زحمات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس را بدون اطلاع زیر سوال نبرید

کدخبر: 2370109

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در واکنش به انتقاد نماینده مردم صومعه سرا از فعالیت های این کمیسیون گفت: لطفا بدون اطلاعات کافی، زحمات اعضای کمیسیون اقتصادی را زیر سوال نبرید.

سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات بودجه خطاب به محمدرضا پورابراهیمی اظهارداشت: شما رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هستید و بنده هم سه دوره همکار شما در کمیسیون اقتصادی هستم، لذا باید بگویم همه حرف‌های شما شعار است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شما رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هستید، باید بگویید که به کدامیک از این مواردی که درباره مسائل اقتصادی کشور مطرح کردید، تاکنون عمل کرده اید.

در ادامه جلسه محمدرضا پورابراهیمی طی اخطار قانون اساسی در پاسخ به نماینده مردم صومعه سرا گفت: از زحمات آقای دلخوش در کمیسیون تلفیق تشکر می‌کنم. وی پس از آنکه این مباحث را درباره بنده مطرح کرد به سمت بنده آمد و عذرخواهی کرد.

وی بیان کرد: دلخوش گفت که کمیسیون اقتصادی مجلس چه اقدامی انجام داده که بنده باید بگویم زمانی که اطلاعات کافی ندارید، نباید کارهای ما را زیر سوال ببرید.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در مجلس دهم کلیات مالیات بر عایدی سرمایه و بحث سی جی تی را تصویب کردیم اما دولت با آن مخالفت کرد اما ما در مجلس یازدهم هم این موضوع را به طور ویژه و در کمیته مالیاتی کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی و تصویب کردیم.

وی گفت: انتظار ما آن بود که این موضوع در لایحه بودجه مورد توجه قرار گیرد اما این گونه نبود. همچنین کمیسیون اقتصادی مجلس مصوبه‌ای درباره سامانه مؤدیان پایانه‌های فروشگاهی داشت که با توجه به اینکه حجم زیادی فرار مالیاتی در کشور وجود دارد این مصوبه تا حدی به حل این مشکل کمک می‌کند.

وی خطاب به دلخوش گفت: بالاخره شما عضو کمیسیون تلفیق بودجه بودید و باید هم از آن دفاع کنید اما بدون اطلاع، زحمات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس را زیر سوال نبرید.

 

منبع: مهر
ارسال نظر: