فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

کدخبر: 2368002

فیزیوتراپی یک شاخه از پزشکی است که به درمانِ اختلالات فیزیکی و بهبود عملکرد جسمانی می‌پردازد. اندام‌های زیادی در بدن انسان وجود دارد که هر کدام وظیفه مشخصی دارند. اگر این اعضا به مشکل بخورند و کیفیت زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهند،

نسیم آنلاین : فیزیوتراپی یک شاخه از پزشکی است که به درمانِ اختلالات فیزیکی و بهبود عملکرد جسمانی می‌پردازد. اندام‌های زیادی در بدن انسان وجود دارد که هر کدام وظیفه مشخصی دارند. اگر این اعضا به مشکل بخورند و کیفیت زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهند، فیزیوتراپ با روش‌های مختلف مثل برق، نور، گرما، آب و غیره همراه با تجهیزات پزشکی به درمان بیمار می‌پردازد. معمولا کسانی که نیاز به فیزیوتراپی دارند، خروج از منزل و رفتن به کلینیک فیزیوتراپی برایشان دشوار است. هوم‌کا برای کمک به این افراد راه‌حل مناسبی ارائه کرده است. خدمات فیزیوتراپی در منزل بدون نیاز به مراجعه حضوری در سراسر تهران! این افراد با خدمت فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران بدون خروج از خانه به راحتی جلسات فیزیوتراپی خود را پشت سر خواهند گذاشت.

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران چیست؟

بدن انسان قابلیت ترمیم خود را داشته و در بسیاری از مواقع آسیب‌های جزئی وارد شده به بدن بدون نیاز به مراقب ویژه یا مراجعه به پزشک توسط سیستم ایمنی بدن بهبود می‌یابد. اما گاهی آسیب دیدگی به حدی است که زندگی فرد را مختل کرده و بدن به طور طبیعی نمی‌تواند آن را ترمیم کند یا ترمیم آن آسیب بسیار زمان‌بر خواهد بود. معمولا این افراد از خدمات فیزیوتراپی استفاده می‌کنند:

  • کسانی که در یک سانحه رانندگی دچار آسیب‌های ماهیچه‌ای یا اسکلتی شده‌اند
  • کسانی که به خاطر بریدگی عصب‌های حسی یا حرکتی به مشکل خورده‌اند
  • کسانی که دچار عارضه پوستی یا سوختگی در ناحیه پوست خود شده‌اند
  • ورزشکارانی که حین تمرینات ورزشی یا مسابقه دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند
  • کسانی که دچار مشکلات تنفسی هستند
  • کارمندانی که به خاطر ارگونومی نامناسب هنگام کار با کامپیوتر و لپ‌تاپ دچار آسیب‌های مختلف مثلِ سندرم تونل مچ دست شده‌اند
  • کسانی که رماتیسم دارند
  • کسانی که از انواع درد کمر، گردن و ستون فقرات رنج می‌برند
  • و...

چرا فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران بهتر از مراجعه حضوری به مراکز درمانی است؟

در روش سنتی و چندین سال قبل، کسی انتظار نداشت خدماتِ تخصصی مثل فیزیوتراپی در محل زندگی یا کار شخص قابل انجام باشد. به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی و حضور روش‌های جدید در درمان این امکان میسر شد. در حال حاضر به جرئت می‌توان گفت که مزایای درمان در خانه بسیار بیشتر از مراکز درمانی است و بازدهی آن بالاتر است. در ادامه مهم‌ترین دلایلِ استفاده از خدمتِ فیزیوتراپی در منزل را مرور خواهیم کرد:

1 - مراجعه حضوری به مراکز درمانی برای بیماران فیزیو تر اپی دشوار است

بیشتر کسانی که به فیزیوتراپی نیاز دارند، در حرکت و انجام کارهای ساده به مشکل می‌خورند. فرض کنید کسی که مثلا پایِ راستش دچار شکستگی شده و 10 جلسه درمان برایش تجویز شده باید هر روز در شلوغی مترو یا اتوبوس‌های BRT خودش را به مرکز درمانی برساند. در این حالت امکان آسیب دیدن بیشتر هم برای این شخص وجود دارد. پس مهم‌ترین دلیل برای درخواست فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران آسایش و اطمینان از سلامت بیمار می‌باشد.

2 - هزینه رفت و آمد حذف می‌شود

جدا از مشکلاتی که جا به جایی بیمارِ نیاز به درمانِ فیزیوتراپی دارد، هزینه‌های رفت و آمد هم ممکن است برای خانواده شخص مشکل ایجاد کند. هزینه حمل و نقل عمومی نسبتا ارزان است اما اگر بخواهید مرتب از تاکسی‌ها و ماشین‌های شخصی استفاده کنید هزینه‌ی زیادی برای خودتان می‌تراشید. با استفاده از خدماتِ درمان در منزل در هزینه‌های جانبی خود صرفه جویی کنید. همینطور کاهش رفت و آمدها کمک می‌کند مشکلاتی مثل آلودگی هوا و ترافیک کاهش پیدا کند.

3 - مراجعه‌کننده در ترافیک سنگین شهر و آلودگی هوای تهران گرفتار نمی‌شود

مهم نیست با ماشین شخصی خودتان به کلینیک بروید یا با تاکسی. به هر حال ترافیک گریبان‌گیرتان می‌شود و احتمالا ساعت‌ها از وقتِ باارزش خود را در انتظار حرکت کردن ماشین‌ها می‌گذرانید. در کنار ترافیک، هوای ناسالم شهر تهران چه در جنوب چه در شمال شهر می‌تواند بیماری‌هایی بیشتری برای مراجعه‌کنندگان به وجود بیاورد.

4 - امکان تعیین زمان و مکان فیزیوتراپی وجود دارد

در مراجعه به کلینیک، معمولا درمانگر یا متخصص فیزیوتراپی یک برنامه مشخص و از قبل تعریف شده به بیمار می‌دهد و بیمار موظف است در ساعات مشخص‌شده در محل حضور پیدا کند. اما با استاده از خدمتِ فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران هوم‌کا بازی عوض شده و اینار مراجعه‌کننده بر اساس برنامه زمانی خود بهترین تاریخ و ساعت را برای شروع درمان مشخص می‌کند.

5 - مراجعه‌کننده از تمیز و ضدعفونی بودن محیطِ درمان مطمئن است.

آذر ماه سالِ 1398 شمسی بود که سروکله ویروس ناشناخته‌ای به نامِ کرونا در دنیا پیدا شد و با سرایتِ بسیار بالا افراد زیادی را خانه‌نشین کرد. این ویروس جان هزاران ایرانی و جانِ میلیون انسان را در سراسر جهان گرفت. توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت در رابطه با پیشگیری از ابتلا به کرونا به 2 نکته مهم ختم می‌شود:

  1. تا جایی که می‌توانید نظافت شخصی را رعایت کنید.
  2. از اجتماع و نزدیک شدن به افراد خودداری کنید. (فاصله‌گذاری اجتماعی)

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران شما را از ویروسِ کرونا دور نگه می‌دارد چون اگر مرتب منزل خودتان را ضدعفونی کنید خیالتان از تمیز بودن محیط درمانی که منزلِ خودتان می‌باشد کاملا جمع است.

تعرفه فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران چقدر است؟

قیمت و هزینه‌های تمام شده فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران از دغدغه و سوالات مهم بیشتر افراد است. قیمت تمام شده برای بیمار بستگی به عوامل مختلفی مثل نوع فیزیوتراپی، تجهیزات استفاده شده توسط درمانگر، میزانِ تخصصِ متخصص فیزیوتراپیست و غیره دارد.

بعد از ثبت درخواستِ فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران توسط شما، کارشناسان درخواست را بررسی کرده و قیمت دقیق درمان را اعلام می‌کنند. قیمت‌گذاری در هوم‌کا به روش جدید و کاملا منصفانه انجام می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت درمان فیزیوتراپی توسط هوم‌کا با توجه به مسائل زیر تعیین می‌شود:

  • استفاده از جدیدترین تجهیزات و ابزارهای فیزیوتراپی توسط متخصصین
  • انتخاب دقیق متخصصان از لحاظ سطح دانش و توانایی‌ها (بررسی مدارک تحصیلی درمانگر، سابقه او و غیره)
  • انتخاب دقیقِ متخصصان از لحاظِ اصول اخلاقی (بررسی سوء پیشینه و غیره)
  • ارائه پشتیبانی قبل و بعد از ثبت درخواست درمان که شامل مشاوره کاملا رایگان و تخصصی می‌باشد

با توجه به اینکه فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران باید با توجه به میزان درآمد و شرایط زندگی این عزیزان باشد، هوم‌کا این موضوع را در فرآیند قیمت‌گذاری مدنظر قرار داده است.

هوم‌کا و تجربه دلچسب فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

هوم‌کا با شعارِ " دستیار مراقبت و درمان در منزل" توسطِ بااستعدادترین افراد حوزه سلامت و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور مثل صنعتی شریف، کار خودش را شروع کرد. تمامِ تلاش این تیم کمک به بیماران و کسانی که نیاز به فیزیوتراپی کتف در منزل می‌باشد تا زودتر فرآیند درمان این افراد به نتیجه برسد.

فرآیند ثبت درخواست در سایتِ هوم‌کا بسیار آسان است. کافیست به آدرسِ homeca.ir مراجعه کنید و از بخشِ خدمات واردِ قسمتِ فیزیوتراپی بشوید. بعد از مشخص کردن مشکل خود و ارائه توضیحات، زمان و مکان دریافت درمان را تعیین می‌کنید. سپس کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راجع به مراجعه متخصص با شما صحبت خواهند کرد. این فرآیند به شکلِ کاملا آنلاین انجام می‌شود.

اگر هم درباره فیزیوتراپی در منزل سوالی دارید یا می‌خواهید بیشتر با خدمات هوم‌کا آشنا شوید، با ۰۲۱-۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید تا کارشناسان ما با صبر و حوصله، موارد مدنظرتان را توضیح بدهند.

ارسال نظر: