تشدید حملات علیه شبه نظامیان وابسته به آمریکا در سوریه

کدخبر: 2370323

جنایات گسترده شبه نظامیان وابسته به آمریکا در مناطقی از سوریه، سبب واکنش‌هایی به این اقدامات شده است و بر اثر حملات مسلحانه به این شبه نظامیان شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

منابع محلی به خبرگزاری سوریه(سانا)، اعلام کردند که یکی از فرماندهان شبه نظامیان «قسد» وابسته به آمریکا در حومه حسکه سوریه کشته و شماری دیگر از افراد قسد هم زخمی شده‌اند.

«جوان سردار» از فرماندهان «قسد» در جریان حمله به خودرو حامل آنها در جاده «الشدادی» به دیرالزور در نزدیکی روستای «عدله» کشته و دو تن دیگر از شبه نظامیان قسد که همراه وی بودند نیز زخمی شدند.

همچنین در حمله مسلحانه به شبه نظامیان قسد در جاده مواصلاتی میان ناحیه «تل حمیس» و ناحیه «جزعه» در حومه جنوب شرقی «قامشلی» هم شماری از این شبه نظامیان زخمی شدند.

بر اثر انفجار بمب در مرکز نظامی وابسته به شبه نظامیان قسد در روستای «کیشکه» در حومه «الرمیلان» هم خساراتی به شبه نظامیان آمریکایی وارد شد.

همزمان ساکنان روستای «الرشیدیه» از توابع منطقه «الشدادی» در حومه جنوبی حکسه علیه جنایات شبه نظامیان قسد دست به اعتراض زدند.

معترضان خواستار خروج شبه نظامیان قسد از منطقه و توقف جنایات این شبه نظامیان علیه اهالی و توقف ربودن جوانان و جذب آنها برای جنگیدن شدند.

شبه نظامیان «قسد» با حمایت مالی و نظامی آمریکا برخی از مناطق شمالی سوریه را اشغال کرده و به جنایات علیه مردم این منطقه ادامه می‌دهند.

شهروندان سوری ساکن مناطق اشغال شده توسط قسد تاکنون بارها در تظاهرات مختلف خواهان خروج نیروهای آمریکایی و شبه نظامیان مورد حمایت واشنگتن از این مناطق شده‌اند.

 

منبع: تسنیم
ارسال نظر: