حسین زهی: از مرزهای کشور به عنوان یک فرصت اقتصادی باید استفاده حداکثری شود

کدخبر: 2371851

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید جمعی از نمایندگان از شهرستان سراوان تاکید کرد که گزارش نظارت میدانی جمعی از نمایندگان از منطقه پس از تکمیل به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

اسماعیل حسین زهی با اشاره به سفر جمعی از نمایندگان به شهرستان سراوان بیان کرد: با توجه به تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از نمایندگان از کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، اجتماعی، بهداشت و درمان و عمران در چند روز گذشته سفری به سراوان داشتیم که هدف از این سفر بازدید میدانی از منطقه و تهیه گزارش بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در این سفر جلسات متعددی با مردم و مسئولان منطقه برگزار شد که گزارش آن نیز پس از تکمیل به سمع و نظر مردم خواهد رسید. بنده به نوبه خودم از مردم مرزنشین سراوان تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان از فرهنگ غنی برخوردار بوده و همواره مهمان نواز و وطن دوست هستند. همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید داشتند باید به معیشت مردم توجه بیشتری شود. مرزهای کشور یک فرصت اقتصادی تلقی می شوند و لازم است از این فرصت استفاده حداکثری شود.

 

منبع: ايسنا
ارسال نظر: