مکتب سردار سلیمانی استخراج و ترویج شود

کدخبر: 2369257

سرلشکر باقری گفت: باید مکتب سردار سلیمانی استخراج و ترویج شده و به همه نشان داده شود.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز دوشنبه ٢٩ دی ماه در همایش سراسری گردهمایی مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و با درود و سلام به امام زمان (عج)، امام خمینی (ره)، رهبر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید مکتب سردار سلیمانی استخراج و ترویج شود. مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اقدامات پرشور و جهادی در حال ترویج فرهنگ دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به انجام موفقیت‌آمیز عملیات کربلای ۵ ادامه داد: این عملیات بسیار مهم بود که بیش از سه ماه به طول انجامید و با کربلای ٨ به خاتمه رسید و به همراه عملیات کربلای ۴ و سایر عملیات ها، سال ۶۵ را به سال عملیات های پر شمار آفندی تبدیل کرد.

باقری افزود: عملیات کربلای ۴ عملیات بسیار ارزشمندی بود و کار بسیار سنگینی در آن عملیات به انجام رسید. ما تجربه امواج اروند را داشتیم، اما باید بگوییم که جریان آب در اروند با عملیات والفجر ٨ متفاوت بود و دشمن که راه و روش ما در عملیات والفجر ٨ را فهمیده بود اقدام به بستن نهرهای فرعی کرد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه نباید صرفا به عملیات های پیروز توجه کنیم، اظهار کرد: در دفاع مقدس این تجربه عملیات های نا‌موفق بود که باعث شد تا ما عملیات های موفقی داشته باشیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر: