افزایش فروش به مشتریان قدیمی با دستگاه ذخیره شماره موبایل

کدخبر: 2368323

اغلب اوقات زمانی که صحبت از افزایش فروش می‌شود معمولاً ذهن ما به دنبال روش‌های جدید برای افرایش تعداد مشتریان جدید است و از فروش محصولات بیشتر به مشتریان قدیمی که به‌مراتب کار آسان‌تری می‌باشد غافل می‌شویم همواره به‌خاطر داشته باشید فروش محصول به مشتریان قدیمی بسیار ساده‌تر از فروش محصول به فردی است که تاکنون هیچ خریدی از محصولات و خدمات ما نداشته است.

نسیم آنلاین : اغلب اوقات زمانی که صحبت از افزایش فروش می‌شود معمولاً ذهن ما به دنبال روش‌های جدید برای افرایش تعداد مشتریان جدید است و از فروش محصولات بیشتر به مشتریان قدیمی که به‌مراتب کار آسان‌تری می‌باشد غافل می‌شویم همواره به‌خاطر داشته باشید فروش محصول به مشتریان قدیمی بسیار ساده‌تر از فروش محصول به فردی است که تاکنون هیچ خریدی از محصولات و خدمات ما نداشته است.

متأسفانه در اکثر کسب‌وکارهای سنتی مدیران کسب‌وکارها از این موضوع غافل می‌شوند که اطلاعات تماس مشتریان گنج بسیار ارزشمندی است زیرا مشتریان فعلی شما به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و شما را می‌شناسند اما پیداکردن مشتری جدید نیاز به‌صرف هزینه و زمان بیشتری دارد، زیرا این افراد اصلاً شما را نمی‌شناسند و با محصولات و خدمات شما آشنا نیستند و مشخص نیست که آیا محصولات و خدمات شما برای این افراد مفید است یا نه!

اینجا می‌خواهیم به شما یک راهکار برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان قدیمی را معرفی کنیم تا بتوانید به روشی بسیار محترمانه اطلاعات تماس مشتریان قدیمی خود را جمع‌آوری کرده و بعد از جمع‌آوری بانک اطلاعات مشتریان از این اطلاعات برای بازاریابی و فروش بیشتر به مشتریان قدیمی استفاده کنید.

جمع‌آوری اطلاعات مشتری باعث افزایش وفاداری مشتریان فعلی نیز می‌شود. زمانی که شما بعد از اولین خرید مشتری به او می گویید که شماره موبایلتان را اعلام کنید تا در باشگاه مشتریان ما عضو شوید این کار احترام به مشتری است و مشتری متوجه می‌شود که حتی بعد از خرید نیز به او احترام قائل هستید.

اما گرفتن شماره موبایل مشتریان از طریق پرسش حضوری و یادداشت کردن روی کاغذ یک روش بسیار غیرحرفه‌ای برای دریافت شماره موبایل از مشتری است و در اغلب اوقات این روش جمع آوری بانک شماره موبایل مشتریان با شکست روبرو می‌شود.

بهترین روش جمع‌آوری شماره موبایل مشتریان استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل و پیامک خوشامدگویی است. شما با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل می‌توانید به روشی بسیار محترمانه شماره موبایل مشتریان خود را جمع‌آوری کرده و حتی نام و تاریخ تولد آنها را جمع‌آوری کنید و در سامانه ارسال پیامک ذخیره کنید تا در آینده بتوانید برای این افراد پیامک تبریک تولد ارسال کنید.

دستگاه ارسال پیامک یا همان دستگاه ذخیره شماره موبایل چیست؟

دستگاه ذخیره شماره موبایل یک دستگاه بسیار شکیل شبیه به دستگاه کارت‌خوان است که شما این دستگاه را روی پیشخوان فروشگاه خود قرار می‌دهید و بعد از اتمام خرید از مشتریان خود می‌خواهید که شماره موبایلشان را در دستگاه وارد کنند تا عضو باشگاه مشتریان شما شوند و از تخفیف‌های آینده شما و آفرهای ویژه مطلع شوند.

بهترین دستگاه ذخیره شماره موبایل با پروتکل امنیتی و رمزنگاری شده SSL از طریق اینترنت شماره موبایل مشتری را در سامانه پیامک ذخیره می‌کند و همچنین اطلاعات کارت ویزیت الکترونیکی فروشگاه شما به مشتری ارسال می‌شود. به عنوان مثال یک متن پیامک خوشامدگویی به مشتری ارسال می‌شود و عضویت مشتری را به باشگاه مشتریان تبریک می‌گوید. تصور کنید بعد از خرید از یک فروشگاه به شما چنین پیامکی ارسال شود شما چه حسی خواهید داشت؟

سلام

به باشگاه مشتریان فراز اس ام اس خوش آمدید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید و از تخفیف‌های ما مطلع شوید.

https://instagram.com/farazsms

افزایش فالوور اینستاگرام

در کنار احترام به مشتری، افزایش وفاداری مشتریان و ایجاد باشگاه مشتریان یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ذخیره شماره موبایل ارسال لینک صفحه اینستاگرام از طریق پیامک می‌باشد، که این مورد باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می‌شود و باعث می‌شود که مشتریان شما در شبکه‌های اجتماعی نیز شما را دنبال کنند و حتی در اوقات فراغت و زمانی که در حال بررسی اینستاگرام هستند با شما در ارتباط باشند و در جریان اتفاقات فروشگاه شما قرار بگیرند.

محبوب‌ترین و بهترین دستگاه ذخیره شماره موبایل موجود در بازار مربوط به شرکت زرین ارتباطات آسیا (سامانه پیامک فراز اس ام اس) است که از پیشکسوتان حوزه ارسال پیامک انبوه در ایران می‌باشد و اکثر بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ ایرانی برای ارسال پیامک به مشتریان خود از این شرکت استفاده می‌کنند، زیرا امنیت محرمانگی اطلاعات بسیار مهم است و کمترین تعرفه ارسال پیامک  را دارد و پنل اس ام اس فراز اس ام اس برای ارسال پیامک یک سرویس دهنده معتبر و مطمئن است که خطوط خدماتی را نیز در اختیار افراد حقیقی قرار می دهد. بنابراین دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان شرکت فراز اس ام اس می‌تواند یک دستگاه مطمئن و امن برای ذخیره شماره موبایل مشتریان باشد.

برای ارسال پیامک خوشامدگویی به مشتریان از طریق دستگاه فراز اس ام اس فقط می‌بایست دستگاه را به برق و اینترنت متصل نمایید تا پیامک ارسال شده و شماره موبایل مشتری در پنل پیامکی شما ذخیره شود و این دستگاه نیازی به اتصال به کامپیوتر یا لپ‌تاپ برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر ندارد. بنابراین حتی اگر در فروشگاهتان کامپیوتر یا لپ تاپ ندارید می توانید از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان استفاده کنید، زیرا این دستگاه نیازی به اتصال به کامپیوتر ندارد.

همراه با خرید دستگاه باشگاه مشتریان یک پنل اس ام اس رایگان و اپلیکیشن اندروید ارسال پیامک به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می‌شود تا برای ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها به مشتریان استفاده کنید.

برگزاری مسابقه پیامکی

راه دیگر جمع‌آوری شماره موبایل مشتریان برگزاری مسابقه‌های پیامکی است که شما با برگزاری مسابقه پیامکی از مشتری می‌خواهید که عدد گزینه صحیح را به شماره اختصاصی سامانه پیامکی شما ارسال کند و بعد از ارسال پیامک توسط مشتری، شماره موبایل مشتری در دفترچه تلفن سامانه پیامک شما ذخیره خواهد شد.

در اکثر پنل های اس ام اس معتبر ماژول برگزاری مسابقه پیامکی یا ماژول منشی عضویت می‌تواند به شما در جمع‌آوری شماره موبایل مشتریان کمک کند.

در گذشته هنگام برگزاری نمایشگاه‌های الکامپ یک فرم طولانی به مشتری داده می‌شد که برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان استفاده می‌شد اما این روزها دیگر بازدیدکنندگان نمایشگاه بسیار بی‌حوصله هستند و فرم‌های چند صفحه‌ای شما را تکمیل نخواهند کرد، بنابراین برگزاری مسابقه‌های پیامکی در دوران نمایشگاه یا قراردادن دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان روی پیشخوان می‌تواند به شما کمک کند که اطلاعات افراد علاقه‌مند به بیزینس و کسب‌وکار خودتان را جمع‌آوری کرده و در زمان‌های مختلف به مشتریان خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و آنها را از جشنواره‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی مطلع کنید.

برای خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل پیشنهاد ما شرکت فراز اس ام اس است زیرا دستگاه دارای یک سال ضمانت تعمیر است و پیامک‌های کارت ویزیت الکترونیکی که از طریق دستگاه ارسال پیامک با شماره خدماتی ارسال می‌شوند حتی به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز ارسال می‌شود.

مسابقه‌های پیامکی را در کسب‌وکارتان جدی بگیرید. تمام برندهای مطرح ایرانی از مسابقه‌های پیامکی برای جمع‌آوری شماره موبایل مشتریانشان استفاده می‌کنند. به نظر ما بهترین روش موفقیت در دنیای امروز تقلید از کسب‌وکارهای موفق ایرانی است اگر آنها توانسته‌اند از این روش موفق شوند شما هم می‌توانید از این روش به موفقیت برسید.

به یاد داشته باشید که در علم بازاریابی اغلب گفته می‌شود که ارزش هر کسب‌وکاری به اطلاعاتی است که از مشتریان جمع‌آوری می‌کند، بنابراین این موضوع را جدی بگیرید. اگر شما راهکاری برای جمع‌آوری شماره موبایل مشتریان می‌شناسید از طریق دیدگاه این مورد را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر: