واکنش حزب الله عراق به انفجارهای بغداد

کدخبر: 2369546

سخنگوی گردان های حزب الله عراق در خصوص پشت پرده انفجارهای روز پنجشنبه بغداد صحبت کرد و به اعلام کرد که این انفجارها با هدف تحقق اهداف آمریکا در منطقه صورت گرفته است.

«محمد محیی» سخنگوی گردان های حزب الله عراق بیان کرد که انفجارهای روز پنجشنبه در بغداد با توطئه چینی محور شرارت آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در ارتباط است.

وی افزود: این توطئه چینی ها با هدف حمایت از تشکیلات تروریستی داعش و گروه‌های تکفیری برنامه ریزی شده است.

محمد محیی تاکید کرد: این انفجارها در چارچوب تلاش برای تحقق اهداف آمریکا در منطقه و باقی نگه داشتن نظامیان این کشور در عراق به بهانه‌های امنیتی صورت گرفته است.

سخنگوی گردان های حزب الله عراق بیان کرد: انتقال درگیری ها به داخل خاک عراق هدف عربستان است که در قالب طرح آمریکایی معامله قرن و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

محیی اضافه کرد: عراق با مرحله جدیدی از درگیری ها روبرو است و باید در برابر آن ایستادگی کرد. ما اعلام می کنیم که این درگیری ها به درون خانه کسانی خواهد رفت که آن را شعله ور کردند.

روز گذشته نیز، گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرده بود که محور شررارت صهیونیستی-آمریکایی و سعودی روش‌های جنایتکارانه خود را از سر گرفته اند.

گردان‌های حزب الله عراق همچنین اعلام کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی «هزینه تصمیم ریختن خون مردم بی گناه را پرداخت خواهد کرد».

 

منبع: مهر
ارسال نظر: