بهترین سیستم رنگ برای مبلمان باغی

کدخبر: 2368399

بهترین سیستم رنگ برای مبلمان باغی و محصولات دیگری از این قبیل سیستم رنگی است که در نهایت منجر به تولید کالا هایی شود که رنگ آن ها همواره ثابت و با دوام است، زیرا مبلمان باغی در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که تحت تاثیر عوامل تغییر دهنده ی مختلف و متعددی هستند، عواملی که فقط اگر کیفیت سیستم رنگ مورد استفاده بالا باشد بی تاثیر خواهند بود، در غیر این صورت ممکن است منجر به خرابی و تغییر رنگ محصول مربوطه شوند.

بهترین سیستم رنگ برای مبلمان باغی و محصولات دیگری از این قبیل سیستم رنگی است که در نهایت منجر به تولید کالا هایی شود که رنگ آن ها همواره ثابت و با دوام است، زیرا مبلمان باغی در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که تحت تاثیر عوامل تغییر دهنده ی مختلف و متعددی هستند، عواملی که فقط اگر کیفیت سیستم رنگ مورد استفاده بالا باشد بی تاثیر خواهند بود، در غیر این صورت ممکن است منجر به خرابی و تغییر رنگ محصول مربوطه شوند .

برای درک بهتر این موضوع می خواهیم مثالی از نمونه های فلزی مبلمان ویلایی و باغی را مطرح کنیم. بهترین سیستم رنگ برای پوشش فلزی این محصولات سیستمی تحت عنوان رنگ پودری الکترواستاتیک است. البته نا گفته نماند این سیستم زمانی با کیفیت و درجه یک می باشد که نحوه ی اجرای آن نیز به درستی انجام شود .

اجرای درست سیستم رنگ پودری الکترواستاتیک بدین صورت است که پس از شستشوی سازه و فسفاته کردن صندلی باغی، با القای بار های الکتریکی ابتدا پودر رنگ روی فلز پاشیده می شود و سپس در کوره های مخصوص پخته شده و در نتیجه بالا ترین حد مقاومت را پیدا می کند. استفاده از اسفنج یورتان که بالا ترین کیفیت را داراست می تواند هم باعث راحتی بیشتر و همچنین طول عمر بالا ترِ تشک صندلی ها را به همراه داشته باشد. پارچه مبلمان نیز به انتخاب مشتریان می تواند پارچه ای و یا چرم و برزنت باشد .

مهم ترین گام ها برای خرید مبلمان فضای باز

11

در صورتی که قصد خرید مبلمان ویلایی و مبلمان فضای باز را دارید و دچار سردرگمی شده اید به هیچ وجه نگران نباشید، زیرا طبق بررسی هایی که در قسمت پایین انجام دادیم، به مهم ترین گام های این مسیر اشاره کرده ایم که با در نظر داشتن آن ها می توانید مطلوب ترین تجربه را کسب کنید .

مبلمان مناسب فضای باز، باغ، ویلا، بالکن، تاب باغی و ... با مبلمان عادی داخل منزل و فضای بسته متفاوت است. تفاوت ها هم در ظاهر و طراحی است و هم در مواد استفاده شده در ساخت آن ها. اگر حیاط، باغ، ویلا، رستوران فضای باز یا حتی تراسی دارید که قابل استفاده است به راحتی می توانید با محصولات فضای باز آن را دکوراسیون کنید و آن جا را به محیطی دلنشین برای جمع شدن دوستان و خانواده تبدیل کنید تا از فضای آزاد لذت ببرید .

خرید مبلمان فضای باز

حال بیایید با هم به بررسی گام های مذکور یعنی مهم ترین گام ها برای خرید مبلمان فضای باز بپردازیم که عبارت هستند از :

گام اول تعیین بودجه: اگر بدون تعیین بودجه اقدامی انجام دهید بی شک به نتیجه ی مناسبی نخواهید رسید چرا که امکان دارد پس از تصمیم گیری و انتخاب قادر به پرداخت بودجه ی لازم نشوید. پس در گام اول حتما ابتدا سرمایه ی خود را مشخص کرده سپس هزینه های لازم را به طور تقریبی برآورد کنید .

گام دوم اندازه گیری: در گام دوم باید مشخص شود دقیقا چه میزان فضایی در اختیار دارید. اگر اندازه دقیق فضای خود را ندانید ممکن است هنگام انتخاب مبلمان ویلایی و مبلمان فضای باز و سایر محصولات دچار اشتباه شوید. مثلا اگر تصمیم دارید بالکن یا حیاط خلوت پشت منزل خود را چیدمان کنید، بهتر است مبلمانی کوچک یا صندلی حصیری ظریف با میز مناسب را انتخاب نمایید تا هم از فضای خود حداکثر استفاده را برده و هم محیط خود را خیلی شلوغ نکرده باشید. ولی اگر حیاط بزرگ یا باغ دارید می توانید از مبل های مدل بزرگ تر با کوسن استفاده کنید که جلوه بهتری به فضای شما بدهد. همچنین چتر، آلاچیق و تاب باغی نیز برای دکوراسیون باغ و ویلا بسیار مناسب است .

22

گام سوم توجه به جنس و متریال تشکیل دهنده: به طور کلی مبلمان و محصولاتی که برای استفاده در فضای باز تولید می شوند دارای جنس و متریال مخصوصی هستند تا قابل استفاده در محیط های بیرونی باشند. با این حال لازم است هنگام خرید توجه کنید تا مبلمانی را تهیه نمایید که با آب و هوای محل مورد نظر سازگار بوده و دارای متریال مرغوبی باشد. البته گفتنی است در این بررسی بد نیست سیستم رنگ مدل مورد پسند خود را نیز بررسی کنید و مدلی را انتخاب نمایید که با بهترین سیستم تولید شده است. فلذا اگر کیفیت رنگ مبلمان مطلوب نباشد به طور حتم پس از مدتی دچار اتفاقِ ناگوارِ تغییر رنگ خواهد شد .

در صورتی که قصد خرید مبلمان باغی و فضای باز را دارید می توانید با قدیمی ترین تولید کننده این صنعت یعنی مبلمان باغی صنیع کار از طریق وب سایت این شرکت به نشانی https://saniekar.com/ در تماس باشید.

ارسال نظر: