واکنش کمیسیون فرهنگی مجلس به حذف آگهی ها از مطبوعات

کدخبر: 2370975

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع لغو الزام دولتی‌ها به دادن آگهی به روزنامه‌های مکتوب گفت: بعد از ظهر روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی این موضوع مطرح شد و قرار شد بیانیه موضع‌گیری تا روز چهارشنبه منتشر شود.

امیرحسین بانکی در خصوص موضوع لغو الزام دولتی‌ها به دادن آگهی به روزنامه‌های مکتوب اظهار کرد: بعد از ظهر روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی این موضوع مطرح شد و از کمیسیون درخواست کردم که نسبت به این قضیه یک موضع رسمی بگیرد و اعضای کمیسیون نیز پذیرفتند و قرار شد بیانیه موضع‌گیری روز چهارشنبه منتشر شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: اصل صحبت هم این بود که به نظر می‌رسد در این حرکت ضربه‌ای محکم به مطبوعات می‌خورد و در این شرایط کرونا و وضعیت معیشتی فعلی مطبوعات به اندازه کافی ضربه دیده‌اند و نمی‌دانیم دلیل این حرکت معاون اول چه بوده است؟

وی تصریح کرد: شاید برخی از مطبوعات به دلیل روابط حزبی یا ارتباط با برخی بنگاه‌های اقتصادی به نحوی تأمین شوند اما عموم مطبوعات مخصوصاً مطبوعات مستقل در این میان ضربه زیادی خواهند خورد؛ بر همین اساس از کمیسیون درخواست کردم که موضع‌گیری داشته باشد و این قضیه انجام شد.

 

منبع: فارس
ارسال نظر: