آیا زمان خرید خودرو فرا رسیده است؟ + جدول قیمت‌ها

کدخبر: 2370247

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: اکنون بهترین زمان برای خرید خودرو است و مصرف کنندگان واقعی می‌توانند اقدام به خرید کنند.

نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: بازار خودرو چند روز است روند نزولی به خود گرفته و اکنون می توان گفت به قیمتی ثابت در بازار رسیده ایم  و خریداران واقعی به این بازار برگشته اند.

او گفت: اکنون بهترین زمان برای خرید خودرو است و مصرف کنندگان واقعی می توانند اقدام به خرید کنند. اگر قیمت دلار روند ثابتی داشته باشد، خودرو تا شب عید گران نمی‌شود، چرا که بازار خودرو کشش افزایش قیمت را ندارد و این روند با افزایش عرضه بیشتر هم می شود.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه تقاضا برای خرید خودرو وجود ندارد و معامله‌ای انجام نمی‌شود، گفت: این در حالی است که فروشنده در بازار زیاد است. پراید و پژو ۲۰۶ با دو میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۰۲ و ۱۸۱ میلیون تومان رسید.کوییک در گذشته با قیمت ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد، اکنون به حدود ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است.

کاشانی نسب با تاکید بر اینکه اگر قیمت خودرو همین روال کاهشی را داشته باشد، به قیمت کارخانه خواهد رسید و آن زمان دیگر قرعه کشی بی معنا خواهد بود، گفت: اختلاف قیمت خودرو بین کارخانه و حاشیه بازار بسیار کم شده و کاهش قیمت‌ها در بازار  ادامه دار خواهد بود.

نام خودرو  قیمت (تومان)
پژو ۴۰۵ ۱۸۶.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس  ۲۰۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۸۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۲۴۳.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ مدل(v8) ۲۴۸.۰۰۰.۰۰۰
سمند  ۱۷۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۴۰۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای  ۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰
پراید ۱۳۱  ۱۰۴.۰۰۰.۰۰۰
پراید ۱۱۱ ۱۱۹.۰۰۰.۰۰۰
تیبا صندوقدار  ۱۰۹.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲ ۱۲۲.۵۰۰.۰۰۰
ساینا  ۱۲۶.۰۰۰.۰۰۰
کوییک  ۱۳۶.۰۰۰.۰۰۰

 

منبع: تسنیم
ارسال نظر: