مردم برای مجوز تردد، دوباره روانه فرمانداری شدند

کدخبر: 2368567

باوجود اعلام ایجاد سامانه اینترنتی برای صدور مجوز تردد بین شهری، اختلال در این سامانه مردم را برای دریافت مجوز روانه فرمانداری تهران کرد.

علیرغم اینکه سایت ثبت نام مجور تردد بین شهری از روز گذشته 99/10/16 توسط فرمانداری برای شهروندانی که متقاضی تردد هستند راه اندازی شده است اما همچنان ازدحام بسیاری جلوی درب فرمانداری وجود دارد که تعدادی از شهروندان علت آن را ایجاد اختلال در سامانه از شب گذشته عنوان کرده‌اند.

این در حالی است که پیگیری خبرنگار تسنیم از طریق ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران، حکایت از این دارد که حضور این افراد در مقابل ساختمان فرمانداری برای ثبت نام و اخذ مجور جهت تردد در استان‌های مد نظرشان بی‌فایده است.

وی در این باره گفت: فرمانداری تهران برای جلوگیری از ازدحام و سهولت کار شهروندان اقدام به را‌ه‌اندازی سامانه صدور مجوز تردد کرده و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

قربانی دلیل ازدحام جمعیت مجدد جمعی از شهروندان در مقابل ساختمان فرمانداری را برای ثبت نام و صدور مجوز تردد بین شهری دانست و گفت: برخی از شهروندان تصور می‌کنند که برای ثبت نام باید به فرمانداری مراجعه کنند و این در حالی‌ست که این افراد می‌توانند به صورت شخصی و یا مراجعه به کافی‌نت‌ها اقدام به ثبت نام و دریافت کد پیگیری بکنند.

وی گفت: پس از ثبت نام شهروندان در سامانه www.moi.ir/taradod بررسی های لازم توسط کارشناسان فرمانداری انجام و در نهایت درخواست آنها تایید یا عدم تایید خواهد شد که این مسئله در سامانه اشاره شده در قسمت پیگیری قابل مشاهده است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران در پاسخ به این پرسش که در چه بازه زمانی به درخواست‌کنندگان برای صدور مجوز تردد اطلاع رسانی خواهد شد تصریح کرد: در مدت زمان حداقل 24 ساعت به این درخواست‌ها پاسخ داده می‌شود.

وی همچنین از شهروندان تهرانی برای قطع ویروس کرونا درخواست کرد که از رفتن به سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: