نتیجه بخش بودن اعتماد تشکیلات خودگردان به «بایدن» یک توهم است

کدخبر: 2369657

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تأکید کرد: نتیجه بخش بودن اعتماد تشکیلات خودگردان فلسطین به «بایدن» یک توهم است.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی از برخی تلاش ها در ساختار تشکیلات خودگردان فلسطین برای اعتماد به دولت «جو بایدن» به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اظهار داشت: مؤثر بودن اعتماد تشکیلات خودگردان فلسطین به «بایدن» یک توهم است. اظهارات برخی از مقامات تشکیلات خودگردان در خصوص دولت جدید آمریکا نشان می دهد که آنها در توهم به سَر می برند.

حازم قاسم همچنین تصریح کرد: اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین گمان می کند که آمریکا می تواند میان این تشکیلات و تل آویو میانجی گری کند، عجیب است. این میانجی گری نمی تواند نتیجه‌ای برای ملت فلسطین داشته باشد.

سخنگی حماس همچنین گفت: مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین درحالی از میانجی گری آمریکا میان این تشکیلات و رژیم اسرائیل سخن می گویند که گویا اظهارات وزیر خارجه دولت بایدن را فراموش کرده اند؛ کسی که گفت قدس اشغالی پایتخت رژیم صهیونیستی است.

گفتنی است، پیشتر یکی از وزرای تشکیلات خودگردان فلسطین مدعی شده بود که جو بایدن در مقایسه با دونالد ترامپ، مسیر متفاوتی را در پیش خواهد گرفت.

 

منبع: مهر
ارسال نظر: