندارد. نصب درب ضد سرقت با درب آکاردئون مقاومت خانه شما در برابر سارقان را چندین برابر بیشتر از حد معمول افزایش می دهد. با این حال ، هنگام انتخاب کیفیت درب آکاردئون باید بسیار مراقب باشید.

آیا می توان درب قدیمی را با درب ضد سرقت جایگزین کرد؟

هنگام ساخت خانه ها می توان درب ضد سرقت را از ابتدا نصب کرد. اما اگر شما از افرادی هستید که در ورودی خانه خود درب معمولی دارید. تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت مهمترین کاری است که می توانید برای امنیت خانه خود انجام دهید.

شاید از خود بپرسید که آیا حتی امکان تعویض یک خانه معمولی و نصب درب در برابر سرقت وجود دارد؟ من باید به شما بگویم که این کاملاً امکان پذیر است. اما بسته به نوع درب منزل فعلی خود می توانید چند مرحله طی کنید تا درب ضد سرقت را جایگزین درب قدیمی کنید.

مزایای تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت بسیار ایمن تر از درب های معمولی هستند. زیبایی ، دوام ، عایق بندی و سایر ویژگی های این درب بسیاری از افراد را به فکر نصب درب ضد سرقت می اندازد.

آیا جایگزینی درب قدیمی با درب ضد سرقت ضروری است یا خیر؟ اگر این سوال را دارید ، توصیه می کنیم مقاله مزایای درب های ضد سرقت را مرور کنید. خرید درب ضد سرقت ارزان را از آناسیف بخواهید

نکات مهم برای نصب درب های ضد سرقت

یکی از مهمترین نکات در هنگام نصب درب ضد سرقت دانستن اندازه فعلی درب و قاب این درب است. اگر ابعاد قاب موجود با ابعاد درب ضد سرقت مطابقت داشته باشد ، امکان نصب درب بر روی همان قاب قدیمی وجود دارد. بنابراین بدون نیاز به تخریب ، می توان درب ضد سرقت را جایگزین درب قدیمی کرد.

آیا می توان درب های ضد سرقت را بدون تخریب جایگزین درب های قدیمی کرد؟

اگر ابعاد قاب قدیمی با ابعاد درب های ضد سرقت موجود در بازار مطابقت ندارد ، سه راه پیش روی شماست:

1. درب های ضد سرقت را می توان با توجه به ابعاد مورد نظر شما سفارش داد. در این حالت برای نصب درب ضد سرقت نیازی به تخریب نیست.

2. به طور کلی ، اگر قاب از درب ضد سرقت بزرگتر باشد ، برای نصب درب ضد سرقت نیازی به تخریب آن ندارید. در این حالت ، قاب درب با اقداماتی مانند جوش دادن جعبه به آن اصلاح می شود.

3. اگر قاب کوچکتر از اندازه مورد نیاز باشد (حداکثر 3 سانتی متر) ، می توانید بخشی از گلدان را روی قاب درب ببرید. بنابراین ، در این شرایط می توانید درب ضد سرقت مورد نظر را بدون تخریب نصب کنید.

4. تنها موردی که امکان تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت بدون آسیب دیدن وجود ندارد ، درصورتی که قاب درب بیش از 3 سانتی متر از ابعاد مورد نیاز کوچکتر باشد. در این حالت ، شما باید قاب را از بین ببرید و یک قاب جدید نصب کنید.

شرکت آناسیف

آناسیف یکی از خدمات ارائه دهنده در زمینه درب های ضد سرقت در اران میباشد حتما با ما تماس بگیرید تا از قیمت درب ضد سرقت اطلاع کسب کنید

ارسال نظر: