در نیروی انتظامی دفاع مقدس همچنان باقی است

کدخبر: 2369681

سردار اشتری گفت: در نیروی انتظامی دفاع همچنان باقی است و علت آن هم مقابله ناجا با گروه های تروریستی و ضد امنیت و اشرار و قاچاقچیان است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز دوشنبه ۶ بهمن ماه در حاشیه جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در محل باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره نقش و فعالیت های نیروی انتظامی در این بنیاد گفت: جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی برگزار و موضوعات مختلفی در آن مطرح شد.

فرمانده کل ناجا افزود: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه، بودجه سال ١۴٠٠ و آیین نامه جلوگیری از تحریفات و اقداماتی که بر خلاف دستاوردهای دفاع مقدس هستند بود که به نظر اعضا رسید و قرار است تا با رفع یک سری از اشکالات در آینده به تصویب برسد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نیز مانند سایر نیروهای مسلح همچون ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موضوع حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدامات مناسبی را انجام داده است. ما در چند سال اخیر توانستیم با استفاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس و مرکز پژوهش های نیروی انتظامی کتب مختلفی را به چاپ برسانیم. در موضوع یادمان ها نیز تعداد آن ها را در مناطق جنوب، شرق و غرب کشور با کمک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزایش دادیم.

سردار اشتری اظهار کرد: در موضوع راهیان نور هم به عنوان یکی از اعضای برگزارکننده راهیان نور حضور داریم؛ هم موضوع امنیت راهیان نور و انضباط بخشی در خصوص حمل و نقل و ترافیک و ترددها. نیروی انتظامی حدود ١۴ هزار شهید، ٢٠ هزار جانباز و ٣ هزار آزاده را به ملت عزیزمان تقدیم کرده است. البته در نیروی انتظامی دفاع مقدس همچنان باقی است و علت آن هم مقابله ناجا با گروه های تروریستی و ضد امنیت و اشرار و قاچاقچیان و همچنین افرادی است که به جان و ناموس مردم تعرض مسلحانه می کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر: